ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Чепеларе, ул. "Беломорска" 44Б, За: Цветана Метаксинова, Република България 4850, Чепеларе, Тел.: 03051 8280, E-mail: mail@chepelare.bg, Факс: 03051 8279
Място/места за контакт: Дирекция АПИТО
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chepelare.org.
Адрес на профила на купувача: www.chepelare.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на функционален анализ на общинска администрация – Чепеларе чрез Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация. Подобряване на организацията на работните процеси в общинска администрация Чепеларе. Разработване и въвеждане на правила за мониторинг и контрол по внедряването и изпълнението на новите правила, и провеждане на съпътстващо обучение за служителите на общинска администрация – Чепеларе, с цел прилагане на новите правила и методологии”
Дейност 1: Извършване на функционален анализ на общинска администрация – Чепеларе чрез Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация
Дейност 2: Подобряване на организацията на работните процеси в общинска администрация Чепеларе
Дейност 3: Разработване и въвеждане на правила за мониторинг и контрол по внедряването и изпълнението на новите правила
Дейност 4: Провеждане на съпътстващо обучение за служителите на общинска администрация
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
75112100
Описание:
Услуги по управление на проекти за развитие
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Стойността на услугата не може да надхвърля 61 850
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Икономически и финансови възможности:
-Участниците следва да имат минимален оборот за последните три финансви години (2009г., 2010г. и 2011г.) не по-малко от 185 000 лв.
Технически възможности:
- Участникът следва да докаже участие в изпълнението на минимум 2 договора през последните три години;
- Участникът следва да притежава валиден акредитиран сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват консултантски услуги за консултиране на публични организации и/или управленско консултиране, и/или управление на човешки ресурси. Обхватът на сертификация следва да включва и организиране и провеждане на събития.;
Изисквания към екипа:
- Ръководител екип-1 бр. - •Магистърска степен в областта на правото, икономиката, публична или бизнес администрация или еквивалентна специалност; •Минимум 10 годишен професионален опит; •Минимум 3-годишен управленски опит ; •Участие в минимум 2 проекта за изготвяне на функционални и/или организационни анализи, методологии, административни процедури, вътрешни правила за устройството и начина на функциониране на публични организации.
- Експерт организационно развитие 1 бр.: • Магистърска степен в областта на областта на правото, икономиката, публична или бизнес администрация или еквивалентна специалност; •Минимум 8 годишен професионален опит; •Минимум 3 годишен опит в организационно консултиране и/или изграждане на административен капацитет; •Участие в минимум 2 проекта за оптимизиране на работните процеси и организационно развитие за публични органи
- Експерт нормативна уредба 1 бр. - •Магистърска степен по право; •Минимум 8 годишен професионален опит; •Участие в минимум 2 проекта за функционални анализи и разработване на нормативна уредба (в т.ч. вътрешни правила, методологии, процедури и др.) за публични органи.; •Опит в разработване на нормативни актове.
Кандидатът, който ще бъде избран за изпълнител трябва да внесе гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Кандидатът сам избира формата на гаранцията (парична или банкова).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Техническа оферта – 70 %;
Ценова оферта – 30 %;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа:
- Списък на документите, съдържащи се в офертата;
- Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участника е юридическо лице или документ за самоличност, когато е физическо лице.
-Споразумение за създаване на обединение, което не е юридическо лице
- Отчети за приходите и разходите за последните три приключени финансови години (2009г., 2010г. и 2011г) за физическите лица – копия от годишните данъчни декларации
- Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот (приход) и оборота (прихода) от сходни дейности на участника за последните три приключени финансови години /Образец 5/
- Списък на изпълнените договори за сходни дейности придружени с препоръчки /Образец № 6/
- Оферта за участие /Образец 1/
- Административни сведения /Образец 2/
- Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП /Образец 3 и 4/
- Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв /Образец 14/ Представя се само ако ще бъде използван подизпълнител;
- Списък на изпълнените договори за сходни дейности /Образец 6/
- Списък на ключовите експерти /Образец 7/
- Автобиография /Образец 10/; -Диплома за завършено образование; - Трудови/служебни_осигурителни книжки;
- Валиден акредитиран сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от акредитиран сертифициращ орган.
- Декларация за приемане на условията в проекта на договор /Образец № 11/
- Нотариално заверено пълномощно-Само в случаите когато един или повече документи в офертата не са подписани от съответния представляващ.
Пълната документация, заедно с образцияте на документи, указанията към участниците, техническата спецификация и методиката за оценка могат да бъдат открити на страницата на Община Чепеларе - www.chepelare.org
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: