ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Кратко описание
Настоящата обществена поръчка е в изпълнение на дейностите по проект „Заедно учим, заедно творим, заедно пътешестваме в родината”,договор BG051PO001-4.1.05-0191 по схема за финансиране „Образователна интеграция на децата от етническите малцинства” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Проектът е с продължителност 12 месеца: от 08.04.2013 г. до 08.04.2014 г
Предмет на обществената поръчка
Определяне на изпълнител на дейности по проект „Заедно учим, заедно творим, заедно пътешестваме в родината”, финансиран по ОП „Развитие на човешките ресурси, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, с предмет: „Логистични услуги (транспорт, настаняване, осигуряване на помещения за обучение и храна) при организиране и провеждане на 4 екскурзии на ученици, 2 зелени училища и 2 обучения на учители”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
63515000
Описание:
Услуги, свързани с пътувания
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количество или обем
1.Организиране и провеждане на тридневна екскурзия до Велико Търново и Етъра за 72 ученици.
Продължителност – 3 дни
Прогнозната стойност включва транспорт (автобуси с климатик), храна (закуска, обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска, вечеря и безалкохолна напитка), по 1 бутилка минерална вода на ден, нощувка (по двама в стая, а при невъзможност да се осигурят достатъчно стаи – максимум по трима ученици в стая).
Транспорт, храна и нощувка за 7 учители са за сметка на изпълнителя.
2. Организиране и провеждане на еднодневна екскурзия до Етъра и Габрово за 15 ученици.
Продължителност – 1 ден
Прогнозната стойност включва транспорт (микробус с климатик), храна (обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска), 1 бутилка минерална вода.
Транспорт и храна за 2 учители са за сметка на изпълнителя.
3: Организиране и провеждане на еднодневна екскурзия до София за 40 ученици
Продължителност – 1 ден
Прогнозната стойност включва транспорт (автобус с климатик), храна (обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска), по 1 бутилка минерална вода на пътник.
Транспорт и храна за 4 учители са за сметка на изпълнителя.
4: Организиране и провеждане на еднодневна екскурзия до Враца за 40 ученици
Продължителност – 1 дни
Прогнозната стойност включва транспорт (автобус с климатик), храна (обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска), по 1 бутилка минерална вода на пътник.
Транспорт и храна за 4 учители са за сметка на изпълнителя.
Обособена позиция 5: Организиране и провеждане на зелено училище за 80 ученици
Продължителност – 8 дни.
Прогнозната стойност включва транспорт за участниците, храна (закуска, обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска, вечеря и безалкохолна напитка), 7 нощувки. Настаняване на участниците по двама в стая, а при невъзможност да се осигурят достатъчно стаи – максимум 3 ученици в стая.
Транспорт, храна и нощувка на 8 учители са за сметка на изпълнителя.
Обособена позиция 6: Организиране и провеждане на зелено училище за 18 участници в ученически форум театър
Продължителност – 5 дни
Прогнозната стойност включва транспорт за участниците, храна (закуска, обяд и безалкохолна напитка, следобедна закуска, вечеря и безалкохолна напитка), 4 нощувки. Настаняване на участниците по двама в стая, а при невъзможност да се осигурят достатъчно стаи – максимум по 3 ученици в стая.
Транспорт, храна и нощувка на 2 ръководители са за сметка на изпълнителя.
Обособена позиция 7: Организиране и провеждане на два двудневни изнесени се-минара за обучение на 30 учители
Брой обучения – 2
Продължителност на всяко обучение – 2 дни
Прогнозната стойност включва транспорт (автобус/микробус), храна за участниците (закуска, обяд с безалкохолна напитка, вечеря с безалкохолна напитка, по 2 кафе-паузи на ден), нощувка (наставяне в единични стаи, а при невъзможност да се осигурят – максимум по двама в стая).
Транспорт, храна и нощувка за двама членове на екипа са за сметка на изпълнителя.
Прогнозна стойност
Обща прогнозна стойност на поръчката – 52 890,00 (петдесет и две хиляди осемстотин и деветдесет) лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците:
В процедурата могат да участват физически и/ или юридически лица, както и обединения от такива, по отношение, на които да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всеки от участниците в обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се отнася за всеки от тях.
1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците
Участниците в процедурата трябва да отговарят на следното минимално изискване: да има реализиран оборот, сумарно през последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си е не по-малко от двукратната сума по публичната поръчка – 105 780,00 (сто и пет хиляди седемстотин и осемдесет) лв. без ДДС.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване се отнася общо за участниците в обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
Изисквания за технически възможности на участниците в процедурата:
Участниците в процедурата трябва задължително да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация:
1). Участникът следва да представи списък на договорите за услуги изпълнени през последните 3 години (2010, 2011 и 20121 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, сходни с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към тях референции за добро изпълнение, и/или фактури, и/или приемо – предавателни протоколи;
2). Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012-та година) минимум три договора за организиране и провеждане на екскурзия/организирано посещение на група над 30 човека.
Място на провеждане за всички обособени позиции – извън територията на община Хайредин.
След сключване на договора Възложителят ще представи план-график за провеждане на събитията, които следва да бъдат организирани от Изпълнителя. Един месец преди извършването на планираното събитие Възложителят изпраща заявка до Изпълнителя с параметри, съгласно Техническото задание. Изпълнителят осигурява свой представи-тел при изпълнението на всяка от планираните дейности по съответната обособена позиция.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
souhairedin.eu
http://souhairedin.eu/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/
на телефони: 09166-2242;0879804871
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: