ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-ШУМЕН" АД, ул. "Васил Априлов" № 63, За: Снежана Железова, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 855755, E-mail: mbal-shumen@ro-ni.net, Факс: 054 800751
Място/места за контакт: "МБАЛ-ШУМЕН" АД
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-shoumen.com.
Адрес на профила на купувача: www.mbal-shoumen.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на медицински изделия необходими за лечението на пациентите на “МБАЛ – Шумен” АД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33190000
Описание:
Различни медицински уреди и изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Шумен, "МБАЛ - Шумен" АД, ул. "Васил Априлов" № 63
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
І. Условия на Възложителя:
1. Офертите трябва да съдържат:
А/ Данни за лицето, което прави предложението (наименование, ЕИК, седалище и адрес на управление, телефон/факс);
Б/ Предложение за изпълнение на изискванията на възложителя за изпълнение на поръчката.
В/ Ценово предложение /по приложен Образец № 1/ – цената да е с включен ДДС; Участниците в настоящата поръчка, могат да посочат цена за една, няколко или всички Обособени позиции, посочени в Образец № 1 – ценово предложение.
Г/ Срок на валидност на офертата минимум 90 /деветдесет/ календарни дни;
Д/ Срок на доставка до 48 /четиридесет и осем/ часа, след получена писменна заявка.
II. Изисквания към предмета на поръчката:
1. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата – нотариално заверено копие.
2. Оторизационни писма от съответните производители за произвежданите от тях продукти, които са предмет на предложението, от които да е видно, че съответният участник е упълномощен да ги продава на територията на Република България, валидни за срока на договора – нотариално заверени копия, или официален превод.
3. ЕС сертификат за нанесена «СЕ» маркировка върху изделието, издаден от производителя в предвидените от закона случаи – копие от оригинала и официален превод.
4. Декларация, че участникът ще доставя медицинските изделия, които е оферирал през целия срок на договора, съобразно техническата спецификация на настоящата поръчка /по приложен образец/;
5. Декларация за запознаване с условията на поръчката /по приложения образец/;
6. При подписване на договор, участниците определени за изпълнители, трябва да представят документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % /два процента/ от стойността на поръчката или да представят оригинал на безусловна, неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на Възложителя, за сума от 2 % /два процента/ от стойността на поръчката и за срок от 5 месеца от датата на сключване на договора. Банковата гаранция за изпълнение да съдържа текст, че същата може да бъде усвоена от Възложителя в пълен размер при частично, системно или изцяло неизпълнение на договора.
IIІ. Други изисквания:
- срок за получаване на офертата – до 16:00 часа на 28.08.2012 г.
- офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик, с обозначени: предметът на настоящата поръчка, пълно наименование на участника, точен адрес и телефон за кореспонденция и номерата на Обособените позиции за които участва.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: