ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на периферни устройства за нуждите на АПИ“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30232000
Описание:
Периферни устройства
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Един брой широкоформатен цветен плотер,65 броя черно-бели лазерни принтиращи устройства, 5 броя цветни лазерни принтиращи устройства, един брой цветно лазерно копиращо устройство,
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Към настоящия момент в Агенция „Пътна инфраструктура” – Централна Администрация процеса по отпечатване на документи е силно затруднен, поради наличието на морално остаряли и голям брой развалени принтери. За последно принтери са купувани в средата на 2009 година. Във връзка с изготвянето на цветни карти, АПИ се нуждае от един широкоформатен цветен плотер, тъй като настоящият не работи и ремонтът му е икономически неизгоден (плотерът е закупен преди повече от 10 години).Поради изключително големия обем на принтиране на документи, цветни карти и с цел оптимизиране на процеса на работа е необходимо да бъдат закупени:1.Един брой широкоформатен цветен плотер, който да отговаря стандартно на следните минимални изисквания:
•Минимална разделителна способност – 2400 х 1200 dpi
•Минимална скорост при максимална скорост – 40.00 кв.м./час
•Минимална памет – 8 GB RAM
•Тип на медиите – листови и ролни
•Управление на печата – автоматичен нож
•Минимална ширина на печата (лист, ролка) – до 111.8 см.
•Стандартни интерфейси – USB 2.0 Port; 10/100 Ethernet RJ-45 Port
•Стандартни графични езици – tiff; jpeg; adobe pdf; adobe post script; autocad
•Стойка за плотер и допълнителен модул за поемане на медията
•Гаранция – 24 месеца
2.65 броя черно-бели лазерни принтиращи устройства с възможност за автоматично двустранно отпечатване на документи с формати А4, които да отговарят стандартно на следните минимални изисквания:
•Минимална скорост на печат: мин 28 стр/мин
•Минимална памет - 64 МВ RAM
•Стандартни графични езици: PCL6, PCL5
•Минимална разделителна способност – 1200 х 1200 dpi
•Стандартни интерфейси – USB 2.0 Port; 10/100 Ethernet RJ-45 Port
•Касета за хартия за минимум 250 листа
•Максимално време за отпечатване на първа страница - 8 секунди
•Гаранция – 24 месеца
3.5 броя цветни лазерни принтиращи устройства с възможност за автоматично двустранно отпечатване на документи с формати А3, които да отговарят стандартно на следните минимални изисквания:
•Минимална скорост на печат: 20 стр./мин. за А4
•Минимална скорост на печат 10 стр./мин. за А3
•Минимална памет - 128 МВ RAM
•Стандартни графични езици: PCL6, PCL5
•Минимална разделителна способност – 1200 х 1200 dpi
•Стандартни интерфейси – USB 2.0 Port; 10/100 Ethernet RJ-45 Port
•Касета за хартия за минимум 250 листа
•Гаранция – 24 месеца
4.Един брой цветно лазерно копиращо устройство с възможност за автоматично двустранно копиране на документи с формати А3, които да отговарят стандартно на следните минимални изисквания:
•Минимална скорост на копиране: 20 стр./мин. за А4
•Минимална скорост на копиране: 15 стр./мин. за А3
•Минимална памет - 1 GB RAM + 160 GB HDD
•Стандартни графични езици: PCL6, PCL5
•Минимална разделителна способност – 600 х 600 dpi
•Стандартни интерфейси – USB 2.0 Port; 10/100 Ethernet RJ-45 Port
•Касета за хартия A3 за мин. 500 листа
•Касета за хартия A4 за мин. 500 листа
•Тегло на хартията – тава 1: 60 – 260 g/m2; тава 2: 60 – 170 g/m2
•Zoom 25 – 400%
•Максимално време за отпечатване на първа страница - 30 секунди
•Гаранция – 24 месеца
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Стойността на 1 брой черно-бяло лазерно принтиращо устройства да не надвишава 1000 (хиляда) лева без ДДС. да не надвишава 1000 (хиляда) лева без ДДС.Срок за изпълнение на поръчката да не е повече от 10 календарни дни, считано от датата на подписване на договор с Възложителя.Участникът и периферните устройства да притежават Сертификат ISO 9001.Участникът да отговаря на изискванията на чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3).Срок на валидност на офертите - 90 дни от датата на подаването им.Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя, не се класира.
Участникът, избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
-документи по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП;
-оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от сумата на договора. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 10 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBG BGSD
Офертата трябва да съдържа:
1. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6;
2. Заверено копие на документ за регистрация на участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;
3. Документ за гаранция за участие в размер на 660 лева в оригинал. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: банкова гаранция по образец съгласно Приложение № 9 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBG BGSD;
4. Декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, съгласно Приложения № № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;
5. Техническа оферта, съгласно Приложение № 5;
6. Оферта, съгласно Приложение № 4;
7. Декларация за запознаване с условията на проекта за договор - Приложение 12;
8. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: