ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на образованието и науката, Дирекция "Квалификация и кариерно развитие", ул. "Граф Игнатиев" № 15, За: Милка Коджабашиева - ръководител на проект ВG051PO001-3.1.03-0001 и директор на дирекция ККР, Р България 1000, София, Тел.: 02 9217672, E-mail: m.kodjabashieva@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: дирекция "Квалификация и кариерно развитие"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Развитие, допълване на функционалности и системна поддръжка на информационен портал на проект
BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г."
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48224000
Описание:
Софтуерни пакети за редактиране на уeбcтраници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предмет на настоящата поръка е „Развитие, допълване на функционалности и системна поддръжка на информационен портал на проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“ по ОП РЧР“.
Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския социален фонд по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по схема BG051РО001-3.1.03 “Квалификация на педагогическите специалисти”, проект BG051РО001-3.1.03-0001 “Квалификация на педагогическите специалисти”.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Република България, гр. София, п.к. 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 2А.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участник в настоящата процедура може да бъде всяко всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на изискванията на закона и на документацията.
В процедурата не може да участва участник, който е:
1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако не е реабилитиран за престъпленията, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а) до д) от ЗОП;
2. обявен в несъстоятелност;
3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.
Не могат да участват в процедурата участници:
1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ.
Изисквания за икономически възможности:
1. За последните 3 г. (2010, 2011 и 2012) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си,участникът да е реализирал оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, в размер на минимум 60 000 лв. без ДДС. Под „услуги, сходни с предмета поръчката” се разбират такива, свързани с изготвяне на допълнителни модули към съществуващ софтуер, генериране на справки, поддържане на информационни ресурси, изработване на информационни системи и други подобни.
Доказателства: Справка за оборота на участника, реализиран от предоставянето на сходни услуги за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквания за технически възможности:
1. Успешно изпълнен поне един договор през последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите и за изпълнението им; участникът трябва да разполага с препоръки за добро изпълнение на поне 2 договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, относно качеството на извършените услуги.
2. Изпълнена през последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) поне една услуга, свързана с разработване на информационен портал, обслужващ мин. 50000 потребители.
3. Регистрация като администратор на лични данни съгласно действащото законодателство на РБ, което да е видно от публичния електронен регистър на Администратори на лични данни.
4. Наличие на екип от специалисти със съответната проф. квалификация и опит, както следва:
4.1. Ключов експерт № 1, Ръководител на екипа. Минимални изисквания: ОКС "магистър“, придобита в някоя от следните области на висше образование: „Социални, стопански и правни науки“, проф. направление „Обществени комуникации и информационни науки“ или „Администрация и управление” или еквивалент; „Природни науки, математика и информатика“, проф. направл. „Информатика и компютърни науки“ или еквивалент; „Технически науки“, проф. направл. „Комуникация и компютърна техника“ или еквивалент. Наличие на най-малко 5 години проф. опит в областта на информационните технологии, от които поне 3 години опит в разработването и поддържането на информационни системи и/или web сайтове.
4.2. Ключов експерт № 2, Консултант системна поддръжка. Минимални изисквания: ОКС "бакалавър", придобита в някоя от следните области на ВО: „Социални, стопански и правни науки“, проф. направл. „Обществени комуникации и информационни науки“ или еквивалент; „Природни науки, математика и информатика“, проф. направл.„Информатика и компютърни науки" или екв.; „Технически науки“, проф. напр. „Комуникация и компютърна техника“ и/или еквивалент. Най-малко 3 г. проф. опит в сферата на поддръжка, разработване и администриране на информационни системи и/или web сайтове и/или приложни продукти.
5. Поне едно от посочените лица следва да притежава персонален сертификат за работа с Microsoft Windows Server 2008 и Microsoft SQL Server 2008 r. или еквивалентен.
Документите, с които се доказват изискванията за техн. възможности, са посочени в документацията за участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерият за възлагане на обществената поръчка е икономически най-изгодна оферта със следните показатели: финансова оценка (тежест 40) и техническа оценка (тежест 60). Точките на всеки участник по втория показател се определят по следната формула: ТО = (ТОn/ТOmax) х 60
където: ТОn e техническата оценка на съответния участник; ТOmax e най-високата техническа оценка, получена от участник; 60 е относителната тежест на показателя.
ТОmax e оценката на най-високо оцененото „Предложение за изпълнение на поръчката” на участник и е с максимален брой 8 /осем/ точки.
ТОn = ТОn1 + ТОn2
Техническата оценка се изчислява след сумиране в табличен вид на оценките по следните технически показатели:
Показател ТОn1 „Оценка на предложението за организация и изпълнение на дейностите по поръчката – стратегия и план за изпълнение”, максимален брой 4 /четири/ точки.
Показател ТОn2 „Оценка на анализ и предложение за последователност на процесите при развитие, допълване на функционалности и системна поддръжка на информационния портал, както и описание на използваните технологии и технически спецификации“, максимален брой 4 /четири/ точки. Всеки член на комисията извършва оценяването, въз основа на собствената си експертна преценка, като по всеки технически показател дава точки от 1 до 4 точки в зависимост от нивото на съответствие на предложението на участника с критериите, описани в документацията (методиката), налична на профила на купувача.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Обществената поръчка се финансира със средства от Европейския социален фонд по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по схема BG051РО001-3.1.03 “Квалификация на педагогическите специалисти”, проект BG051РО001-3.1.03-0001 “Квалификация на педагогическите специалисти” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет: „Развитие, допълване на функционалности и системна поддръжка на информационен портал на проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“ по ОП РЧР”.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: