ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ІІ СОУ „Проф. Никола Маринов”, бул. "Тр. Китанчев" №39, За: Мехмед Раби Мехмед и Даниела Трендафилова Стойнова, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64894, E-mail: sou_2@abv.bg
Място/места за контакт: канцелария „Финансов отдел”
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://2sou-tg.ucoz.com/.
Адрес на профила на купувача: http://2sou-tg.ucoz.com/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка чрез покупка на терминални работни места, компютърни системи и мултимедийни проектори, флашпамет, цифрови носители на информация за нуждите на ІІ СОУ „Проф. Никола Маринов” по две обособени позиции:
І обособена позиция – Терминални работни места по НП „ИКТ в училище”
ІІ обособена позиция – Компютърно оборудване по проект BG051PO001-4.2.05 „Да направим училището привлекателно за младите хора”, приоритетна ос 4 от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” – „Подобряване достъпа до образование и обучение” и област на интервенция 4.2 „Децата и младежта в образованието и обществото” , Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти (У С П Е Х ).
Техническите средства по позициите са подробно описани в т. ІІ Технически спецификации на Приложение №1.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Количества.
1.1. За І обособена позиция – Терминални работни места по НП „ИКТ в училище”:
24 броя терминални работни места (2 сървара по 12 работни места) - за два компютърни кабинета
1.2. За ІІ обособена позиция – Компютърно оборудване по проект BG051PO001-4.2.05 „Да направим училището привлекателно за младите хора”, приоритетна ос 4 от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” – „Подобряване достъпа до образование и обучение” и област на интервенция 4.2 „Децата и младежта в образованието и обществото” , Училище за себеутвърждаване и подготовка към европейски хоризонти (У С П Е Х):
Компютърна конфигурация включваща:11 бр.
- настолен компютър – 11 бр.
- монитор – 11 бр.
- клавиатура- 11бр.
- мишка- 11 бр.
Слушалки- 25 бр.
Преносими компютри- 3 бр.
Мултимедиен проектор- 3 бр.
Ффлашпамет- 43 бр.
Универсални цифрови DVD дискове- 157 бр.
CD-ROM-дискове- 3 бр. шпиндели по 50 бр.
2. Максимално допустима стойност на поръчката – 30 155,33 лв. без ДДС, в т.ч. по позиции, както следва:
2.1. За І обособена позиция- 17 083,33 лв. без ДДС,
2.2. За ІІ обособена позиция- 13 072,00 лв. без ДДС
По ІІ обособена позиция максимално допустимата единична цена за компютърна конфигурация /компютър, монитор, клавиатура и мишка/, преносим компютър, мултимедиен проектор е 700,00 лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ІІ СОУ „Проф. Никола Маринов”, гр. Търговище, бул. "Тр. Китанчев" №39
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания при изпълнение на поръчката
1.1.Предложената техника следва да се достави, инсталира, конфигурира и пусне в употреба от участника, като офертата включва всички необходими разходи.
1.2.Изпълнението на поръчката следва да включва и обучение на отговорните за съответните кабинети лица, както и всички разходи по неговото обезпечаване /само за І обособена позиция /.
1.3. Предлаганите технически средства да са оригинални, нови и неупотребявани, да отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост.
1.4. Предложената техника да отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент.
2. Изисквания към участниците за изпълнение на поръчката.
В настоящата обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който задължително да е посочен представляващият. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на дейностите между отделните участници в обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
3. Съдържание на офертата - офертата трябва да съдържа:
3.1. Оферта за участие – Образец №1;
3.2. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции.
3.3. Документи за регистрация на участника:
•За юридически лица или ЕТ - Копие от удостоверение за актуално състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър , или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
•За физическо лице - копие от документа за самоличност;
•За чуждестранни лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод.
3.4. Копие на нотариално заверен документ (договор, споразумение и др. за създаване на обединението), подписан от лицата в обединението, в който задължително да е посочен представляващият – при участници обединения.
3.5. Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008, издаден от независими лица, които отговарят на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП или еквивалент съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, с обхват на сертификация сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
3.6.Декларация, че предлаганите технически средства са оригинални, нови и неупотребявани, отговарят на международните стандарти за безопасност и електромагнитна съвместимост.
3.7.Документ/декларация, че предложената техника отговаря на европейската директива 2002/95/EC (RoHS); да се подчинява на директива 2002/96/EC(RoHS); да имат сертификати CE Mark; Energy star или еквивалент.
3.8. Писмо от производителя на техниката, че участникът е оторизиран от него да предлага негови продукти.
3.9. Информация за инсталирани от участника решения от предложения тип, включващ в себе си: име на организацията, точен адрес, телефон и лице за контакт, както и евентуални референции – минимум 2.
3.10. Техническо предложение- Обр. №2.
3.11. Предлагана цена- Образец №3
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Желаещите да участват в настоящата обществена поръчка подават лично, чрез свой упълномощен представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка офертите във ІІ СОУ „Проф. Никола Маринов”, гр. Търговище. Възложителят не носи отговорност за получаване на оферти в случай, че се използва друг начин за представяне, различен от посочения. Всеки участник следва да осигури своевременното получаване на офертата от възложителя в срок до 16:00 ч. на 13.12.2012 г. на адрес: гр. Търговище, бул. "Тр. Китанчев” № 39, ІІ етаж, канцелария „Финансов отдел”. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес и за кои позиции се отнася. При приемане на офертата върху плика се отбелязва входящия номер, датата и часа на приемането, за което на приносителя се издава документ. Възложителят не приема и връща незабавно на приносителите оферти, които са в незапечатан, прозрачен или скъсан плик или са представени след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, като тези обстоятелства се описват във входящ регистър.
Офертите ще бъдат отворени в сградата на ІІ СОУ „Проф. Никола Маринов”, гр. Търговище в 12.00 часа на следващия работен ден след изтичане на срока за получаване на офертите.
На адрес www.2sou-tg.ukoz.com. Възложителят предоставя достъп по електронен път до настоящата Публична покана и приложенията към нея.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: