ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Превоз на ученици и учители по автобусни линии в Община Крушари през учебната 2013/2014 година",със следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Капитан Димитрово – Коритен – Северняк – Поручик Кърджиево - Коритен - Абрит –Коритен – Александрия - Крушари; Крушари – Александрия – Коритен - Абрит – Коритен – Северняк – Коритен – Капитан Димитрово; Капитан Димитрово- Коритен – Северняк – Поручик Кърджиево - Коритен - Абрит – Коритен - Капитан Димитрово
Обособена позиция № 2: Добрич - Лозенец – Северци - Крушари ; Крушари – Северци – Лозенец - Добрич
Обособена позиция № 3:Габер – Телериг
Обособина позиция № 4: Добрич – Крушари;Крушари – Добрич
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
“Превоз на ученици и учители по автобусни линии в Община Крушари през учебната 2013/2014 година” по следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1- Капитан Димитрово – Коритен – Северняк – Поручик Кърджиево - Коритен - Абрит –Коритен – Александрия - Крушари; Крушари – Александрия – Коритен - Абрит – Коритен – Северняк – Коритен – Капитан Димитрово; Капитан Димитрово- Коритен – Северняк – Поручик Кърджиево - Коритен - Абрит – Коритен - Капитан Димитрово - ТРИ ИЗВОЗВАНИЯ С АВТОБУС НАД 22 МЕСТА - 110 км.
Обособена позиция № 2- Добрич - Лозенец – Северци - Крушари ; Крушари – Северци – Лозенец - Добрич - ДВЕ ИЗВОЗВАНИЯ С АВТОБУС НАД 22 МЕСТА - 80 км.
Обособена позиция № 3-Габер – Телериг - ЕДНО ИЗВОЗВАНЕ С АВТОБУС ДО 22 МЕСТА - 10 км.
Обособина позиция № 4- Добрич – Крушари;Крушари – Добрич - ДВЕ ИЗВОЗВАНИЯ С АВТОБУС ДО 22 МЕСТА- 67 км.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Съдържание на ОФЕРТАТА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1;
2. Административни сведения за участника – Образец № 2;
3. Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Образец № 3;
4. Декларация за приемане на условията в проекта на договор –Образец № 4;
5. Регистрационни документи на участника удостоверяващи правосубектност:
Представя се заверено копие на документ за регистрация или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние. Документ не се изисква, ако участник е местно лице и е регистриран или пререгистриран в Търговския регистър към Агенция по вписванията.
6. Документ за регистрация по ЗДДС, или декларация свободен текст, че участникът/подизпълнителя не е данъчно задължено лице по ЗДДС - и двата документа в превод на български ако участника е чуждестранно лице. Представя се заверено от участника копие на картончето или оригинал на декларацията, подписана само законния представител на участника;
7. Критерии за подбор на участника:
• Участникът да е изпълнил минимум 1 договор за услуга с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, който да е на обща стойност не по-малка от пределната прогнозна стойност на настоящата поръчка;
Доказва се със: Референция за добро изпълнение към представения договор, изпълнен от участника до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойността, предмета на договора, датата на сключване, срока на изпълнение и Възложителя по него - попълва се образец № 5.
Под договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка следва да се разбират: извършане на специализиран превоз по утвърдени транспортни линии на учители и ученици.
Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно.
• Копие на лицензия за извършване на обществен превоз на пътници;
• Документ за собственост на автобусите или договори за наем или лизинг;
• Справка на МПС, с които ще се изпълнява поръчката;
• Документ, доказващ извършен технически преглед за 2013г.
• Документ за собственост или договор за нает сервиз или сервизно обслужване;
• Удостоверение за транспортна годност.
• Копия, заверени от кандидата,на застрахователните полици ”Гражданска отговорност” и ”Злополука” за 2013 г.
• Списък с имената, квалификацията и професионален опита на водачите на МПС, които участника ще използва при изпълнение на публичната покана. Към списъка трябва да бъдат приложени към него заверени копия на : свидетелства за управления на МПС и удостоверение за психологическа годност на водачите на МПС.
8. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация);
9. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 6;
Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват имената на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие.
10. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 7;
11. „Предложение за изпълнение на поръчката” –Образец № 8 ;
12. „Предлагана цена“- Образец № 9 „Ценово предложение”;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Община Крушари предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в обществената поръчка, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 . Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: