Версия за печат

BG-Севлиево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Севлиево, пл."Свобода" №1, За: Павлина Гатева, РБългария 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396225, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Място/места за контакт: Община Севлиево

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.sevlievo.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане е извършване на независими одити на проекти в три обособени позиции : Обособена позиция 1. № BG161РО001/3.1-03/2010/0041 „ОСИГУРЯВАНЕ НА ДОСТЪП И СОЦИАЛИЗАЦИЯ НА СРЕДНОВЕКОВЕН ГРАД И КРЕПОСТ „ХОТАЛИЧ”; Обособена позиция 2. № BG161РО001/1.1-12/2011/0031 “ИЗГРАЖДАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА НАСТАНЯВАНЕ ОТ СЕМЕЕН ТИП И ЗАЩИТЕНО ЖИЛИЩЕ ЗА ДЕЦА И МЛАДЕЖИ С УВРЕЖДАНИЯ В ГРАД СЕВЛИЕВО”; Обособена позиция 3. № BG161РО001/1.1-10/2010/0006 „ДОБРЕ ДОШЛИ В СЕВЛИЕВО – СТОЛИЦА НА ТИКВАТА”; Целта на възлагането на дейностите от предмета на поръчката е да бъдат избрани независими изпълнители, притежаващи професионална квалификация и практически опит в упражняването на одити, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79210000, 79212000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Текущо, при изпълнението на одитния ангажимент, одиторът следва да представя мнение, относно законосъобразността на обществените поръчки и осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Възложителя. Относно осчетоводяването на разходите, Възложителят изисква одитора да декларира, че Възложителят води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система, Възложителят е реализирал хронологично, двустранно синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството; Счетоводната система следва да бъде неразделна част от текущата счетоводна система на Възложителя или допълнение към нея. Счетоводната отчетност по проекта следва да позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка; Възложителят води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавена стойност по конкретния проект/договор;Възложителят спазва указанията на Договарящия орган относно организацията на счетоводния процес от датата на получаването им (ако такива са издадени); Данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на Възложителя (и съответната документална обосновка); Одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране. По отношение на окончателната проверка, докладът от която ще съпътства окончателното искане за средства, Възложителят изисква от одитора да представи мнение относно: дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; дали проектът се реализира с необходимите ресурси; дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство; дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; дали напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; докладваните нередности; дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; дали декларациите за възстановяване на средства подадени от Възложителя са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; счетоводните системи и осчетоводяванията; отсъствието на двойно финансиране; мерките за информация и публичност. Прогнозни стойности по обособени позиции -Обособена позиция 1: до 15 000.00 лв.;Обособена позиция 2 : до 5 850.00 лв.;Обособена позиция 3 до 4 166.68 лв. Обща прогнозна стойност 25 016.68 лв. Посочените стойности са без ДДС. Кандидатства се за една или няколко обособени позиции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25017 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Севлиево

NUTS:

BG322

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Специфични изисквания за участниците - С оглед гарантиране на качественото изпълнение на одита на проектите, Възложителят изисква одиторът да притежава сумарно следните квалификации:За процедури, изискващи знания в областта на икономиката, счетоводството и финансовия одит – експерти с икономическо образование и опит в областта на финансовия одит; За проверка на законосъобразността на процедури (по ЗОП, НВМОП (отм.) или други проверки за законосъобразност) – експерти с юридическо образование и съответния опит; Експерти с нужното инженерно образование и опит по отношение на процедурите, свързани с проверка на физическото изпълнение на проекта. Наличието на съответен национален или международен сертификат в областта на одита, одиторът (самостоятелно или като екип) следва да притежава следните сертификати: Национални: Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) – сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители за статута му на регистриран одитор по смисъла на &1,т.1 от ДР на ЗНФО; Международни:o CPA, ACCA, CFSA, CA и пр., с който следва да се покаже необходимата квалификация в областта на процедурите свързани с осчетоводяванията на разходите по проекта, както и познания в областта на извършването на одитни ангажименти; 2.Общи изисквания - съгласно законово регламентираните по ЗОП ; 3.Изисквания за икономически и финансови възможности: участникът следва да е реализирал общ оборот от дейността си за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) по позиции както следва: Об. п. 1: в размер на не по-малко от 45 000 лв., без вкл. ДДС;Об. п.я 2: в размер на не по-малко от 21 000 лв , без вкл. ДДС; Об. п. 3: в размер на не по-малко от 15 000 лв., без вкл. ДДС. Участникът следва да е реализирал оборот от одитна дейност общо за предходните 3 (три) финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) по позиции както следва: Об. п. 1: в размер не по-малко от 30 000 лв. , без вкл.ДДС; Об. п. 2: в размер не не по-малко от 14 000 лв. , без вкл.ДДС; Об. п.3: в размер на не по-малко от 10 000 лв. без вкл. ДДС. т.4 Когато участникът подава заявка за няколко обособени позиции, изискванията за общия оборот и оборота от одитна дейност по настоящта покана се завишават и представляват сумите по обособените позиции за които кандидатства. Участникът трябва да има изпълнени през предходните 3 (три) години (2009г., 2010г. и 2011г.), не по-малко от 3 (три) договора за упражняване на одитна дейност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката на офертите се извършва по обособени позиции. При оценката на офертите първо се разглежда техническата част, след това финансовата и накрая двете оценки се обединяват. Критерият за избор на изпълнител е „икономически най – изгодна оферта” и ще се извърши в съотношение: оценка на техническото предложение – 80% и ценова оферта – 20% по формулата: ОО = 0,8*Тт + 0,2*Тц, приложима към всеки участник, където ОО - Обща оценка;Тт – Оценка на Техническото предложение;Тц – Оценка на Ценовото предложение; А. Оценка на ценовото предложение Ценовото предложение за всеки участник се оценява по формулата: Тц = 100*(Тцmin / Туч), където Тц - Оценка на Ценовото предложение за съответния участник;Тцmin – Минималната предложена цена в рамките на процедурата;Туч – Цената предложена от съответния участник. Б. Оценка на Техническото предложение Техническото предложение за всеки участник ще бъде оценявано съгласно следните критерии за оценка, като ще получи съответните точки. Б.1 Разбиране на приложимата нормативна рамка -До 25 точки Участникът е направил пълен и задълбочен анализ на приложимата нормативна рамка. Всички значими нормативни изисквания са анализирани и ясно е демонстрирано по какъв начин се инкорпорират в предложената методика. 15 – 25 точки Участникът е направил анализ на приложимата нормативна рамка, но анализът не е пълен и/или не обхваща цялата приложима нормативна уредба. Участникът не е показал взаимовръзките между отделните нормативни документи и по какъв начин в методиката му са отразени техните изисквания. 6 – 15 точки Участникът не е направил анализ на приложимата нормативна рамка и/или само е изброил приложимата нормативна уредба 0 - 5 точки Б.2.Предложен одиторски подход До 25 точки Одиторският подход е описан подробно, като не са допуснати пропуски. Връзките между отделните фази са ясно и задълбочено демонстрирани, като входните и изходни ресурси са детайлно описани. Предложения подход за управление на качеството е подробно представен. 15 – 25 точки Одиторският подход е описан подробно, но са допуснати пропуски. Връзките между отделните фази не са достатъчно ясно и задълбочено демонстрирани. Предложения подход за управление на качеството не е подробно представен. 6 – 15 точки Одиторският подход е описан бегло, без да се показват ясно различните фази на ангажимента. Не е ясно описано как се гарантира постигането на качество, какви са различните изходни продукти на всяка фаза от одита. 0 - 5 точки Б.3.Предложени одиторски процедури До 25 точки Предложените одиторски процедури са подробно описани, като са засегнати всички конкретни проверки, които трябва да се направят. 15 – 25 точки Предложените процедури не са подробно описани или не са засегнати всички конкретни проверки, които трябва да се направят. 6 – 15 точки Предложените процедури не са подробно описани и не са засегнати всички конкретни проверки, които трябва да се направят. 0 - 5 точки Б.4.Предложена индикативна програма за управление на ангажимента До 25 точки Участникът е представил ясна и подробна индикативна програма за управление на ангажимента. Демонстрирана е недвусмислено връзката между отделните предвидени дейности и ключовите експерти. План-графикът е детайлен и ясно показва как е предвиден за изпълнение ангажимента във времето. Представен е механизъм за управление на проекта, който да гарантира неговото успешно изпълнение. 15 – 25 точки Участникът е представил ясна и подробна индикативна програма за управление на ангажимента, но не е демонстрирана недвусмислено връзката между отделните предвидени дейности и ключовите експерти. План-графикът е детайлен, но не показва ясно как е предвиден за изпълнение ангажимента във времето. Представен е механизъм за изпълнение на проекта, но той не гарантира неговото успешно изпълнение. 6 – 15 точки / продължение в доп.информация /

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/08/2012 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение на поле "Показатели за оценка на офертите" Участникът не е представил ясна и подробна индикативна програма за управление на ангажимента. Не е демонстрирана недвусмислено връзката между отделните предвидени дейности и ключовите експерти. План-графикът не е детайлен и не показва ясно как е предвиден за изпълнение ангажимента във времето. Не е представен механизъм за изпълнение на проекта 0 - 5 точки Крайното класиране на участниците се извършва по броя на точките, получени за всеки участник. На първо място се класира участникът, получил най-висока обща оценка. В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, се сравняват оценките по показателите, както са степенувано разписани в низходящ ред в т.Б - Оценка на техническото предложение, Б.1. при ново равенство - показател Б.2. и т.н.до изчерпване. В случай, че офертата не може да се определи по този ред, длъжностните лица провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. От датата на публикуване на публичната покана, на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Севлиево : www.sevlievo.bg, раздел "Общесвени поръчки"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/08/2012