ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, област Благоевград, Община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров" №1, За: Г- жа Сашка Въчкова - зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Община Банско
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Закупуване и доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност за ландшафтно оформление на територията на община Банско ”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
03121000
Описание:
Продукти от градинарство
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 13 241.70 лв. (тринадесет хиляди двеста четиридесет и един лв. и 0.70) без ДДС;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото за изпълнение на поръчката е община Банско, област Благоевград, Република България.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника:
- Участниците трябва да са реализирали общ оборот от извършвана дейност за последните 3 (три) финансови години – 2010, 2011 и 2012г. (или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си), в размер на не по-малко от: 25 000.00 лв. (двадесет и пет хиляди и лева ) без ДДС;
Доказва се със: Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2010 г., 2011 г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите (одобрен и заверен съгласно изискванията на съответното национално законодателство на участника) за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).
2.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка:
- • Считано от крайният срок за получаване на офертите през последните до 3 (три) години назад, или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация, участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката.
Подизпълнителите, които основния участник е деклирал, че ще ползва за извършване на дейности по поръчката, трябва да са изпълнили минимум 1 (един) договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчкката, за която участва основния кандидат или да са участвали като подизпълнител при изпълнението на минимум 1 (един) договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката, за която участва основният кандидат.
Доказва се със: Списък на основните договор/и за услуга/и с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката, изпълнени от участника последните 3 (три) години години назад, считано от крайния срок за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: предмет на съответния договор, стойността, датата на сключване, срок на изпълнение и Възложител/Клиент, телефон и адрес за контакти с Възложител - Образец № 10;
Под "договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка" следва да се разбира: договор/и за доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност;
За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен (сходен) на предмета на поръчката задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: срока на изпълнение, предмет на поръчката, стойност на поръчката и Възложител – представя се заверено от участника копие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата:
КО = П1 + П2, където:
П1 – Срок за доставка на необходимите колочества озеленителен материал – с тежест 20 точки
П2 – Предлагана цена – с тежест 80 точки
Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://www.bansko.bg/index.php/bg, раздел "Профил на купувача".
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 28.05.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: