ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, За: Михаил Гайдаржиев, Република България 1407, София, Тел.: 02 96599303, E-mail: MGaydarzhiev@nhif.bg, Факс: 02 9659165
Място/места за контакт: НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на не по-малко от 70 броя персонални компютърни системи за нуждите на 28-те РЗОК
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30214000
Описание:
Компютърни работни станции
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Не по-малко от 70 броя персонални компютърни системи доставени в 28-те РЗОК по количества съгласно приложен списък
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
28-те РЗОК с адреси съгласно приложен списък
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към персоналните компютърни системи
Персоналната компютърна система включва работна станция, монитор, мишка и клавиатура с минимални изисквания към параметрите на компонентите съгласно раздел V, т.1 от Техническите изисквания и указания за офериране, неразделна част от публичната покана.
2. Изисквания към доставката
2.1.Предлаганото оборудване трябва да е ново и неупотребявано, в оригинална фабрична опаковка и да фигурира в продуктовата листа на производителя, както и да не е свалено от производство към датата на подаване на офертата.
2.2.Предлаганото оборудване трябва да отговаря на нормативите на Европейските и международните стандарти за електромагнитна съвместимост, радиочестотни смущения и нива на шум.
2.3.Персоналните компютърни системи да бъдат окомплектовани с всички необходими силови, интерфейсни и други кабели, адаптери, аксесоари необходими за нормална работоспособност.
3. Изисквания към гаранционните и сервизни условия
3.1.Гаранционен срок: минимум 36 месеца.
3.2.Време за реакция и за извършване на диагностика при възникнал проблем: до 4 часа след изпращане на заявка за проблем от страна на Възложителя.
3.3.Диагностиката на проблема се извършва дистанционно и при невъзможност за установяването му по този начин - на място в съответната РЗОК.
3.4.Време за отстраняване на проблем: до 2 работни дни след извършване на диагностиката и констатиране на проблема.
3.5.Отстраняването на възникнал проблем се извършва на място в съответната РЗОК, а когато това е невъзможно - в сервизната база на Изпълнителя, като той се задължава да осигури оборотна техника с показатели, не по-лоши от тази на повредената, до приключване на ремонта.
3.6.Ако по причини, независещи от Изпълнителя, възникнал проблем не може да бъде отстранен в осочения в т.3.4 срок, Изпълнителят се задължава да осигури оборотен компютър с показатели, не по-лоши от тези на повредения, до приключване на ремонта.
3.7.Всички разходи по отстраняването на проблем, ремонт или замяната на дефектирали части и устройства, както и транспортирането на техниката от местоположението й в съответната РЗОК до сервиза и обратно е за сметка на Изпълнителя.
3.8. Изпълнителят следва да предложи схема за приемане на заявки и реакция при възникване на проблеми; изградени help-desk система и единен сервизен телефонен номер за получаване и обработка на заявките за проблеми.
4. Изисквания към кандидатите
4.1.Кандидатът трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват по предмета на доставката. Доказва се със заверено от кандидата копие на сертификата.
4.2.Кандидатът трябва да е упълномощен от производителя на техниката или от оторизиран/упълномощен негов представител, да извършва продажби на предлаганото оборудване на територията на Република България. Доказва се с пълномощно, оторизационно писмо или друг еквивалентен документ от производителя или от неговия оторизиран представител. Документът се представя в заверен превод.
4.3.Производителите на предлаганата от кандидата техника трябва да са сертифицирани по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. Доказва се с представено от кандидата в офертата копие на сертификата.
4.4. Кандидатът трябва да представи доказателства за осигурени сервизни бази, собствени или официални сервизни партньори на производителя на предлаганата техника, в минимум 6 областни градове на страната за гаранционно поддържане и обслужване на техниката. Доказва се със заверено копие на сертификати или писма от производителя за оторизация на съответните сервизи. В случай, че се използват официални сервизни партньори на производителя на оборудването, се представят и копия на договорите на кандидата с тях.
4.5. Кандидатът следва да представи в офертата си съответни документи, доказващи съответствието на предлаганото оборудване с минималните изисквания за съответния вид/компонент.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценяването и класирането на офертите се извършва по критерий “най-ниска цена” при следните условия:
1.За възлагане на доставката на не по-малко от 70 броя персонални компютърни системи Възложителят е осигурил бюджет в размер на 68 350.00 лв. с ДДС.
2.Оценяване и класиране по посочения критерий ще бъде извършено само на офертите, чието техническо предложение отговаря на минималните изисквания на Възложителя към параметрите, посочени в раздел V, т.1 на настоящите Технически изисквания и указания за офериране.
3.На първо място ще бъде класирана офертата с най-ниска цена, предложена за 1 брой персонална компютърна система, като договора с Изпълнителя ще бъде сключен за максималния брой персонални компютърни системи, които предложената най-ниска цена позволява да бъдат доставени в рамките на осигурения бюджет.
4.В случай, че най-ниската предложена цена не позволява доставката на поне 70 броя персонални компютърни системи в рамките на осигурения бюджет, възлагането няма да бъде извършено и процедурата ще бъде прекратена.
5.В случай, че има предложени повече от една еднакви най-ниски цени в хипотезата на т.3, ще бъде проведен жребий в присъствието на кандидатите, предложили еднаквите цени
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съдържанието на офертата включва задължително Приложения №№ 1, 2, 3, 4 и 5 към поканата. Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Централно управление на Националната здравноосигурителна каса на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне.
Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране, Приложения №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: