Версия за печат

BG-Кнежа

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Кнежа, ул. Марин Боев 69, За: инж. Николай Дамяновски, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7136, E-mail: obstina_kneja@abv.bg, Факс: 09132 7255; 09132 7007

Място/места за контакт: Община Кнежа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kneja.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на хлебни изделия и хранителни продукти, необходими за приготвяне на храна за нуждите на домашен социален патронаж- гр. Кнежа”, включваща две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на хранителни продукти; Обособена позиция 2: Доставка на хляб и хлебни изделия. Участниците могат да подават оферти за една или за повече, или за всички позиции. Настоящата поръчка следва да бъде изпълнена в съответствие с Техническата спецификация, публикувана на Профила на купувача. Количествата и видовете на необходимите хранителни продукти и хлебни изделия за нуждите на домашен социален патронаж- Кнежа за период от 1 /Една/ година са посочени в Опис на хранителните продукти,публикуван на Профила на купувача. Количествата на посочените видове хранителни продукти и хлебни изделия са минимално необходимите за едногодишния период и са съобразени с нуждите на домашен социален патронаж- гр. Кнежа. Възложителят си запазва правото да увеличава или намаля количествата, според необходимостите на обслужвания обект, както и да не поръча част от изброения асортимент в поръчка.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата и видовете на необходимите хранителни продукти и хлебни изделия за нуждите на домашен социален патронаж- Кнежа за период от 1 /Една/ година са посочени в Опис на хранителните продукти, който е публикуван на Профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставките се извършват до склада на Общински социален комплекс, гр. Кнежа, ул. „Марин Боев” № 73

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Хранителните продукти и хлебни изделия следва да са в добър търговски вид. Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност.Хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиената на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните и Наредба № 16/28.05.2010г. за изискванията за качество и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, изд. от МЗХ. Изпълнителят следва да спазва представената документация за участие и действащите нормативни изисквания за този вид доставка.Доставките на заявените количества храни по групи да се извършват веднъж в седмицата след подадена заявка и в рамките на работното време. Доставката на хляб да се извършва ежедневно. Доставените стоки да бъдат придружени със сертификат за качество за всеки продукт при всяка доставка.Когато доставчикът не е производител на определената група храни, а търговец , храните да се доставят във вида и с марката на производителя. В обекта да се доставят само храни със запазени опакавки, етикирани и маркирани съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, прието с Постановление №136 от 2000г. (Дв,бр.62 от 2000 г.). Хранителните продукти от група “Месо,месни заготовки и млени храни “ доставките да са на замразено месо. Изпълнителят следва да доставя хляб и хлебни изделия без да съдържат продукти и съставки, които се състоят от генно-модифицирани организми (ГМО).Остатъчният срок на годност на доставяните хранителните продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 70%.За качественото и срочно изпълнение на доставките до обекта на Възложителя, предмет на поръчката, Изпълнителят да разполага със собствени или наети транспортни средства. За транспорт на храни да се използват транспортни средства предназначени за тази цел и отговарящи на хигиенните изисквания към транспорта на храните.Хладилните автомобили трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” за превоз на всички хранителни продукти от животински произход от БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ). Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ). Храните, които изискват определена температура на съхранение се транспортират със специализирани транспортни средства, оборудвани да поддържат подходящата температура и осигурени с уреди да отчитат поддържаната температура, съгласно нормативните изисквания. Разходите за транспорта по доставките на храните се включва в предлаганата цена на храните по групи.Участниците следва да имат собствен или нает обект за търговия и/или производство на храни, регистриран, съгласно чл. 12 от Закона за храните. Спечелилият участник, с който се сключва договор трябва да има предвид разпоредбите на чл. 43 от ЗОП, но ако се наложи промяна на цените по договора в посока увеличение за база ще се ползва бюлетина на САПИ с максимално увеличение до 10 %, тъй като с тази поръчка се гарантира закупуване на определено количество артикули. Увеличението на цените ще става до три пъти за срока на договора и ще се извършва на база искане от страна на Изпълнителя, към което искане същият задължително прилага бюлетина на САПИ за осреднените цени на едро за регион Плевен към датата на исканото увеличение.За извършените месечни доставки, Изпълнителят представя на Възложителя необходимата отчетна информация по отделните звена. Периода на фактуриране да бъде 1 месец, като срока на издаване на фактурата да е до пето число на следващия месец;Срок и начин на плащане – плащането ще се извърши по банков път по сметка на изпълнителя до 5 дни след издаване на фактурата за предходния месец.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на участниците за всяка обособена позиция отделно се извършва въз основа на критерия „най- ниска цена”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/03/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик и задължително съдържат: 1. Данни за лицето, което прави предложението- име, единен идентификационен код /ЕИК/, адрес за кореспонденция, телефон, факс, ел. поща- Образец 1; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения- документ за създаване на обединението, в който задължително се посочва представляващият. 3. Декларация- списък на обекти за търговия и/или производство на храни регистрирани, съгласно чл. 12 от Закона за храните- Образец 2;Към декларацията се прилагат копие от документ за регистрация на обект за търговия с храни, съгласно чл. 12 от Закона за храните, издаден от БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ), а когатоучастника подава оферта за позиция 1 следва да се приложи и удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни от животински произход, издадено от съответната ветеринарномедицинска служба. 4. Списък- декларацияна собствени или наети транспортни средства за превоз на хранителни продукти- Образец 3.Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността или договори за наем, както и валидни разрешителни за превоза, съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ). Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от животински произход (хладилните автомобили) трябва да имат издадено „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” за превоз на всички хранителни продукти от животински произход от БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ), когато участника подава оферта за обособена позиция 1. Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ (ДВСК, РИОКОЗ, РЗИ); 5.Оферта- Образец 5. Срокът на валидност на офертата да не е по- кратък от 60 дни, считано от датата на подаване на офертата. 6. Техническо предложение- Приложение 4.1 към Образец 4.Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, техническота предложение се представят за всяка от позициите. 7. Ценово предложение- Приложение 4.2 към Образец 4. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, ценовото предложение се представят за всяка от позициите. Всички документи следва да бъдат представени в оригинал или като преписи, заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и свеж печат от законните представители на юридическите лица с подпис и печат. От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените в настоящата покана условия. Техническата спецификация, Описа на хранителните продукти и Образци за подготовка на офертата за възлагане на настоящата поръчка са публикувани на Профила на купувача на адрес:http://www.kneja.acstre.com/section-162-profil_na_kupuvacha.html Офертите следва да се представят в посоченият по- горе срок в Общински център за информация на гражданите в сградата на Община Кнежа, ет. 1, стая 101. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/02/2013