ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 - А, За: Димитрина Желева Петрова - Директор дирекция "Регионално развитие и хуманитарни дейности", България 9410, Село Крушари,област Добрич, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136
Място/места за контакт: община Крушари
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krushari.bg.
Адрес на профила на купувача: www.krushari.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Възлагане изпълнението на обществена поръчка с предмет: Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71541000
Описание:
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Възлагане изпълнението на обществена поръчка с предмет: Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградите на читалищата в селата Крушари, Телериг и Ефрейтор Бакалово на община Крушари”
Дейностите, които консултантът следва да извърши включват :
- цялостно управление на дейностите по проекта до окончателното му изпълнение;
- изпълнение на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта;
- управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта;
- прозрачно управление и изпълнение на проекта, включително мониторинг и докладване, верификации и разплащания и осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности;
- управление на проекта и подготовка на документите във връзка с докладване на изпълнението на проекта;
- планиране на дейностите, тяхната продължителност, бюджет и ресурси;
- ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите;
- своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по проекта;
- идентифициране и анализ на рисковете;
- подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети и др.) и заявка за междинно/и и окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна помощ към Разплащателната агенция /РА/;
- подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта;
- окомплектова заявките за плащания с необходимите документи за междинно/и и окончателно плащане от ДФЗ-РА, в съответствие с изискванията на Наредба № 24 от 29.07.2008 г. на МЗХ за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. и Наредба за изменение и допълнение на Наредба № 24 от 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ДВ, бр.11 от 09.02.2010 г.);
- оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на проекта до неговото успешно завършване;
- отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по проекта до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от Разплащателната агенция.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на община Крушари
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на Участника
1.1 Участникът в процедурата, трябва да е реализирал оборот от услуги от консултации и/или управление на проекти общо за последните 3 (три) (2010, 2011 и 2012г.) години в размер не по-малък от 50 000 (петдесет хиляди) лева без включен ДДС.
1.2Участникът трябва да притежава застрахователна полица по чл.185, ал.3 от Кодекса за застраховане на лицето (лицата), което/които ще осъществяват консултации и управление на проекта.
Забележки: За участник, установен/ регистриран в Република България, застрахователната полица за консултации и управление на проекта следва да бъде съгласно чл.185, ал.3 от Кодекса за застраховане.За участник, установен/ регистриран извън Република България застрахователната полица за консултации и управление на проекта следва да бъде еквивалента на тази по чл. 185, ал. 3 от Кодекса за застраховане, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът.
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изискванията по- горе ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло, спрямо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност /а не за всеки поотделно/.
2.Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на Участника
2.1. Участникът да разполага с екип от ключов персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
Ключов експерт 1 –Ръководител на екипа
Квалификация
Висше образование, степен „Магистър” в областта на строителното инженерство;
Общ професионален опит
Минимум 10 години общ професионален опит;
Специфичен опит
Да е изпълнявал длъжност „Ръководител на екип” или ключов експерт при изпълнение на минимум 2 (два) инфраструктурни проекта за консултантски услуги и/или подготовка и/или управление на инфраструктурни проекти, през последните 3 (три) години.
Ключов експерт 2 – Експерт-икономист
Квалификация
Висше образование, степен „Магистър” в областта на икономиката, или еквивалентна специалност;
Общ професионален опит
Минимум 7 (седем) години общ професионален опит;
Специфичен опит
Да е участвал в подготовката и/или управлението на минимум 1 (един) инфраструктурен проект през последните 3 (три) години.
Ключов експерт 3 - Юрист
Квалификация
Висше юридическо образование, степен „Магистър”.
Общ професионален опит
Минимум 5 (пет) години общ професионален опит по специалността;
Специфичен опит
Да е участвал като ключов експерт при изпълнението на минимум 1 (един) инфраструктурен проект за консултантски услуги и/или подготовка и/или управление през последните 3 (три) години.
2.2 Участникът да е упражнил консултантски услуги и/или подготовка и/или управление на минимум 2 (два) инфраструктурни проекта през последните 3 (три) години.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1 и по т.2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението.
Изискванията по т.1 се доказват :
Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) (2010, 2011 и 2012г.) години на Участника – копия, заверени от Участника; Справка – декларация за общия оборот от услуги от консултации и/или управление на проекти за последните 3 (три) години на Участника; Застрахователна полица по чл.185, ал.3 от Кодекса за застраховане за гражданска отговорност на юридически лица, извършващи консултации и управление на проекти на Участника – копие, заверено от Участника.
Изискванията по т.2 се доказват :Списък-декларация на основните договори за услуги от консултации и/или управление на инфраструктурни проекти изпълнени през последните 3 години;Списък на ключовия персонал, Декларация за разположение на ключов експерт и Автобиография, придружени с доказателствени документи и други,съгласно документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
П1 Качество и обоснованост на техническото предложение за изпълнение на поръчката - 40 %
П2 Предложена цена в лева без включен ДДС - 60%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Подробна информация ще бъде намерена в тръжната документация към процедурата.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: