ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Завет, ул."Лудогорие" №19, За: Зюлфие Исмаил, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7330, гр.Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
Място/места за контакт: Община Завет
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zavet-bg.com.
Адрес на профила на купувача: www.zavet-bg.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставки на офис консумативи и печатни материали за нуждите на Общинска администрация - Завет по следните позиции":
Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали
Обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за компютри, принтери и копирни машини
Обособена позиция № 3: Печатни материали
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197000, 30199000, 22800000, 30190000
Описание:
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
„Доставки на офис консумативи и печатни материали за нуждите на Общинска администрация - Завет по следните позиции":Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали – 15 000,00 лв.;
Обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за компютри, принтери и копирни машини – 10 000,00 лв.;
Обособена позиция № 3: Печатни материали – 5 000,00 лв.
Подробно описани в профила на купувача - www.zavet-bg.com
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Завет, ул."Лудогорие" №19
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците следва да отговарят на следните минимални изисквания: През последните 3 (три) приключили финансови години (2010 г., 2011 г., 2012 г.), участникът да има оборот от изпълнение на доставки на офис консумативи и печатни материали не по-малко от 50 000,00 лв. без ДДС; През последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г., 2012 г.), считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 2 (два) договора с предмет доставка на офис консумативи и печатни материали; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на техническите възможности и квалификация се прилагат и за подизпълнителите, като те също следва да са изпълнили минимум 2 (два) договора с предмет доставка на офис консумативи, а финансовото изискване за оборот се прилага съобразно вида и дела. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, като не е юридическо лице, документите за доказване на техническите възможности и квалификация се представят само от лицата, от които ще се доказва критерия за подбор, а изискванията ще се прилагат спрямо обединението като цяло. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо или техни обединения, в случай, че документите за доказване на техническите възможности и квалификация са на чужд език се представят и в превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Посочване на % търговска отстъпка от каталожните цени за стоките, включени в техническата спецификация за оценка за съответната позиция; Удостоверение за актуално състояние на фирмата и единен идентификационен код;
Участниците следва да представят доказателства, че:
- Притежават собствен или ползват под наем търговски обект в т.ч. складова база с посочен точен адрес за местонахождението им;
- разполагат с транспортни средства, собствени или наети за осигуряване в срок на заявените канцеларски материали.
Удостоверение от съответната община, в чиито район е регистрирана формата - за липса на задължения, Удостоверение от Община Завет - за липса на задължения.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен електронен достъп до документацията за участие е осигурен на официалния сайт на Община Завет: http://www.zavet – bg.com, в „Профил на купувача” - ”Обществени поръчки”.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: