Версия за печат

BG-град Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, област Благоевград, Община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров" №1, За: Г- жа Сашка Въчкова - зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Закупуване и доставка на озеленителен материал за ландшафтно оформление на територията на община Банско ” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Закупуване и доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност”; Обособена позиция 2: „Закупуване и доставка на цветя, хумусна почва и тревно семе”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

03121000

Описание:

Продукти от градинарство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 34 016. 70 лв. (тридесет и четири хиляди шестнадесет лева и 0.70) без ДДС, разпределени по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Закупуване и доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност” с прогнозна стойност в размер на 13 241.70 лв. (тринадесет хиляди двеста четиридесет и един лв. и 0.70) без ДДС; Обособена позиция 2: „Закупуване и доставка на цветя, хумусна почва и тревно семе”с прогнозна стойност в размер на 20 775.00 лв. (двадесет хиляди седемстотин седемдесет и пет лева) без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

34017 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото за изпълнение на поръчката е община Банско, област Благоевград, Република България.

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания: • Участниците трябва да са реализирали общ оборот от извършвана дейност за последните 3 (три) финансови години – 2010, 2011 и 2012г. (или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация или на която е започнал дейността си), в размер на не по-малко от: За Обособена позиция 1: 25 000.00 лв. (двадесет и пет хиляди и лева ) без ДДС; За Обособена позиция 2: 45 000.00 лв. (четиридесет и пет хиляди лева) без ДДС; В случай, че участник, кандидатства за цялата поръчка, т. е. и за двете обособени позиции, трябва да има оборот от извършена дейност за последните 3 (три) финансови години в размер не по-малко от 70 000.00 лв. (седемдесет хиляди лева) без ДДС. Доказва се със: Справка за общия оборот от извършената дейност от участника за последните 3 (три) финансови години, (2010 г., 2011 г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите (одобрен и заверен съгласно изискванията на съответното национално законодателство на участника) за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Представянето на заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) не е задължително за участници, които са регистрирани в Търговския регистър на Агенция по вписванията и са публикували в него, отчети за приходите и разходите за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка. Изискуеми документи и минимални изисквания: Считано от крайният срок за получаване на офертите през последните до 3 (три) години назад, или по-кратък период, в зависимост от датата си на регистрация, участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на съответната обособена позиция, за която участва. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнен минимум 1 (един) договор с предмет сходен с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло. Договора трябва да е изпълнен преди датата на подаване на офертата от участника. Доказва се със: Списък на основните договор/и за услуга/и с предмет, подобен (сходен) на предмета на съответната обособена позиция, изпълнени от участника последните 3 (три) години години назад, считано от крайния срок за подаване на оферти, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, с посочени: предмет на съответния договор, стойността, датата на сключване, срок на изпълнение и Възложител/Клиент, телефон и адрес за контакти с Възложител - Образец № 10; Под "договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка" следва да се разбира: За обособена позиция 1: договор/и за доставка на широколистна и иглолистна дървесна и храстова растителност; За обособена позиция 2: договор/и за доставка на цветя, хумусна почва и тревно семе. За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен (сходен) на предмета на съответната обособена позиция задължително се представят и Препоръки (Референции) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка. В препоръките задължително трябва да са посочени: срока на изпълнение, предмет на поръчката, стойност на поръчката и Възложител – представя се заверено от участника копие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2, където: П1 – Срок за доставка на необходимите количества озеленителен материал – с тежест 20 точки П2 – Предлагана цена – с тежест 80 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/04/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://www.bansko.bg/index.php/bg, раздел "Профил на купувача". Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 17.04.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/04/2013