ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката: „Избор на външен експерт, който да изпълнява длъжността „Инженер – Пътна част” към екипа за управление на проекта на АМ „Струма” Лот 1, „Долна Диканя-Дупница” от км 305+220 до км 322+000”
Проектът за Лот 1 АМ „Струма“ включва следните дейности:
1. Изпълнение на строителни дейности
2. Консултантски услуги
3. Информация и публичност на проекта, включващи: Изявления за пресата; Инсталиране на билбордове за периода на реализация на проекта; Инсталиране на постоянни обяснителни табели; Публикуване на информация за проекта в интернет страниците на АПИ и съответната областна администрация;
4. Въвеждане на обекта в експлоатация
5. Управление на проекта.
За изпълнение на всички дейности по проекта се сключват договори за изпълнение на строителните работи, за консултантска услуга /строителен надзор/, за консултантска услуга за извършване на дейностите по публичност и информация. Лот 1 е със срок на изпълнение 23 месеца и ще приключи на 01.09.2013 г.
Основна цел на длъжността
а. подпомага Възложителя и Ръководителя на екипа, като осъществява постоянен контрол на място и го информира за:
• спазване на графика за изпълнение на всички дейности в проекта;
• напредъка и проблемите при изграждане на пътната част на обектите в съответствие с изискванията на проекта и Техническата спесификация;
• качественото изпълнение на строителните дейности;
б. анализира и проверява работата на Консултанта (строителният надзор) в част пътна, като изготвя седмични доклади до Управителния съвет на Възложителя;
в. консултира Възложителя по всякакви искове, претенции или проблеми по изпълнението на договорите в част пътна, възникващи по време на строителните работи, както и предотвратяване, когато това е възможно и оправдано, на подобни искове и претенции, чрез идентифициране на възможни причини за тях, които биха могли да предизвикат забава в изпълнението на строителните работи и отлагане на срока за тяхното приключване;
г. дава становище по месечните доклади за напредъка за двата обекта, в част пътна;
д. проверява изготвените технически отчети за изпълнението на проекта за двата лота, в част пътна;
е. подпомага Възложителя при разрешаване на проектни проблеми и предлага възможни технически решения;
ж. подготвя становище по сертификатите за плащане, като докладва на Възложителя;
з. контролира своевременното съставяне на техническата документация по време на строителството, както и съответствието й с действащата нормативна уредба;
и. участва в седмични и месечни координационни срещи между страните по сключените договори за изпълнението на двата лота, за резултатите, от които информира Възложителя;
„Инженер Пътна част” ще има постоянно присъствие на обект Лот 1, АМ „Струма“, участък „Долна Диканя – Дупница” от км 305+220 до км 322+000.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71541000
Описание:
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Възлагане и планиране на работата
а. Получава задачите за изпълнение от Възложителя и Ръководителя на екипа;
б. Планира организацията на изпълнението на възложените му задачи в съответствие с правилата в Агенцията и изискванията на програмата.
2. Отговорности, свързани с организацията на работата, управление на персонала и ресурсите
а. Отговаря за изпълнението на поставените задачи;
б. Носи отговорност в рамките на тех.задание за:
• качеството на изпълняваните пътни работи на обектите;
• качественото и срочно изпълнение на поставените задачи;
• мнения, становища и консултации в рамките на компетенциите си;
3. Вземане на решения
а. подпомага Ръководителя на екипа при вземане на оперативни решения за изпълнението на проекта.
б. прави предложения във връзка с изпълнението на проекта, в рамките на своята компетентност.
4. Контакти и представителни функции
Осъществява контакти с:
А. Вътрешни
а. с УС на Възложителя;
б. с ЦИПТНЕНС;
в. с ОПУ;
Б. Външни, чрез ръководителя и координатора на инфраструктурния проект и в случай на делегирани правомощия:
а. с изпълнителите по договори в рамките на проекта;
РАБОТНО ВРЕМЕ И ПЕРИОД
Изпълнението на работата ще става в рамките на календарен месец, съгласно индивидуален договор с предвидена заетост в него, съгласно действащото законодателство. Предвиденият период за изпълнение на задачите е до приключване строителството на Лот 1 на АМ „Струма“.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИНЖЕНЕР ПЪТНА ЧАСТ ОТНОСНО ОТЧИТАНЕТО НА ДЕЙНОСТТА
„Инженер Пътна част“ отчита ежемесечно извършената от него работа, като изготвя и представя за одобрение чрез Ръководителят на екипа до Управителния съвет следните документи:
а. Работен график за извършените видове работа по дати с отчетени часове, съгласно утвърден образец;
б. Приемно – предавателен протокол за извършена през съответния месец работа, който се подписва от ръководителя на проекта.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците могат да бъдат български или чуждестранни физически лица, които са извършвали подобен вид поръчки и разполагат с необходимия опит за извършване на услугата. Участникът представя документ за самоличност. КВАЛИФИКАЦИЯ
а. Завършена минимална образователна степен "магистър" строителен инженер, специалност „пътно строителство“ ;
б. Технически познания в пътния сектор, необходими за ефективното управление на проекта;
в. Най-малко 8 години стаж в проектирането/надзора по изпълнение на различни видове пътни обекти;
г. Познания относно нормативните актове, действащи в пътния сектор и в строителството, включително по отношение на обществените поръчки и държавните помощи.
д. Професионална област: Допълнителна квалификация: Компютърна грамотност Ползване на MS Windows, XP, MS Office, графични информационни системи, Internet и др.
е. Специални умения и компетентност:
способност да планира, организира и контролира собствената си работа;
способност да работи конструктивно и ефективно в екип;
отговорно и професионално отношение при решаване на задачите;
способност да борави с нормативни документи;
способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите.
Участникът да отговаря на изискванията на чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП , което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения №, № 1 и 2);
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Други изисквания:
1. Срок на валидност на офертите – 90 (деветдесет) дни от датата на подаването им;
2. Срок за изпълнение на поръчката – до приключване строителството на Лот 1 на АМ "Струма" - 01.09.2013 год .
3. Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя;
4. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира;
Офертата трябва да съдържа:
1. Документ за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо лице, документът се представя и в официален превод на български език;
2. Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, съгласно Приложения № № 1, и 2, попълнени от лицато съгласно ЗОП;
3. Оферта, съгласно Приложение № 3;
4. Ценово предложение, съгласно Приложение № 4;
5. Трудово-биографична справка - Приложение № 6;
6. Декларация по Закона за защита на личните данни - Приложение 7;
7. Декларация за запознаване с условията на проекта на договор за обществената поръчка – Приложение № 8;
8. Проект на договор, съгласно Приложение № 9;
Предаване на офертата:
1. Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да се подпише.
2. Ценово предложение, съгласно Приложение № 5 се представя в отделен запечатан непрозрачен плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
Подписване на договора:
Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
• документи по чл. 101е, ал.2 от ЗОП;
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: