ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на услугата е Изпълнение на дейности по провеждане на езикови, компютърни и специализирани обучения за служителите на община Антон. Дейностите са част от проект „Повишаване компетентността и уменията на служителите в администрацията на община Антон”, договор с рег. № А12-22-97/01.04.2013 г., който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Административен капацитет» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Основните дейности включват:
- Обучение по английски език
- Обучение по текстообработка за напреднали
- Обучение за работа с електронни таблици
- Обучение за работа с презентационен софтуер
- Обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани
- Обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи
- Обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми
- Обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80500000
Описание:
Услуги по обучение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
• Проведено 1 обучение по английски език за нива А1 и А2 за 22 участника.
• Проведено 1 обучение по текстообработка за напреднали за 12 участника.
• Проведено 1 обучение за работа с електронни таблици за 12 участника.
• Проведено 1 обучение за работа с презентационен софтуер за 4 участника.
• Проведено 1 обучение за изграждане на умения за работа със специфични групи граждани за 7 участника.
• Проведено 1 обучение за изграждане на умения за работа с нормативни документи за 12 участника.
• Проведено 1 обучение за ефективна координация и комуникиране при реализацията на местни политики и програми за 10 участника.
• Проведено 1 обучение за изграждане на умения на организиране и планиране на работното време, екипна работа и взаимодействие за 21 участника.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За целите на настоящата поръчка е изготвено техническо задание, приложено към настоящата покана, в която са определени основните задачи и формулирани условията и изискванията на Възложителя, с които задължително следва да се съобразите. Конкретните стъпки и задачи по изпълнението на услугата трябва да са съобразени с поставените изисквания към дейностите и очакваните резултати при провеждане на обученията в настоящето техническо задание. Провеждането на отделните обучения трябва да бъде организирано така, че да не възпрепятства служителите при изпълнението на техните задължения в общината. Участниците трябва да съобразят при планирането на отделните обучения, че участниците в тях не могат да посещават едновременно повече от едно обучение в работно време. Изпълнителят трябва да извърши услугата съобразно изискванията на Приложение № 13 от Договора за безвъзмездна финансова помощ „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност“. При неспазване изискванията на Възложителя офертата няма да бъде допусната до оценка.
Срокът за изпълнение на услугата започва да тече от следващия ден от датата на възлагането й с договор и изтича с извършване на услугите и подписването на окончателен предавателно-приемателен протокол от страна на Възложителя. Максималният срок за извършване на услугата е 8 месеца.
Участниците в поръчката трябва да притежават следните технически възможности:
• Изпълнени минимум 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г). Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка и да са приети от възложителя. Под „сходен предмет” се разбира провеждане на обучения. Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка.
• Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството по международния стандарт ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен. Обхватът на сертификацията трябва да отговаря на предмета на поръчката, а именно провеждане на обучения. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискването за сертифицирана система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен трябва да се изпълнява от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.
В случай, че участникът е обединение, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло, а не от отделните лица, съставляващи обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, то те трябва да представят документи, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а именно – документ за регистрация и доказателства за техническите възможности и квалификация, съобразно вида и дела на тяхното участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексната оценка /КО/ е сбор от точките по показатели К1 и К2: КО = К1 + К2
Максималният брой точки, който може да получи един участник е 100. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка.
К1 - Цена: максималният брой точки по този показател е 30.
К1 = (минимална предложена цена) / (цена предложена от участника) x (30 точки), където „минималната предложена цена” е най-ниската предложена цена от участник, допуснат до класиране, а „цена предложена от участника” е цената, предложена от конкретен участник за изпълнение на услугата.
К2 - Предложение за изпълнение на поръчката: максимален брой точки 70. Оценката се получава по формулата: К2 = ((Т1+Т2+Т3+Т4+Т5)/100) х 70, където:
Т1 – Анализ на целите, дейностите и резултатите на поръчката – макс. 20 т.
Т2 – Мерки за управление на потенциалните рискове за изпълнение на поръчката – макс. 20 т.
Т3 – Подход, методи и средства за организиране и изпълнение на поръчката – макс. 20 т.
Т4 – Описание на изпълнението на дейностите – макс. 30 т.
Т5 – План за работа - макс. 10 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата задължително съдържа:
• Административни и юридически сведения – Приложение № 1, образец;
• Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП – Приложение № 2, образец;
• Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – Приложение № 3, образец;
•Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – Приложение № 4, образец;
•Декларация за подизпълнител - Приложение №5;
•Декларация от подизпълнител - Приложение №7;
•Декларация за обединение - Приложение №8;
• Ценово предложение за изпълнение на поръчката – Приложение № 9, образец;
• Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Приложение № 10, образец;
• Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години – Приложение № 11, образец;
• Заверени копия на препоръки (референции) за добро изпълнение на поне 2 договора, изпълнени през последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012 г.), които да съдържат следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), предмет на договора, кратко описание на извършените дейности по договора, име на Възложителя, потвърждение от Възложителя дали работата на изпълнителя е била извършена качествено и в срок.
• Декларация за ЕИК – Приложение № 12, образец или копие от документа за регистрация, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
• Заверено с подпис и печат на участника копие от валиден сертификат издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000/2008 или еквивалентен с обхват провеждане на обучения;
• При участие на обединение – документ за създаване на обединението, в който задължително се посочва представляващия. Договорът за обединение трябва да включва клаузи за разпределяне на задачите и отговорностите между членовете на обединението.
• Договор за изпълнение на поръчката;
•Техническо задание - Приложение №14;
•Методика за оценка на офертите - Приложение №15;
Офертите се подават в деловодството на община община Антон – с. Антон, Софийска област, пл. „Съединение“ 1.
Приложенията към поканата са на разположение на всички заинтересовани на интернет адреса на Възложителя: http://www.antonbg.com до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
При сключване на договора, определеният за изпълнител е длъжен да представи документи за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
Офертите ще бъдат отворени на 30.05.2013 г. от 11:30 часа в заседателната зала на Читалище „Христо Ботев 1925” село Антон, Община Антон, пл. „Съединение” №1.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: