ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, За: Надя Пеева, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 314, E-mail: obshtina@svilengrad.bg, Факс: 0379 74371
Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 314
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Избор на изпълнител за извършване на одит” по проект „Укрепване на административния капацитет и по-ефикасно управление в общинските администрации на Любимец и Свиленград”, Договор №12-11-30/08.11.2012г., с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския Социален Фонд”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79212000
Описание:
Одиторски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Избраният Изпълнител следва да изготви минимум три периодични/междинни/ и един финален
доклад за одитирания проект, както следва:
•Проекта на първия междинен доклад да се представи до 20 /двадесет/ дни от предоставяне на документите за дейностите, подлежащи на одит.Този доклад обхваща периода от началото на проекта до сключването на договора с изпълнител за извършване на независим финансов одит.
•Следващите два междинни одитни доклади се изготвят след поискване за извършване на междинни одити, заявени от възложителя.
•Други междинни одити и изготвени междинни доклади могат да бъдат извършвани по преценка на изпълнителя.
•Проект на окончателния одитен доклад се представя след приключване на изпълнението на дейностите по проекта, а окончателния доклад в срок до 5 работни дни преди изтичането на срока на проекта.
•Проектите на одитни доклади се изпращат по електронен път до ръководителя на проекта за становище.Ръководителят на проекта изпраща становище по проектите на докладите в срок от 3 /три/ работни дни след получаването им.
•Приемането на изготвените от изпълнителя доклади/минимум три междинни и един окончателен/ се извършва чрез подписване на двустранни приемателно-предавателни протоколи, подписани за възложителя от ръководителя и счетоводителя на проекта и от изпълнителя в срок до 3 /три/ работни дни след изпращането на становище и отразяване на бележките /ако има такива/, съгласно предходната точка.
•Всички доклади се представят на български език на хартиен носител в два напълно комплектовани екземпляра, подписани от Изпълнителя .
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Извършването на одит на изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по Проекта да е в пълно съответствие с националните и международни одиторски стандарти и спазване на нормативните документи, действащи към момента в Република България и указанията на Управляващия орган на ОПАК, чрез:
• Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнението и отчитането на проекта от страна на бенефициента;
• Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Административен капацитет”;
• Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейности и отчитане на разходи по проекти на оперативната програма.
Изпълнителят трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта и да изпълни като минимум следните дейности:
• Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган на ОПАК.
• Проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи.
• Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и на процедурите за избор на изпълнители.
• Проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОПАК.
• Проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект.
• Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо - оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове.
• Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента.
• Проверка за съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията.
При изпълнение на дейностите по независим финансов одит, избраният изпълнител следва да прилага националното законодателство, международните одиторски стандарти и правилата и изискванията за изпълнение на проекти, финансирани по Оперативна програма „Административен капацитет”.
До 10 работни дни след сключване на договора, Изпълнителят следва да изготви и предостави за одобрение от Възложителя одитен план и предложение за организация на работата и комуникация при изпълнение на дейностите по независимия финансов одит.
За изпълнение на одитния ангажимент, участникът трябва да разполага минимум със следния експерт:
•Дипломиран експерт-счетоводител, вписан в регистъра на регистрираните одитори по чл. 24 от Закона за независимия финансов одит;
•Да притежава практически опит в одитиране на дейности най-малко на един проект, финансиран от международни или европейски програми.
Участникът да е изпълнил през последните три години до датата на подаване на офертата минимум 1 /един/ договор за извършване на независим финансов одит на проект, финансиран от международни или европейски програми.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен електронен достъп до документацията за участие е предоставен на следния електронен адрес: www.svilengrad.bg в раздел "Профил на купувача" .
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: