Версия за печат

BG-град София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

„Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД, ЕИК 000689524, град София 1324, район „Люлин”, ж.к. „Люлин”, ул.„Кореняк” № 17, За: Вероника Василева – главен счетоводител, БЪЛГАРИЯ 1324, град София, Тел.: 02 9271435, E-mail: dkc12.sofia@abv.bg

Място/места за контакт: ж.к. „Люлин”, ул.„Кореняк” № 17

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dkc12.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dkc12.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка и монтаж на 1 /един/ брой ехокардиограф, съгласно Техническото задание - Приложение № 1

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30000000, 41000000, 33112340

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Събрана и пречистена вода
Ехокардиографи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка и монтаж на 1 /един/ брой ехокардиограф

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Описанието на дейностите, включени в предмета на поръчката и изискванията към него са съгласно Техническото задание - Приложение № 1, което е неразделна част от документацията за участие. Срок за изпълнение на доставката: 1 /един/ месец от сключването на договор за обществената поръчка. Място на изпълнение на услугата - гр. София, район „Люлин”, ж.к. „Люлин”, ул. „Кореняк” № 17. Изисквания към участниците и необходими документи, както следва: 1.Документ за регистрация/ удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от участника копие), или ЕИК. Документът следва да отразява актуалното състояние на участника към датата на подаване на офертата; 2.Изрично нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие); 3.Оферта по образец (оригинал), съдържаща предложение на участника за изпълнение на предмета на поръчката съгласно изискванията на Възложителя и настоящата покана. 4.Участникът трябва да представи валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 - копие заверено от участника; 5.Участникът трябва да представи валидно разрешително за търговия на едро с медицински изделия, апаратура и консумативи - копие заверено от участника; 6.Декларации (оригинал) по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, изготвени по образец; 7.Декларация за липса/наличие на подизпълнители, изготвена по образец; В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва да представи и следните документи към офертата:Документ за регистрация/удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от подизпълнителя копие), или ЕИК. Документът следва да отразява актуалното състояние на подизпълнителя към датата на подаване на офертата;Декларации по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП (оригинали); Документите по т. 4 и т. 5, отнасящи се до подизпълнителя. 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, изготвена по образец. 9. Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката - в офертата по образец. 10. Декларация от участника за срока на валидност на офертата - в офертата по образец. 11. Декларирация от участника, че доставения и монтиран ехокардиограф ще отговаря на зададените характеристики, посочени в Техническото задание – Проложение № 1– в офертата по образец. 12. Декларирация от участника, че за доставения и монтиран ехокардиограф ще представи Гаранционна карта с посочен гаранционен срок и условия за гаранционно обслужване– в офертата по образец. 13. Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническото задание - Приложение № 1 – в офертата по образец. 14. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП–свободен текст. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 16. Ценово предложение - по образец. 17. И всички други изисквания на Възложителя, съгласно настоящата документация и указанията за участие към същата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/09/2013 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на „Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД на посочения в Раздел І интернет адрес. Преди сключване на договора избраният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 1 % от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на „Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД - Общинска банка АД, Банков код (BIC): SOMBBGSF; Банкова сметка (IBAN): BG52SOMB91301019308401. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора, удължен с 30 календарни дни. Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на „Диагностично - консултативен център XII - София” ЕООД, гр. София, район „Люлин”, ж.к. „Люлин”, ул. „Кореняк” № 17. Офертата се представя от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Закупуване на 1 /един/ брой ехокардиограф". Оферти, представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или с нарушена цялост плик, не се приемат и не се разглеждат. Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Плащането се извършва в български лева по банков път по начин и в срокове, определени в чл. 7 от проекта на договор – Образец № 8, което е неразделна част от документацията за участие. Участникът в процедурата има право да представи само една оферта. Участникът няма право да представя варианти на офертата. Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Възложителят може да изиска от участника да удължи срока на валидност на офертата си до момента на сключване на договора за обществена поръчка. Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/09/2013