ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Попово, ул. "Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- мл.експерт, Владимир Иванов- технически сътрудник проект, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40216, E-mail: obstina@popovo.bg, Факс: 0608 40024
Място/места за контакт: стая 211, стая 216
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.popovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.popovo.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Провеждане на обучения по проект: „ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ПОПОВО”, Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси”, 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”по Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07по ОПАК.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80510000
Описание:
Услуги по специализирано обучение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
•Предметът на обществената поръчка обхваща организирането и провеждането на следните обучения:
•Провеждане на обучение по "Текущо счетоводно отчитане – актуални въпроси" - 6-ма участника за 100 уч. часа
•Провеждане на обучение по "Работа с архиви в общинската администрация" - 10 участника за 60 уч. часа
•Провеждане на обучение по "AutoCAD – двумерно и тримерно чертане (базов курс)" - 2-ма участника за 40 уч. Часа
Провеждане на обучение по "Базови компютърни умения" 32 участника за 60 уч. Часа
•Провеждане на обучение по "Работа в екип" 50 участника за 20 уч. часа / две изнесени обучения по 25 човека/
На обучаемите, които са завършили успешно съответното обучение, задължително трябва да бъде издаден сертификат.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация на настоящата документация. Изпълнението на възложените дейности следва да се осъществява съгласно изискванията на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013 г.”, законовата уредба и подзаконовите нормативни актове.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Град Попово и извън гр. Попово за изнесените обучения.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Плащанията по договора са при следната схема: 1.Първо плащане в размер на 20% в срок до 5 (пет) работни дни след издаване на надлежно оформена фактура от страна на Изпълнителя, но не по-рано от получаване на авансовото плащане от Възложителя от страна на Министерство на Финансите по проект „Повишаване на квалификацията на служителите в община Попово”; 2. Междинни плащания в размер на до 60% (шестдесет процента) от стойността на всяко следващо, изпълнено от Изпълнителя по настоящия договор, обучение след приемане на неговото изпълнение и издаване на надлежно оформена фактура от страна на Изпълнителя; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на настоящия договор и сбора от стойностите на всички предходни плащания, извършени от Възложителя на Изпълнителя, в срок до 20 (двадесет) работни дни след изпълнението на всички обучения, предмет на настоящия договор.
За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: е реализирал общ оборот от последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 130 000.00 лв. (сто и тридесет хиляди лева), без ДДС или равностойност на посочената сума във валута, както и оборот от сходни на предмета на настоящата поръчка услуги, в размер на не по-малко от 40 000.00 лв. (четиридесет хиляди лева), без ДДС или равностойност на посочената сума във валута. Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от сходни дейности на участника за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) –образец № 6. Списък на организирани и проведени обучения за възрастни през последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.), считано от крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка, свързани с предмета на поръчката (Образец № 7), придружен от препоръки за добро изпълнение. Организиране и провеждане на обучения на не по-малко от 200 обучени лица, на които са издадени сертификати за успешно преминато обучение- Доказано декларативно (Образец № 7). Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8). За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да осигури екип за изпълнението на поръчката от не по-малко от 3 (три) ключови експерти, наети по трудово или гражданско правоотношение както следва: Ръководител на екипа - Изисквания: 1. Висше образование 2. Общ професионален опит на ръководителя на екипа: не по-малко от 10 (десет) години; 3. Специфичен професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години опит, свързан с организиране, провеждане или управление на обучения за възрастни или на публични събития (конференции, семинари и др.). Експерт 1 - Изисквания: 1. Висше образование 2. Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години; 3. Специфичен професионален опит: не по-малко от 2 (две) години като преподавател на възрастни. Продължава в Допълнителна информация. Експерт 2 - Изисквания: 1. Висше образование 2. Общ професионален опит: не по-малко от 8 (осем) години опит; 3. Специфичен професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години опит, свързан с преподавателска дейност за възрастни.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Техническа оценка ТП = П 1 + П 2 + П3 = 60 точки
П1 – ,,Срок за организиране на обучение” в календарни дни – 10 точки;
П2 – «Предложени разпределения на теоретична и практическа част при провеждане на обученията” – максимален брой--20 точки;
П3 – „Методология за провеждане на обученията” - качество на предложената оферта – максимален брой -30 точки;
ФП - Предложена цена – 40 точки
КО = ТП + ФП
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията и прилежащите й образци може да се открият на сайта на община Попово- www.popovo.bg/ секция "профил на купувача"
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: