ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на външен изпълнител относно изпълнението на Компонент 3 на проект „Подобряване на регионалните политики за финансово устойчиви креативни бизнес инкубатори” (Regional Policy Improvement for Financially Sustainable Creative Incubator Units – InCompass) по Програмата за междурегионално сътрудничество INTERREG IVC на ЕС.
Основните задачи на външният изпълнител включват:
- идентификация, в сътрудничество с консорциума по Проекта, на поне 15 добри практики, подпомагащи финансовата стабилност на творческите инкубатори в рамките на трите тематични области на проект InCompass, вследствие на проведените обучителни посещения по Проекта;
- проучване, в сътрудничество с консорциума по Проекта, на най-малко 12 регионални/локални политики и стратегии на ниво ЕС в сферата на схемите за подпомагане и финансовата устойчивост на творческите бизнес инкубатори;
- проучване и правен анализ на съществуваща нормативна уредба/предвиждани законови мерки (в България и на територията на Столична община) относно подкрепата на процеса на бизнес инкубирането - възможните практики за неговото финансиране и за гарантиране на неговата устойчивост;
- идентифициране и проучване на добри практики на национално ниво/на ниво СО, съобразно проблематиката на Проекта;
- оценка на политики и добри практики чрез подходящ набор от предварително изведени индикатори и по утвърдена методология, която да обхваща контекста на трите тематични области на Проекта;
- участие в семинари, обучителни посещения и конференции на територията на ЕС (до 10 на брой), в зависимост от съгласувания план-график на Проекта, като разходите за пътуване и настаняване са включени в стойността на офертата;
- подготовка на необходимите презентации, доклади и информационни материали за проектните мероприятия от различно естество, в които СО участва, на български и на английски език;
- участие в срещите на екипа по Проекта и в тези на Местната работна група на заинтересованите страни;
- изготвяне на резюмета на проведените проучвания на български и английски език и използване на данните за основа при съставянето на Местния план за действие;
- генериране на предложения за подобряване/развиване на местните политики и планове за стимулиране създаването и развитието на креативни бизнес инкубатори;
- активно включване в изготвянето на Местен план за действие, на основа на установено полезните и приложими на местно ниво примери в сферата на финансовата независимост на творческото бизнес инкубиране;
- участие в мероприятия по осигуряване на публичност по Проекта на местно ниво;
- подготовка на материали за публикация на сайта на Проекта
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79400000
Описание:
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Избор на външен изпълнител, който да участва в:
- подпомагане процеса на обмяна на опит между партньорите по Проекта с цел идентифициране и анализ на добрите практики от страните на ЕС в сферата на финансовата устойчивост и независимост от публично финансиране на творчески бизнес инкубатори, в контекста на трите тематични области на Проекта:
• Търговска контекстуализация;
• Социална контекстуализация;
• Международни групи за подпомагане и партньорство;
- проучване на регионалните и националните политики и политически инструменти и похвати в страните на ЕС в областта на подкрепата на бизнес инкубаторите, и по-специално на креативните такива;
- събиране и предоставяне на информация за добри практики/възможни добри практики и релевантни политически и правни стъпки на територията на България/Столична община във връзка с предмета на настоящата поръчка;
- изготвяне на единна методология за оценка на ефективността на политиките и добрите практики;
- утвърждаване на индикатори за оценка на политиките и добрите практики;
- съставяне на доклади за проучените добри практики и регионални/местни политики и инструменти в предварително зададени формати;
- участие в семинари, работни срещи, обучителни посещения и посещения на място по Проекта за идентификация на добри практики и проучване на регионалните политики;
- подготвяне на необходими прeзентации и доклади, свързани с тематиката на Проекта, с оглед представяне на Столична община на местни и мeждународни срещи и форуми;
- участие и активно включване в срещите и дискусиите на екипа по Проекта, както и на тези на Местната работна група на заинтересованите страни;
- подпомагане разработването на Местния план за действие от Местната работна група.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Изисквания към участниците:
1.1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
- Участникът трябва да има реализиран приход от договори за извършване на консултантски услуги в сферата на бизнеса, който да е не по-малко от 110 000 лв. /сто и десет хиляди лева/, сумарно за последните 3 календарни години.
1.2. Минимални изисквания за технически възможности:
- Изисква се опит в проучването и анализирането на практиките на държавите-членки на ЕС в областта на/ в област близка до бизнес инкубирането, и/или в изготвянето на национални и регионални документи, с цел съпоставяне/унифициране на българското законодателство с европейското в сферата на бизнеса и/или бизнес инкубаторите. Участникът трябва да е участвал в изпълнението/управлението на поне 2 проекта (договора), финансирани от ЕС или от други източници на финансиране, в сферата на бизнеса/бизнес инкубирането в последните 3 години.
- Участникът трябва да разполага с екип от експерти и друг технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
• Ръководител на проекта – експерт с висше образование бизнес администрация, международен бизнес или сходна специалност. Да притежава поне 2 години стаж по специалността и поне 2 години професионален опит в международни и/или национални проекти с близка тематика. Да познава българското и европейското законодателство в сферата на бизнеса и инкубирането. Задължително е доброто/отличното владеене на английски език, както и добри презентационни умения на български и английски език.
• Експерт добри практики в сферата на финансовата устойчивост на процеса на инкубиране – с висше образование бизнес администрация, международен бизнес или сходна специалност. Да притежава поне 2 години стаж по специалността и поне 2 години професионален опит в международни и/или национални проекти с близка тематика. Да познава българското и европейското законодателство в сферата на бизнес инкубаторите, и по-конкретно във връзка с възможностите за финансиране на бизнес начинания. Задължително е доброто/отличното владеене на английски език, както и добри презентационни умения на български и английски език.
• Технически персонал – асистент, който да отговаря за комуникацията между Възложителя и Изпълнителя, да участва по време на срещите, да изготвя протоколи от проведени срещи, да изготвя доклади от проучвания и посещения на място, да разпространява материалите, подготвени от ръководителя и експерта по проекта и т.н. Необходимо е добро владеене на английски език.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Списък на документите в офертата
2. Административни сведения - Образец №1
3. Отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011г. и декларация за оборота на участника от извършване на консултантски услуги в сферата на бизнеса за последните три години. Участниците могат да не представят копия от Годишни финансови отчети, в случай, че те са публикувани в тяхната цялост в Търговския регистър.
4. Списък на изпълнените договори/проекти за сходни услуги, придружен от минимум две референции от работодател и /или възложител към два от договорите посочени в списъка.
5.Документи за доказване на професионалната квалификация и опита:
• Автобиография на всеки член на предложения екип;
• Копия на следните документи за всеки член на предложения екип: дипломи, сертификати за владеене на език и други документи, доказващи професионална квалификация .
• Копия на следните документи за всеки член на предложения екип: договори и/или документи, доказващи изпълнението на проекти и/или участието в работни групи със задание, сходно на предмета на настоящата поръчка; референции от работодатели, референции от възложители; трудови, служебни, осигурителни книжки и други приложими свидетелства за доказване на специфичния професионален опит.
6. Ценово предложение (Образец №2)
7. Предложение за изпълнение съобразно описанието на поръчката, предвидените дейности и основните задачи на изпълнителя, описани в настоящата покана
Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, всички документи на езици, различни от български, се представят и в превод на български език.
ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ.
Oбразци №1 и №2 са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения")
Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис.
При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
Прогнозната стойност е с включен ДДС.
Срок на договора – до 31.12.2014 г.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: