ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка: «ЗАКУПУВАНЕ НА ЕКИПИРОВКА ЗА ГРУПИТЕ ЗА ПРЕСЪЗДАВАНЕ НА НАРОДНИ ОБИЧАИ» с три обособени позиции: Об.п. 1: Закупуване на народни носии, Об.п. 2: Закупуване на музикални инструменти, Об.п. 3: Закупуване на аудио-визуално оборудване, в изпълнение на Договор № 18/313/00099 от 06.07.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 «Насърчаване на туристическите дейности» от ПРСР 2007-2013г. за проект «Експониране на местното етнографско, историческо и природно наследство» с бенефициент Община Борово.
Поръчката предвижда доставяне чрез закупуване на екипировка за групите за пресъздаване на народни обичаи, а именно: народни носии, музикални инструменти и аудио-визуално оборудване. Доставките са в изпълнение на Договор № 18/313/00099 от 06.07.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 313 «Насърчаване на туристическите дейности» от ПРСР 2007-2013г. за проект «Експониране на местното етнографско, историческо и природно наследство» с бенефициент Община Борово. Основната задача на изпълнителя е да осъществи доставката на екипировка за групите за пресъздаване на народни обичаи, съгласно Техническите спецификации и изискванията на Възложителя. Изпълнителят по договора за обществената поръчка следва да осъществи качествени доставки в определения срок по цени, съгласно ценовата си оферта.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
18400000, 37310000, 32321300
Описание:
Дрехи със специално предназначение и аксесоари
Музикални инструменти
Аудиовизуално оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническите спецификации и изискванията на Възложителя. Цялата документацията е достъпна в профила на купувача www.borovo.org/bg/news/oporachki.html.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В община Борово, съгласно Техническата спецификация.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Икономически и Квалификационни изисквания към участниците:
- В Процедурата могат да участват лица, чийто оборот на стоките, които са с подобен предмет на поръчката, общо за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си е минимум:
o Закупуване на народни носии – 50 000 лева;
o Закупуване на музикални инструменти – 5 000 лева;
o Закупуване аудио-визуално оборудване за пресъздаване на народни обичаи-12 000 лв.
- В процедурата могат да участват лица, които притежават финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер, както следва:
• Закупуване на народни носии – 20 000 лева;
• Закупуване на музикални инструменти – 1000 лева;
• Закупуване аудио-визуално оборудване за пресъздаване на народни обичаи- 3 000 лв.
- В процедурата могат да участват лица, които за всяка от обособените позиии, за които кандидатстват са изпълнили поне 1 /един/ договор за доставка с подобен предмет на съответната позиция за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 година);
- В процедурата могат да участват лица, при които липсват обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП.
*Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, на минималните изисквания на Възложителя трябва да отговаря обединението като цяло.
*Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях съобразно вида и дела на тяхното участие.
!!! Участник, който не отговаря на изискванията може да бъде отстранен от участие в процeдурата!!!
При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП /свидетелство за съдимост/ и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Срокът на валидност на офертата е не по-малко от 120 кал. дни от крайния срок за получаване.
Изисквания към участника, изискуеми документи и информация:
Офертата на всеки участник трябва да съдържа най-малко следните ДОКУМЕНТИ, представени в посочената последователност:
1. Заявление за участие в процедурата – Приложение № 1;
2. Административни сведения за участника – Приложение № 2;
3. Удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР;
4. Документ за регистрация по ДДС, ако е регистриран;
5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП – Прил. № 3;
6. Декларация минимална цена на труда и за съгласие с проекто-договора – Прил. № 4,
7. Декларация за участие/неучастие на подизпълнител/и и декларация за съгласие за участие от подизпълнителя/ите /ако е приложима/ – Приложение № 5;
8. Списък-декларация на основните договори за доставки/услуги с подобен предмет на съответната позиция, изпълнени през последните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение на по-важните доставки - Приложение № 10;
9. Декларация за общия оборот и оборота от стоките, които са с подобен предмет на поръчката, придружена с копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2009, 2010 и 2011г., като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени –Приложение № 9;
10. Удостоверение от банка за наличие на изискуемия финансов ресурс– оригинал.
11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Приложение № 6;
12. Ценова оферта – Приложение № 7;
13. Технически спецификации, подписани и подпечатани на всяка страница – Прил. № 8.
14. Проект на договор, подписан и подпечатан на всяка страница – Прил. № 11;
Изброените документи се подреждат в папка в посочения ред и се поставят в непрозрачен плик с надпис «Оферта», върху който са посочени пълното наименование на участника, представляващото го лице, ЕИК, адреса и телефон/факс за контакти с участника, както и предмета на настоящата поръчка, включително и обособената/ите позиция/и, за които участва. Офертите се подават в деловодството на Община Борово на адрес: област Русе, община Борово, гр. Борово 7174, ул. “Никола Вапцаров” №1А. Офертите трябва да бъдат получени на посочения адрес, не по-късно от деня и часа, посочени в публичната покана. ! Възложителят не приема и връща незабавно на участника оферта, която е в незапечатан, скъсан или прозрачен плик или е подадена след изтичане на крайния срок. Документацията и условията за участие в поръчката са достъпни в профила на купувача http://www.borovo.org/bg/news/oporachki.html.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: