Версия за печат

BG-Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"МНОГОПРОФИЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ-ШУМЕН" АД, ул. "Васил Априлов" № 63, За: Снежана Железова, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 855755, E-mail: mbal-shumen@ro-ni.net, Факс: 054 800751

Място/места за контакт: "МБАЛ-ШУМЕН" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-shoumen.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-shoumen.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на медицински изделия необходими за лечението на пациентите на “МБАЛ – Шумен” АД

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33190000

Описание:

Различни медицински уреди и изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническата спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Шумен, "МБАЛ - Шумен" АД, ул. "Васил Априлов" № 63

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І. Условия на Възложителя: 1. Офертите трябва да съдържат: А/ Данни за лицето, което прави предложението (наименование, ЕИК, седалище и адрес на управление, телефон/факс); Б/ Предложение за изпълнение на изискванията на възложителя за изпълнение на поръчката. В/ Ценово предложение /по приложен Образец № 1/ – цената да е с включен ДДС; Участниците в настоящата поръчка, могат да посочат цена за една, няколко или всички Обособени позиции, посочени в Образец № 1 – ценово предложение. Г/ Срок на валидност на офертата минимум 90 /деветдесет/ календарни дни; Д/ Срок на доставка до 48 /четиридесет и осем/ часа, след получена писменна заявка. II. Изисквания към предмета на поръчката: 1. Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата – нотариално заверено копие. 2. Оторизационни писма от съответните производители за произвежданите от тях продукти, които са предмет на предложението, от които да е видно, че съответният участник е упълномощен да ги продава на територията на Република България, валидни за срока на договора – нотариално заверени копия, или официален превод. 3. ЕС сертификат за нанесена «СЕ» маркировка върху изделието, издаден от производителя в предвидените от закона случаи – копие от оригинала и официален превод. 4. Декларация, че участникът ще доставя медицинските изделия, които е оферирал през целия срок на договора, съобразно техническата спецификация на настоящата поръчка /по приложен образец/; 5. Декларация за запознаване с условията на поръчката /по приложения образец/; 6. При подписване на договор, участниците определени за изпълнители, трябва да представят документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % /два процента/ от стойността на поръчката или да представят оригинал на безусловна, неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на Възложителя, за сума от 2 % /два процента/ от стойността на поръчката и за срок от 5 месеца от датата на сключване на договора. Банковата гаранция за изпълнение да съдържа текст, че същата може да бъде усвоена от Възложителя в пълен размер при частично, системно или изцяло неизпълнение на договора. IIІ. Други изисквания: - срок за получаване на офертата – до 16:00 часа на 28.08.2012 г. - офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик, с обозначени: предметът на настоящата поръчка, пълно наименование на участника, точен адрес и телефон за кореспонденция и номерата на Обособените позиции за които участва.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/08/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/08/2012