ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Лилия Маринова, главен експерт в отдел „Финансово обслужване”, дирекция „Бюджет и финанси”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593090, E-mail: l.marinova@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Логистика", ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва абонаментно поддържане на програмен продукт „Работни заплати" - SALARIES, инсталиран в ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново за срок от 1 година, с начална дата на изпълнение не по-рано от 01.01.2013г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72250000
Описание:
Услуги по поддържане на системи и оказване на помощ
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Абонаментно поддържане на програмeн продукт „Работни заплати" - SALARIES, инсталиран в ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЦУ на НАП, ТД ГДО и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Минимални изисквания за технически възможности:
Да притежава авторски права или оторизация за поддръжка на следния продукт, собственост на ЕТ „ФАР-Александър Велков”: програмен продукт за изчисляване на заплати SALARIES.
За доказване на посоченото изискване, участникът следва да представи документи (декларация или договор за авторски права), доказващи авторско право върху програмния продукт и/или доказателства за преотстъпване на авторски права и/или оторизация за извършване на поддържка на програмния продукт.
Предложение от участник, което не покрива горепосоченото минимално изискване, определено от възложителя, няма да бъде разглеждано.
2. Изисквания към изпълнението:
2.1. Изпълнението на поръчката се изразява в:
• Системна помощ на Възложителя при допускане на грешки от негова страна, при токови удари, вируси и други обстоятелства, които могат да предизвикат объркване на информацията в базата от данни;
• Системна помощ във всички останали случаи, когато Потребителят констатира или се съмнява в неправилното функциониране на програмния продукт, но не може да намери изход от възникналата ситуация;
• Своевременно отразяване на промените в законодателството в програмния продукт и безплатно предоставяне на новите версии на програмата на Възложителя, в рамките на абонаментното поддържане;
• Безплатно предоставяне на новите версии на програмния продукт, когато е усъвършенстван по инициатива на Изпълнителя;
• Поддържане на „гореща” телефонна линия за консултации;
• Осъществяване на консултации чрез обмен на файлове и бази данни по ИНТЕРНЕТ;
• При необходимост, изпращане на специалисти за консултации на съответното работно място на Възложителя.
2.2. Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца от подписване на договора, с начална дата на изпълнение не по-рано от 01.01.2013г.
Договорът може да бъде предсрочно прекратен от възложителя в случай на преминаване на работа с друг програмен продукт за изчисляване на заплати.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска" цена без включен ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. Посочената в раздел III. стойност на поръчката, в размер на 12 000лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнението.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: