ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Денонощна, невъоръжена жива охрана на сградата на ЦА на АПИ”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79700000
Описание:
Детективски и охранителни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Извършването на услугата включва:
регистрация, записване и идентификация на посетителите;
справки и информация;
проверка на придружителни документи;
защита на собствеността;
поддържане достъпа до входовете и евакуационните изходи;
консултации по отношение рентабилността от разходите по охраната, схеми за корекции;
охрана и патрулиране;
посещения и приемане;
специфични за обекта патрулни и постови дейности за спазване вътрешните правила за ред и безопасност;
разпознаване на опасности и рискове за безопасността;
дейности по заключването, контрол по заключването на вход/изход ЦА на АПИ;
безопасност на материали, суровини, машини и инструменти;
придружаване на външни посетители в и извън работно време;
поддържане на свободен достъп до изходите за извънредни случаи и евакуация;
контрол на пожароизвестителните системи;
контрол на техническите съоръжения за охрана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца. Участниците да притежават валиден лиценз издаден на тяхно име за извършване на охранителна дейност съгласно Закона за частната охранителна дейност; Участникът следва да разполага с минимум 10 /десет/ лица наети по трудови правоотношения на длъжност "охранител" за обекта на поръчката, които да притежават съответните професионална компетентност, квалификация и/или правоспособност съгласно чл. 28 от ЗЧОД; Участниците да имат опит по предмета на поръчката - за последните 3 /три/ години да имат изпълнени поне 3 /три/ договора, които са с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, като приложат минимум 3 /три/ препоръки (референции) за добро изпълнение по договорите; Участникът следва да осигури техническо оборудване и ресурси - средства за мобилна комуникация, униформено облекло, помощни средства, лични и предпазни защитни средства и др. необходими за изпълнение на предмета на поръчката. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 46, чл. 47 и чл. 48 от ЗОП, к/о удостоверява с документи и декл. за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Пр-я № № 4.1, 4.2 и 4.3). Срок на валидност на офертите - 90 дни от датата на подаването им. Участник, к/о не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира. Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи: документи по чл. 101е, ал. 2 от ЗОП; оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от сумата на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 6 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBG BGSD
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа:
1. Ценова оферта, съгласно Приложение № 3;
2. Заверено копие на документ за регистрация на участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;
3. Документ за гаранция за участие в размер на 600 лева в оригинал. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 5 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBG BGSD;
4. Декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно Приложения № № 4.1,4. 2 и 4.3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;
5. Техническа оферта, съгласно Приложение № 2;
6. Оферта, съгласно Приложение № 1;
7. Декларация за запознаване с условията на проекта за договор - Приложение 7;
8. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се
подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 3 се представя в отделен запечатан непрозрачен плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III. АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: