Версия за печат

BG-Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Шумен, бул. Славянски 17, За: Д. Жеков “Ръководител проект" 0877 430011, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857773, E-mail: e-mail: mayor@shumen.bg, Факс: 054 800400

Място/места за контакт: Община Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача: www.shumen.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на консултант за подготовка на тръжни документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейности по проект „Корените на България” осъществяван по силата на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.2-02/2011/005

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предмета на настоящата процедура, включва изготвяне на пълни документации за участие за възлагане на обществени поръчки, съобразени със Закона за обществените поръчки и действащото законодателство и изискванията на Оперативна програма регионално развитие. 1. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, с предмет изработка и разпространение на реклама, вид на процедурата услуга. Стойност 278 515.00 лева; 2. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, с предмет участие в събития, вид на процедурата услуга. Стойност 46 500.00 лева; 3. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, с предмет мониторинг по проекта, вид на процедурата услуга. Стойност 14 350.00 лева; 4. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, с предмет организиране на събития, вид на процедурата услуга. Стойност 6 000.00 лева; 5. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 1, т. 2 от ЗОП, с предмет: Разпространение, информация и публичност по проекта, вид на процедурата услуга. Стойност 3 309.00 лева; 6. Разработване на пълен комплект документация за Възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, с предмет осъществяване на одит по проекта, вид на процедурата услуга. Стойност 2 500.00 лева;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8800 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Шумен

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата могат да участват лица разполагащи с екип от консултанти (специалисти), който да включва минимум: един експерт обществени поръчки с образование в областта на правото и минимум 10 години юридически стаж. Специалист по туризма – бакалавър или магистър, притежаващ образование в областта на туризма с минимум 5 годишен стаж по специалността. Допуска се възможност участника да притежава друго образование, но да е преминал обучение в областта на туризма доказано с удостоверение за професионална квалификация. Участниците да познават българското законодателство и в частност Закона за обществените поръчки. Да са разработвали в последните три години 2009,2010,2011 г. поне една документация за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка. Допуска се възможност участника да се позове на изпълнени през 2012 г. договори. Посоченото по горе обстоятелство се доказва с представяне на референции от предишни възложители от които да е видно предмета на поръчката и възложителя. Участника следва да представи оферта за участие в процедурата в съответствие с приложения към настоящата покана образец, която да съдържа: - срок за извършване на услугата. Посочения от участниците срок за изпълнение на услугата не може да е по кратък от 5 календарни дни. - срок за извършване на корекции по документациите за участие, наложили се в следствие на забележки от страна на възложителя управляващия орган, агенцията за обществени поръчки или промяна в нормативната уредба. - размери на неустойките при забавено изпълнение и при неоснователен отказ за изпълнение или предлагане на документация съдържаща дискриминационни условия или нарушаваща равнопоставеността между отделните участници. - срок на валидност на офертата, който срок не може да е по кратък от 90 календарни дни, считано от датата на отваряне на офертата. В случай, че участник направи предложение за изпълнение на предмета на тази покана, което е с повече от двадесет на сто по благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници, длъжностните лица имащи за задача да разгледат оценят и класират подадените оферти имат право да изискат от същия обосновка по отношение на така направеното предложение. В обосновката си участника следва да обоснове наличието на обстоятелства, свързани с оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка, предложеното техническо решение, наличието на изключително благоприятни условия за Вас, икономичност при изпълнение на обществената поръчка и получаване на държавна помощ. В случай, че участника не обоснове предложението си или длъжностните лица приемат обстоятелствата за необективни офертата му ще бъде предложена за отстраняване. Участниците задължително следва да посочат избрания критерий за оценка на офертите, който предвиждат да заложат в тръжните документации, както и да разпишат мотивите за това. Участниците представят и вариант на методика за оценка на офертите, за всяка една от посочените по горе процедури /в случай, че са се мотивирали оценката да се извърши по показател най ниска цена/ , с изключение на процедурата с предмет осъществяване на авторски надзор. Възложителя си запазва правото по собствена преценка да изиска от участника определен за изпълнител да коригира предвидения от участника метод за оценка. Към офертата участниците следва да приложат: Декларация за регистрация в Търговския регистър или удостоверение за актуално състояние Документ за създаване на обединение, при физически лица и копие от документите за самоличност на отделните физически лица, включени в обединенията. Декларации за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Доказателства за професионална квалификация на предвидения екип от експерти. В отделен запечатан плик с надпис предлагана цена следва да се представи Цена за извършване на услугата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 – Р1 – показател за предложена цена, с относително тегло на показателя 50 %. Показател 2 – P2 –предложен срок за изпълнение, с относително тегло на показателя 30 %. Показател 3 – Р3 – Предложен срок за извършване на допълнения, отстраняване на констатираните непълноти или грешки по документациите за участие, наложили се в следствие на забележки от страна на управляващия орган, агенцията за обществени поръчки или промяна в нормативната уредба, с относително тегло на показателя 10 %. Показател 4 – Р4 – Размер на неустойката при забавено изпълнение или при неоснователен отказ за изпълнение или предлагане на документация съдържаща дискриминационни условия или нарушаваща равнопоставеността между отделните участници, с относително тегло на показателя 10 %.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/10/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Процедурата се осъществява в рамките на проект № BG161PO001/3.2-02/2011/005 „Корените на България” , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/10/2012