ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Определяне на изпълнител на допълнителни строителни работи на обект АМ „Хемус“ СОП – п.в. „Яна“ от км 0+000 до км 8+460, подобект пресичене на нефтопродуктопровод Бургас-София при км 5+332". Целта на настоящата поръчка е строителство и монтаж на защитен кожух на нефтопродуктопровода, който пресича трасето на АМ „Хемус“ при км 5+332
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Строителство и монтаж на 1 защитен кожух на нефтопродуктопровод(Трасиране и обозначаване на нефтопродуктопровода, изкопни работи,подготовка на кожуха и монтирането му,проверка и поправка на изолацията,направа на пясъчна подложка и обратно засипване), съгласно приложената в документацията Техническа спецификация и съответните количествени сметки - минимални технически спецификации по видове работи, екип, техника и механизация - Приложение 15 и Приложение 16.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците могат да бъдат български или чуждестранни физически и/или юридически лица, които са извършвали строително-монтажни и/или ремонтни дейности на нефтопродуктопроводи и/или нефтопроводи и разполагат с необходимия опит за извършване на услугата.
Участниците да представят удостоверения за актуално състояние или ЕИК, за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице документ за самоличност.
1.Изисквана професионална квалификация
Участниците в настоящата обществена поръчка трябва да покрият следните критерии за допустимост:
1.1. Минимум един изпълнен договор в областта на строително-монтажни и/или ремонтни дейности на нефтопродуктопроводи и/или нефтопроводи през последните 5 години, считано до датата на представяне на офертата - Приложение 7, придружено с референции за добро изпълнение.
1.2. Участникът трябва да разполага с екип и съответна техника и механизация, съгласно минимални изисквания по видове работи, екип, техника и механизация - Приложение 13 и Приложение №15.
1.3. Строително-монтажните работи се извършват само от фирма, регистрирана в ЦПРС и притежаваща първа група – за строежи от високо строителство, принадлежаща инфраструктура, строежи от първа до пета категория, съгласно чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът представя от участниците в обединението съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Вписването в съответния регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Участникът прилага регистрацията в ЦПРС или еквивалентно такова.
1.4 Участникът трябва да е реализирирал специфичен оборот от строително-монтажни и/или ремонтни дейности на нефтопродуктопроводи и/или нефтопроводи, за последните пет финансови години в размер не по-малко от 200 000 лева без ДДС.
За доказване на изискването по т.1.4 участникът следва да представи копие от отчетите на приходи и разходи за предходните 3 финансови години и справка за оборота от строително-монтажни и/или ремонтни дейности на нефтопродуктопроводи и/или нефтопроводи. Ако съгласно законодателството на съответната държава на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовите отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упърномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно.
Срок за изпълнение на поръчката да не е повече от 45 календарни дни, считано от датата на подписване на договора с Възложителя.
Участникът да отговаря на изискванията на чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3).
Срок на валидност на офертите - 90 дни от датата на подаването им.
Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира.
Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
- копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност съгласно чл.171 от ЗУТ в качеството на проектант и строител;
-документи по чл.101е, ал.2 от ЗОП;
-оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 10 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):Банка: Българска народна банка - централно управлениеIBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBG BGSD
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа:1. Ценова Оферта, съгласно Приложение № 6;
2. Заверено копие на документ за регистрация на участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;
3. Документ за гаранция за участие в оригинал в размер на 1800 лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 9 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управлениеIBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03BIC: BNBG BGSD;
4. Декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно Приложения № № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;
5. Техническа оферта, съгласно Приложение № 5;
6. Оферта, съгласно Приложение № 4;
7. Списък на основните договори за дейности сходни с предмета на поръчката, съгласно Приложение №7, референции за добро изпълнение;
8. Списък на инженерно-техническия персонал за изпълнение на поръчката - Приложение № 13;
9. Списък на строителните машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката – Приложение № 14
10. Специфичен оборот от услуги с предмет сходен на настоящата поръчка за последните 3 (три) години - Приложение № 8;
11. Проект на договор - Приложение № 11;
12. Декларация за запознаване с условията на проекта на договор за обществена поръчка – Приложение № 12;
13. Списък на инженерно-техническия персонал - Приложение № 13;
14. Минимални изисквания по видове работи, екип, техника и механизация – Приложение №15;
15. Копие от отчетите на приходи и разходи за предходните 3 финансови години и справка за оборота от строително-монтажни и/или ремонтни дейности на нефтопродуктопроводи и/или нефтопроводи. Ако съгласно законодателството на съответната държава на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовите отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упърномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно.
16. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника. Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан непрозрачен плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: