ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Чепеларе, ул. "Беломорска" 44Б, За: Цветана Метаксинова, Република България 4850, Чепеларе, Тел.: 03051 8280, E-mail: mail@chepelare.bg, Факс: 03051 8279
Място/места за контакт: Дирекция АПИТО
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chepelare.org.
Адрес на профила на купувача: www.chepelare.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на консултант за подготовка на Апликационна форма и изработване на Финансов анализ/Анализ разходи-ползи по проект „Изграждане на ВиК мрежа и пречиствателна станция за отпадни води в гр. Чепеларе” по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79400000
Описание:
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Подробно описание на услугата в условията за участие публикувани в сайта на Възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
- Могат да участват лица, чийто общ оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си, е не по–малко от 30 000 лева ( тридесет хиляди лева).
- Участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора, с предмет подготовка на Апликационна форма и/или изработване на Финансов анализ/Анализ разходи-ползи по инвестиционни проекти с европейско финансиране, общо за последните 3 (три) години, считано от датата посочена като крайна за получаване на офертите, доказано с препоръки за добро изпълнение на договорите;
- Участникът трябва да разполага с ключов персонал, както следва: * Ръководител проект; * Специалист инженер; * Икономист;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1) Срок за изпълнение – максимален брой точки 20;
2) Работна програма – максимален брой точки 40;
3) Ценово предложение – максимален брой точки 40;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Участниците трябва да представят следните документи за участие:
- Заверено копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът/ите за регистрация се представя в официален превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.;
- Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” – „д”, от ЗОП (Приложение № 1) ;
- Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение № 2);
- Заверено копие на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
- Информация за общия оборот за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 6);
- Справка-декларация на основните договори с предмет подготовка на Апликационна форма и/или изработване на Финансов анализ/Анализ разходи- ползи по инвестиционни проекти с европейско финансиране, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата посочена като крайна за получаване на офертите (Приложение № 7), към която справка-декларация се прилагат доказателства за изпълнение на посочените договори - копия от препоръки за добро изпълнение, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на възложителя, изпълнителя, предмета, техническите характеристики, стойността, датата и мястото на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания;
- Списък на ключовите експерти, предвидени за изпълнение на поръчката, към който се прилагат: - професионални автобиографии (Приложение № 9); на предвидените за изпълнението на поръчката ръководни лица, придружени от документи, доказващи изискуемото образование, професионална квалификация и опит (копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови и служебни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи) (Приложение № 10);
- Техническа оферта - (Приложение 3);
- Ценова оферта - Приложение 4)
- Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП. (Приложение № 11);.
- Техническа оферта -Приложение № 4;
- Ценова Оферта - (Приложение № 5);
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: