Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на труда и социалната политика, ул. "Триадица" 2, За: Тодор Йорданов Стоянов-главен експерт в дирекция ОПУС, България 1051, София, Тел.: 02 8119490, E-mail: T.Stoyanov@mlsp.government.bg, Факс: 02 9870544

Място/места за контакт: Дирекция ОПУС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mlsp.government.bg/bg/indexfirmi.asp.

Адрес на профила на купувача: http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Почистване на сградата на МТСП

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90900000

Описание:

Услуги по почистване и хигиенизиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Структура и обхват на дейностите: I. Текущо почистване - ежедневно хигиенизиране; периодичност - ежедневно: 1. Измиване, дезинфекциране и дезодориране на санитарните възли - тоалетни, мивки, огледала, санитарна арматура, фаянс, под, стени, врати, санитарен фаянс, изхвърляне на отпадъци и зареждане на дозаторите с доставени от Изпълнителя консумативи и тоалетна хартия. Контрол върху състоянието на санитарно-хигиенните възли в рамките на целия работен ден през подходящ интервал; 2. Измитане, измиване и подсушаване на твърдите подови настилки; 3. Измиване на стълбища, фоайета и коридори; 4. Почистване на асансьори; 5. Полиране и почистване от прах на работни бюра, маси и офис мебели и оборудване; 6. Влажно забърсване на нетапицирани мебели; 7. Изхвърляне на боклук и почистване на кошчетата за смет; 8. Измитане и оборка на общи и прилежащи части около сградата /тротоари/, в т.ч. и почистване от сняг и лед пред входовете на сградите, почистване на ледени висулки от козирките и покрива на сградите.9. Почистване с прахосмукачка /прахосмучене/ на меки подови настилки /мокети, килими, пътеки, велтери/ и отстраняване на петна по тях. II. Периодично почистване: 1. Почистване и измиване на входни врати и летящи врати, периодичност - ежемесечно; 2. Почистване на архивните помещения, др., периодичност - веднъж на три месеца. III. Основно почистване: 1. Измиване на прозорци, стъклени преградни стени, полилеи, климатици, радиатори и врати, периодичност - на три месеца; 2. Машинно измиване и полиране на мрамор и твърди подови настилки, периодичност - на три месеца; 3. Машинно изпиране на меки подови настилки, периодичност - на три месеца; 4. Измиване на щори и пране на пердета, периодичност - на три месеца; 5. Основно почистване на абонатни станции и общи сутеренни помещения, периодичност - на три месеца; 6. Специализирано почистване на дървени ламперии, врати и шкафове, кожена мебел и тапицирани врати, периодичност - веднъж годишно.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Предмет на поръчката - : “Почистване на сградата на МТСП“; II.Срок на изпълнение на поръчката – 1 (една) година от датата на сключването му или до достигане на сумата от 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС или 60 000 (шестдесет хиляди) лева с ДДС или при изпращане на писмено уведомление от Възложителя при сключването на договор със същия предмет въз основа на рамково споразумение по реда на Постановление № 112 на Министерския съвет от 2010 г. за създаване на Централен орган за възлагане на обществени поръчки.; III. Гаранция за изпълнение на договора - 1% ( един ) от стойността на договора без ДДС - представена под формата на парична сума или банкова гаранция. IV.. Изисквания към участниците – участниците да отговарят на условията посочени по-долу, за което да представят следните документи и доказателства; 1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, за което следва да представят копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения – документ за създаване на обединението, подписан от лицата участващи в него, в който задължително се посочва представляващият. Когато участниците са чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, документите се представят в официален превод (съгласно § 1, т. 16а ДР на ЗОП).; 2. За тях да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП, което се удостоверява с представяне на декларации в оригинал по образец; 3. Да разполагат с минимум 5 (пет) броя работници и служители, пряко заети в извършване на услуги по почистване, към датата на подаване на офертата;4. Да разполагат с оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката; 5. Участникът да използва препарати за почистване и дезинфекция, които отговарят на нормативно приетите изисквания за безопасност и качество, съгласно Закона за защита от вредното въздействие на химичните вещества и смеси и Наредбата за реда и начина на класифициране, опаковане и етикетиране на химични вещества и смеси; V. Изисквания към офертата – съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик и следва да съдържа следните документи; 1. Предложение за изпълнение на изискванията на възложителя за изпълнение на поръчката (техническа оферта – Приложение № 2); 2. Ценовото предложение (образец на Ценова оферта – Приложение № 3) следва да съдържа обща стойност на изпълнение на поръчката без ДДС и с включен ДДС като цената на услугата трябва да включва всички разходи за изпълнение на услугата, в това число и разходите за оборудване, машини, почистващи и дезинфекциращи препарати тоалетна хартия, консумативи, помощни материали, персонал, необходимия транспорт и организация на работата, които са за сметка на Изпълнителя. Ценовата оферта трябва да бъде в отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена” поставен в плика с офертата; 3. Офертата се изготвя и подава на български език, като за чуждестранните участници документът за актуална регистрация да е в официален превод, а останалите документи, които прилага в превод. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Независимо от начина на подаване на офертата, участникът е длъжен да осигури постъпването й в Министерство на труда и социалната политика до крайния срок и час. В противен случай офертата ще бъде върната; 4. Срокът на валидност на офертата е 60 (шестдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти; 5. Други документи - участниците следва да представят; - Административни сведения по образец.– Приложение № 5;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/01/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- Подробно описание в свободен текст на техническото оборудване за осигуряване на качеството на услугата и декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на услугата (оригинал) - Приложение № 6; - Подписан от участника списък на персонала на участника (оригинал) – Приложение № 7, който е пряко зает в извършване на услуги по почистване към датата на подаване на офертата, придружен от Справка за актуално състояние на трудовите договори, издадена от НАП и Справка за брой осигурени лица, издадена от НАП, доказващи наличието на описания в списъка персонал на участника към датата на подаване на офертата. Справките трябва да бъдат актуални към месеца, в който изтича срока на подаване на офертата. (представят се в оригинал или заверено от участника копие); - Кратко изложение на участника в свободен текст, съдържащо информация за дейността на участника, предлаганите услуги, неговите ресурсни и организационни възможности и опит за изпълнение на поръчката (оригинал); - Декларации по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 от Закона за обществените поръчки – Приложение № 4.1, 4.2; 1,Оглед на сградата може да се извърши на 17.01.2013г. от 9 до 13 часа или на 18.01.2013 г. от 9 до 17 часа ; 2, Образците, допълнителната информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат намерени на интернет адреса на МТСП, "Профил на купувача": http://www.mlsp.government.bg/bg/ZOP/indexfirmi.asp

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/01/2013