Версия за печат

BG-Елхово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Елхово, ул."Търговска" № 13, За: Елена Вълкова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81265, E-mail: kmet@elhovobg.bg, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Отдел СУ, ОС и ТСУ

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Основен ремонт общинска пътна мрежа по участъци от път ІV-70064 Трънково, път ІV-79068 Славейково и път ІV-79006 Чернозем.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233220

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Основния ремонт на общинската пътна мрежа е на обща стойност 29890.80 лв. без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

29891 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на община Елхово

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта следва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата 2.Документи за юридически статус: Участникът представя копие от документа за регистрация или единен индентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато е юридическо лице или едноличен търговец и копие от документа за самоличност, когато е физическо лице. 3.Доказателства за технически възможности и/или квалификация Участникът представя следните документи: а)Декларация (Образец №3), съдържаща списък на техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка б) Декларация (свободен текст), че участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора;) в)Декларация (Образец № 4), съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Минимални изисквания (критерии за подбор): По буква а) Участникът да разполага минимум със собствено или наето оборудване както следва: 1 бр. асфалторазстилач, 1 бр. автогудронатор, 1 бр. фугорез, 1 бр. трамбовъчна машина, 2 бр. валяци (1бр. малък до 2,3 т, 1бр. статичен до 10т), 2бр. товарни автомобили, 1 бр.фреза, , 1бр. грейдер. Необходимото оборудване за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или наето, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем за периода на поръчката. По буква б) Доказателства (документи за собственост или договори за правното основание, конкретно обвързани с изпълнението на настоящата обществена поръчка), удостоверяващи, че Участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание: асфалтова база за доставка на асфалтови смеси, акредитирана лаборатория с неизтекъл срок на валидност на акредитацията, необходими за извършване на ремонтните работи, предмет на поръчката за срока на договора. По буква в) Участникът трябва да осигури за изпълнение на поръчката минимум 1 бр. квалифициран специалист - бакалавър или магистър пътен инженер, с най-малко 3 години опит по специалността; минимум 1 бр. експерт по качеството, с най-малко 2 години опит в областта на контрола на качеството при изпълнение на СМР, минимум 1 бр. Експерт - координатор по безопасност и здраве, с най-малко 2 години опит като „Координатор по безопасност и здраве в строителството” или еквивалентна и да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 на МРРБ или еквивалентно. 4.Техническо предложение за изпълнение на поръчката(Образец №1). 5.Ценово предложение(Образец №2) Възложителят ще сключи договор за възлаганата обществена поръчка с изпълнител, който притежава Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителите /ЦПРС/ за изпълнение на обекти от транспортната инфраструктура за строежи от ІІІ-та категория и който представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие може да бъде изтеглена от официалния сайт на община Елхово - www.elhovobg.org - графа профил на купувача - профил на купувача Офертата следва да е валидна 60 (шестдесет) календарни дни от датата на подаване на офертата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/10/2012