ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Банско, област Благоевград, община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров"1, За: Г-жа Сашка Въчкова- зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: `sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Г-жа Сашка Въчкова- зам. кмет на Община Банско
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е:
„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж и хотелски резервации при служебни пътувания в страната и чужбина, както и съпътстващи дейности” по проект №10-25-8/ 06.06.2012г., „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън»
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
60000000, 60440000
Описание:
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Услуги, свързани с въздушния транспорт
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
- Да обезпечи пътуванията със самолет за служителите на Община Банско до Лондон, респ. на служителите на Община Кройдън, Лондон до Банско;
- Да осигури хотелски резервации с пълен пансион за служителите на община Банско, в района на Кройдън/Южен Лондон
- Да осигури транспорт от резервирания хотел до администрацията на Община Кройдън и придружител/ водач на групата за времето на престоя на служителите на Община Банско в Лондон
- Да осигури хотелски резервации с пълен пансион за пътуванията на служителите от Кройдън до Банско с местонахождение на хотела в град Банско с категоризация не по-ниска от 3 звезди
- Да осигури трансфер от град Банско до летище София и обратно за пътуващите служители на община Банско и от летище София до град Банско и обратно за служителите на община Кройдън
- Да осигури трансфер от обслужващото летище в Лондон до избрания хотел и обратно за служителите на община Банско
- Да осигури възможност за използването на ежедневни полети, по възможност директни или с минимален брой прекачвания, до съответната дестинация и съобразени с условията на всяка получена от Възложителя заявка.
- При искане от Възложителя представя до 3 варианта на маршрути за конкретна заявка.
- Поръчаните от Възложителя билети, ваучери и други съпътстващи документи се доставят на място – в административната сграда на община Банско. При промяна на мястото на доставка Възложителят уведомява писмено Изпълнителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всеки кандидат трябва да представи оферта съгласно образеца в приложение № 1 и следните документи, приложени към офертата:
- Техническо предложение съгласно образеца в приложение № 2.
- Ценово предложение съгласно образеца в приложение № 3, представено в отделен запечатан плик с надпис „ценово предложение”.
- Декларации по чл. 47, ал. 1 т. 1, букви от „а” до „д” и т. 2 и 3 от ЗОП (оригинал) – попълват се, подписват се и се подпечатват по приложените образци към настоящата документация (Приложения № 4 и № 4А). Декларациите се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларациите се представят и в превод на български език.
- Декларации по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал) – попълват се, подписват се и се подпечатват по приложените образци към настоящата документация (Приложения № 5 и № 5А). Декларациите се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларациите се представят и в превод на български език.
- Декларации по чл. 47, ал. 2 т. 1,2,3,4 и 5 от ЗОП (оригинал) - представят се по приложените образци към настоящата документацията (Приложения № 6 и № 6А). Декларациите се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларациите се представят и в превод на български език
-Декларация за участие като подизпълнител – Приложение 7.
- Административни сведения за участника – Приложение №8.
- Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”Приложение № 9.
- Банкова гаранция за участие съгласно Приложение №10.
- Банкова гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка съгласно Приложение №11.
- Декларация за Обстоятелствата, предвидени в Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности, съгласно Приложение №12..
- Информация за оборота на участника Приложение №13.- Списък на изпълнени договори-Приложение №14.- Справка декларация за образованието, професионалния опит и квалификация на екипа, отговарящ за изпълнението на поръчката.- Приложение №15- Договор за изпълнение на обществената поръчка съгласно образец – приложение № 16, попълнен без цената за изпълнение на обществената поръчка (възнаграждението) и без подпис от лицето, което ще представлява изпълнителя.- Извлечение от РЕГЛАМЕНТ (ЕО, ЕВРАТОМ) № 1605/2002 НА СЪВЕТА от 25 юни 2002 година относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности -Приложение №17- Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност Приложение №18
Списък на приложените към офертата документи. Ценовото предложение се поставя в отделен запечатан плик.
Важно: Приложения №17 и 18 имат информативен характер за участника
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценка на „Техническото предложение за реализация на поръчката” – ТП – максимална оценка - 40 точки;
Срок за осигуряване на самолетни билети и настаняване при направена заявка от възложителя (посочва се в календарни дни) – СП – максимална оценка 20 точки;
Цена за изпълнение на поръчката – ЦП – максимална оценка 40 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Община Банско предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя - Раздел "Профил на купувача":htte://www.bansko.bg/index.php/bg -Профил на купувача. Офертите се приемат в деловодството на Община Банско на адрес, гр. Банско 2770, пл. "Никола Вапцаров"1 до 08.05.2013г. от 9.00ч. до 16.30ч.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: