ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на СОУ "Димчо Дебелянов", включително по Проект "Успех" BG 51 PO 001 - 4.2.05 - 0001 и други европейски оперативни програми по приложен списък, както и всички останали артикули от предложения каталог на фирмата изпълнител. Доставката ще се извършва франко в СОУ "Димчо Дебелянов".
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197642, 30192000, 22820000, 22830000, 22840000, 22850000, 22810000
Описание:
Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Принадлежности за офиса
Формуляри
Тетрадки за упражнения
Албуми за мостри
Класьори и аксесоари за тях
Регистри от хартия или от картон
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количеството и обемът на канцеларските материали и консумативи, необходими за доставката, ще се уточняват допълнително, като всяка доставка ще бъде изпълнявана след предварително изготвена заявка от заявителя
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
СОУ "Димчо Дебелянов", к-с "Славейков" до бл. 5
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Копие от документа за регистрация или ЕИК;
2. Да имат минимум един изпълнен договор за последните 3 години с предмет - предмета на поръчката;
3. Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП - по образец;
4. Оферта, представена в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, наименование на фирмата, адрес за кореспонденция и телефон.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: