Версия за печат

BG-Съединение

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Съединение, бул." 6-ти Септември" №13, За: Екатерина Чакърова, Р.България 4190, Съединение, Тел.: 0318 23930, E-mail: oba_saedinenie@abv.bg, Факс: 0318 23517

Място/места за контакт: Община Съединение

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saedinenie.org.

Адрес на профила на купувача: www.saedinenie.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодична доставка на компютърна техника, консумативи, поддръжка, ремонти, настройки и инсталиране за нуждите на Общинска администрация и поделенията към нея, както следва: Кметство Голям Чардак, Кметство Малък Чардак, Кметство Неделево; Кметство Церетелево; Кметство Царимир; Кметство Найден Герово; Кметство Драгомир; Кметство Правище; Кметство Любен; ЦДГ „Осми март” – гр. Съединение; ЦДГ „Авлига” – с. Голям Чардак; ЦДГ „ Светлина” – с. Царимир; ДЯ „Недялка Шилева” – гр. Съединение; ЦОП – гр. Съединение.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50321000, 50322000, 50323000, 50323200, 30000000, 30200000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по ремонт на периферни компютърни устройства
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА. Доставяната компютърна техника и периферни устройства следва да са неупотребявани и да отговарят на техническите характеристики, посочени в техническата спецификация и документацията.Участниците следва да декларират, че предлаганата техника е нова, неупотребявана, нерециклирана и е в производствената листа на производителя към момента на подаване на предложението.Всички настолни и преносими компютърни системи и принтери да са комплектовани с документация и пълен комплект драйвери за Microsoft Windows XP Microsoft Windows 7 и Microsoft Windows 8 на устройства на оптичен носител (а не с препратки към Интернет). Гаранционният срок на компютърната техника трябва да бъде минимум 36 (тридесет и шест) месеца от датата на подписване на приемо-предавателен протокол.РЕМОНТ НА КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА. Списъка на наличното оборудване, подлежащо на ремонт и поддръжка е съгласно документацията и техническата спецификация.2.7. Ремонтите на техниката се извършват в рамките на 24 часа от подаване на заявката към изпълнителяПри необходимост от повече от 1 работен ден за отстраняване на проблем изпълнителя предоставя оборотна техника със същите или по-високи параметри от тези на повредената;При ремонт вложените материали и компоненти да са с гаранция, оригинални, неупотребявани, нерециклирани; За всеки извършен ремонт се издава протокол и гаранционна карта; Компонентите за ремонт и ъпгрейд на персонални компютри, периферни устройства и материали за модернизиране и разширяване на компютърната мрежа, телефонна централа и видеонаблюдение са посочени подробно в доклумнетацията и техническата спецификация, а количествата са в зависимост от възникнала необходимост от ремонт. Поради разнообразието на резервните части и невъзможността да бъдат описани подробно, за пропуснатите такива Възложителя ще заплаща цена без ДДС на Изпълнителя, определена въз основа на цена на производител/основен доставчик, увеличена с 10 % печалба, въз основа на представен документ от Изпълнителя за закупуването й.ДОСТАВКА НА ОРИГИНАЛНИ И СЪВМЕСТИМИ КОНСУМАТИВИ ЗА ЛАЗЕРНИ, МАСТИЛЕНОСТРУЙНИ, МАТРИЧНИ ПРИНТЕРИ И МУЛТИФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА И СТРИЙМИРАНЕ НА ТАКИВА. Необходимите оригинални и съвместими консумативи за наличните устройства са съгласно документацията и техническата спецификация.Количествата на доставените консумативи са в зависимост от възникнала необходимост.УСЛУГИ – АБОНАМЕНТНО ОБСЛУЖВАНЕ. Абонаментното обслужване включва дейностите по: а/ ремонт на техниката /без частите/, което включва: - стриймиране – процедура, при който се рециклират всички износени части и се зарежда тонер касетата. Консумативите, подлежащи на стриймиране са посочени в техническата спецификация и документацията.- Ремонт на компютърна техника без части – диагностика и подмяна на повредена част с нова;- Ремонт на принтер и копирна техника без части - диагностика и подмяна на повредена част с нова;- Ремонт на монитор без части - диагностика и подмяна на повредена част с нова, - Ремонт на скенер без части – диагностика и подмяна на повредена част с нова,б/инсталиране на специализирани за общинска администрация софтуери и антивирусни програми и тяхната поддръжка, в/ ремонта на сървърите – 6 броя, локалната мрежа, видеонаблюдението, цифрова телефонна централа PHILIPS и др., периодични прегледи на наличната техника, почистването и и профилактирането, г/ консултиране на Възложителя по всички въпроси, свързани с въвеждането на нови системи за управление на данни и състоянието на наличната техника, д/ фактическото зареждане /без материалите/ на касети на принтери и копирни машини. е/ Ремонтите на техниката се извършват в рамките на 24 часа от подаване на заявката към изпълнителя ж/ При необходимост от повече от 1 работен ден за отстраняване на проблем изпълнителя предоставя оборотна техника със същите или по-високи параметри от тези на повредената.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Съединение

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към офертата:1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, заверено копие на документа за самоличност, когато участникът и физическо лице;2. Заверено копие от документ за данъчна и ДДС регистрация;3. Когато участникът е обединение трябва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, както и разпределението на участието на лицата при изпълнеието на дейностите.4. Участиниците трябва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. За обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП участниците представят в офертата декларация по образец. 5. При сключване на Договор определения за изпълнител участник следва да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП, попълнена и подписана от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП.6. Пълномощно с нотариална заверка на подписите, когато офертата или документите са подготвени или представени от пълномощник.7.Списък на документите съдържащи се в офертата.8. Справка -декларация за общият оборот и за оборота на стоките ,които са обект на поръчката за всяка от последните ти години ,в зависмост от датата ,на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. Към декларацията се прилага копие от годишните счетоводни отчети и отчетите за приходите и разходите за последните три години ,или за по -кратък период от време ,в зависимост от датата на която кандидадтът или участникът е започнал дейността си.9. Справка-декларация (свободен текст) за експертния състав на участника, определен за изпълнение на услугата, предмет на обществената поръчка, придружен от дипломи и автобиографии.10. Попълнена от участника Оферта образец 1. В офертата участника попълва предложения от него срок за доставка. Същия се посочва в дни след получаване на заявака от страна на Изпълнителя.11.Учасника попълва Ценово предложение – Образец 2. Цената, посочена в ценовото предложение на участниците е крайна и се образува от сбора на предлаганите цени за всеки отделен вид дейности.Други изисквания: 1.Срока за валидност на офертите е 90 дни след датата определена, като краен срок за подаване на офертите за участие.2. Срокът за изпълнение на поръчката е една година от датата на посдисване на договор с участика, избран за изпълнител Заявките за при възникнала необходимост от доставка на компютри и хардуер, консумативи и извършването на услугите по настоящата поръчка се подават на Изпълнителя от Секретаря на общината или оправомощено от него лице. Изпълнението на заявки от други, извън цитираните лица остава за сметка на Изпълнителя. Доставките се извършват франко обектите. Ремонтите на техниката се извършват на място, а при невъзможност в сервизната база на Изпълнителя, след съгласуване със Секретаря на общината.При ремонти, за които е необходимо повече от 24 часа, Изпълнителя предоставя на Възложителя оборотна техника с параметри равни или по-големи на съответното устройство.След изтичане срока на договора, гаранционните ремонти на доставената техника и консумативи продължават да се извършват в съответствие с условията на настоящата процедура. Участникът трябва да представи доказателства, че притежава минимум един специалист с необходимото инженерно образование за изпълнение на сервизните работи касаещи изпълнението на поръчката. Участникът трябва да е изпълнили през последните 3 години минимум три договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Забележка: под предмет сходен с предмета на поръчката Възложителят ще разбира Доставка на компютърна техника, консумативи, поддръжка, ремонти, настройки и инсталиране на специализиран софтуер с възложители общински администрации и свързани с основния им предмет на дейност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите: „икономически най-изгодната оферта”, която се формира по следната формула и показатели: КО = С + Ц С - Срок за доставка.Посочва се в дни. Не може да бъде по-кратък от 1 ден и по-дълъг от 7 дни от датата на получаване на заявката. Участник, предложил срок за доставка по- кратък от 1 ден и по-дълг от 7 дни ще бъде отстранен от участие в процедурата.С= /С мин/Спредл./х 40 С мин. = Предложен най - кратък срок за доставка, представляващ С предл. изчислен за всеки участник по отделно. С предл. = Срок за доставка, предложен от конкретния /оценявания/ участник. Ц - предлаганата цена за изпълнение на поръчката. Цената, посочена в ценовото предложение на участниците е крайна и се образува от сбора на предлаганите цени за всеки отделен вид дейности съгласно т. 2.1, 2.6, 2.13 и 2.14. Цената по т.2.1 се образува от сбора на цените на всеки отделен артикул. Всички предложени цени са без ДДС. Ц = (Цмин./ Цпредл.)х 60Цмин. – представлява предложената най-ниска цена за изпълнение на поръчката, представляваща Цпредл., изчислена за всеки участник по отделно. Цпредл. – представлява цената, предложена от съответния участник. Оценява се предложената крайна цена. Максималния брой точки, който могат да получат участниците е 100. Участник събрал най-голям брой точки се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/01/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в процедурата ще бъде качена на профила на купувача, от където ще може да бъде изтеглена безплатно.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/01/2013