Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Булгартрансгаз" ЕАД, бул. "Панчо Владигеров" 66, За: Кирил Велков, България 1336, София, Тел.: 02 9396294, E-mail: kvelkov@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: Кирил Велков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментно обслужване на електропроводи, захранващи Компресорни станции на Булгартрансгаз ЕАД за срок от 9 /девет/ месеца. Поръчката е разделена на 4 позиции: Позиция № 1 Абонаментно обслужване на електропроводи, захранващи КС Вълчи дол, КС Кардам и КС Провадия; Позиция № 2 Абонаментно обслужване на електропроводи, захранващи КС Лозенец и КС Странджа; Позиция № 3 Абонаментно обслужване на електропроводи, захранващи КС Ихтиман; Позиция № 4 Абонаментно обслужване на електропроводи, захранващи КС Петрич.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31321100

Описание:

Въздушни електрически линии


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Да се осигури абонаментно обслужване на електропроводите, захранващи КС “Вълчи дол” (110 кV), КС “Кардам” (20 кV), КС “Провадия” (20 кV), КС “Лозенец” (20 кV), КС “Странджа” (20 кV), КС “Ихтиман” (20 кV) и КС “Петрич” (20 кV), които са собственост на “Булгартрансгаз” ЕАД, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За позиция № 1 - КС Вълчи дол, КС Кардам и КС Провадия; За позиция № 2 - КС Лозенец и КС Странджа; За позиция № 3 - КС Ихтиман и за позиция № 4 - КС Петрич, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Да имат изпълнен/изпълнени през последните три години договор/договори за строително-монтажни работи на електропроводи и/или за абонаментна поддръжка на минимум 15 (петнадесет) километра електропроводи ВН (високо напрежение) и/или СН (средно напрежение). Договорът/договорите следва да са придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от енергийната инфраструктура. 3. Срок за изпълнение на договора - до 9 /девет/ месеца. Възложителят има право да прекрати договора след петия месец с едномесечно предизвестие или незабавно при достигане на сумата от 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС за всички договори по настоящата процедура. 4. Цена за изпълнение на поръчката: Оферираната цена да бъде в лева, без ДДС, и да включва: 4.1. Тримесечна абонаментна такса, включваща дейностите по т.3.1. от Пълното описание на предмета на поръчката. 4.2. Единични цени за всички ремонтни дейности съгласно т.3.3. от Пълното описание на предмета на поръчката. 4.3. Общата стойност за изпълнението на всички договори по настоящата процедура, за срок от 9 /девет/ месеца, не трябва да надвишава сумата от 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС, като при достигането й преди крайния срок на договорите, същите се прекратяват. Общата стойност за изпълнението на всички договори по настоящата процедура, за срок от 6 /шест/ месеца, не трябва да надвишава сумата от 32 500 /тридесет и две хиляди и петстотин/ лева без ДДС, като при достигането й преди крайния срок на договорите, същите се прекратяват. 5. Начин на плащане: Цената по т.3.1., се заплаща като тримесечна абонаментна такса, на 2 /два/ транша, в срок до 10 (десет) работни дни след изтичането на всяко тримесечие, срещу представяне на следните документи в Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД: • Оригинал на фактура за дължимата сума; • Протокол, подписан от представители на двете страни, удостоверяващ извършването на тримесечната поддръжка; • Стойността на предвидените за извършване ремонтни работи по т.3.3. от Пълното описание на предмета на поръчката, се заплащат еднократно за тримесечие от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по цени, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразени с вложените количества материали и действително изпълнените видове и количества работи, предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след представяне на Протокол подписан от представители на двете страни, удостоверяващ извършените ремонтни дейности;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/12/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Съдържание на офертите: Всеки участник може да участва с оферта за една или повече позиции, като представи ценово предложение за всяка една по отделно. Не се приемат варианти. Офертата се изготвя в съответствие с изискванията на настоящата покана и Пълното описание на предмета на поръчката на Възложителя и се подписва от представляващия/те участника, съгласно актуалното състояние на участника и трябва да съдържа следните документи и информация: 1.1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 1.2. Копие от документ за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличeн търговeц, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.3. Срок на валидност на офертата - най-малко 60 дни от обявената крайна дата за получаване на офертите. 1.4. Списък съдържащ изпълнен/изпълнени през последните три години договор/договори за строително-монтажни работи на електропроводи и/или за абонаментна поддръжка на минимум 15 (петнадесет) километра електропроводи ВН (високо напрежение) и/или СН (средно напрежение). Договорът/договорите следва да са придружени от препоръки за добро изпълнение. 1.5. Копие от удостоверение и талон, който е неразделна част от него, удостоверяващи, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи от енергийната инфраструктура; 1.6. Копие от удостоверение за регистрация в Публичния регистър на ИАГ по чл. 241 от ЗГ. В случай че участникът не е регистриран към датата на подаване на офертата, следва да представи декларация, че при необходимост от извършване на дейността по т. 3.1.2. от настоящото пълно описание на поръчката, ще представи валидно удостоверение за регистрация в Публичния регистър на ИАГ или сключен договор с регистрирано лице в ИАГ, съгласно чл.241 от Закона за горите за упражняване на лесовъдна дейност. 1.7. Ценово предложение за изпълнение предмета на поръчката. 1.8. Точен адрес и лице за кореспонденция. 2. Условия за сключване на договор с избрания изпълнител - Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи, издадени от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП и Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, Декларация по чл. 4, ал. 7 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /ЗМИП/ и Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП. В случай че не се представи някой от горепосочените документи, Възложителят не сключва договор с Участника, определен за Изпълнител.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/12/2012