ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Костенец, ул. "Иван Вазов" № 2, За: инж.Валентин Терзийски - главен инженер на Община Костенец, Р България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: Kostenetz_adm@yahoo.com, Факс: 07142 3234
Място/места за контакт: Община Костенец
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com.
Адрес на профила на купувача: www.kostenetz.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Строителство на обект: „Ремонт пътни настилки на територията на Община Костенец”, включващ:
Обект №1 - Ремонт и направа настилки и маркировка на паркинг при Община Костенец.
Обект №2 - Ремонт, изкърпване и направа маркировка на пътни настилки от Републиканската пътна мрежа в регулационните граници на населените места в Община Костенец, съгласно технически задания на възложителя, публикувани в профила на купувача на адрес: www.kostenetz.com.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45233220
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Строителство на обект: „Ремонт пътни настилки на територията на Община Костенец”, включващ:
Обект №1 - Ремонт и направа настилки и маркировка на паркинг при Община Костенец.
Обект №2 - Ремонт, изкърпване и направа маркировка на пътни настилки от Републиканската пътна мрежа в регулационните граници на населените места в Община Костенец”, съгласно условия на възложителя, публикувани в профила на купувача на адрес: www.kostenetz.com.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата трябва да съдържа следните документи:
1. Документ за регистрация на участника и/или удостоверение за актуално състояние; декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;
2. Административни данни;
3. Списък на служителите с тяхната квалификация, придружен със списък-декларация за наличието на собствена или наета необходима механизация за извършване на този вид СМР;
4. Препоръки и/или списък на договорите за извършено строителство в тази сфера за последните 2 години;
5. Копие от баланс и ОПР за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
6. Справка за годишния оборот на участника.
7. Копие от валидна към датата на подаване на офертата застраховка професионална отговорност в строителството.
8. Оферта, съгласно представения образец;
9. Парафиран на всяка страница проект на договор;
10. Удостоверение за липса на задължения към Община Костенец.
Минимални изисквания:
1.Изпълнителя да има опит в изграждането на подобни по вид обекти;
2.Изпълнителят да разполага с необходимите специалисти;
3. Изпълнителя да разполага с необходимата техника – 1бр. асфалтополагач.
В случай, че участникът участва като обединение (консорциум и др.), на изброеното минимално изискване трябва да отговаря обединението/консорциума като цяло.
В случай, че участникът участва като обединение (консорциум и др.), изброените документи по т. 1, т. 5 и т. 10 следва да се представят от всеки член в обединението/консорциума, документа по т. 7 може да се представи и само от един член на обединението/консорциума, а документите по т. 2, т. 3, т. 4, т. 6, т. 8 и т. 9 се представят от името на обединението/консорциума. Ако участник е установен в друга държава, следва да представи декларация или удостоверение за наличието на горните обстоятелства от компетентните органи, съгласно националния му закон. Ако участник е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни документи за регистрация, издадени от държавата, в която е установен, съгласно нормата на чл. 49, ал. 3 от ЗОП.
Образците на документи и указанията към участниците са публикувани в профила на купувача на община Костенец - www.kostenetz.com.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Цена за изпълнение на строителството с тежест - 70 точки.
Срок за изпълнение на строителството с тежест - 10 точки.
Опит в изграждането на подобни обекти с тежест - 10 точки
Наличие на техника и специалисти за изпълнение на поръчката – 10 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: