ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изработване на технически проект за основен ремонт (рехабилитация) на обекти: АМ „Хемус”, виадукт при км 380+680 и АМ „Черно море”, виадукт „Звездица” от км 2+511,33 до км 2+911,43.
Целта на проектите е възстановяване и подобряване на технико-експлоатационното състояние, носимоспособността и дълготрайността на съоръженията с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на виадуктите.
1.1. Проектите трябва да имат следните характеристики:
АМ „Хемус”, виадукт при км 380+680
• Дължина на виадукта L= 5 х 20,00м
• Габарит – А29
АМ „Черно море”, виадукт „Звездица” от км 2+511,33 до км 2+911,43
• Дължина на виадукта L=400,00м с двадесет отвора с дължина на гредите 19,96м
• Ситуационни и нивелетни характеристики - лява хоризонтална крива и вдлъбната вертикална крива
• Две самостоятелни конструкции за двете платна
• Дилатационни фуги – 4 бр. при двата устоя и при стълбове № 8 и № 14
В Заданията за проектиране са посочени следните данни и техническите характеристики на съоръженията:
За АМ „Хемус”, виадукт при км 380+680 – текущо състояние (образувана дупка в северното платно, нарушено бетоново покритие, оголена и корозирала амрировка).
За АМ „Черно море”, виадукт „Звездица” от км 2+511,33 до км 2+911,43: ширина на лентите за движение – 4,25м и 3,75м, тротоари от външната страна на платната по 0,53 м, а от вътрешната по 1,02 м; лагери при устоите - ролкови, а при стълбове № 8 и № 14 – неопренови, стълбове – кръгли стоманобетонни колони, обсипни устои - облицовани със стоманобетонови плочи, описание на текущото състояние след извършен ремонт през 2000г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71322300
Описание:
Услуги по проектиране и конструиране на мостове
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
1.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.1.1. Общият оборот за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) от проектиране на големи съоръжения и/или автомагистрали и пътища І, ІІ и ІІІ клас от Републиканската пътна мрежа на България или на автомагистрали и пътища с идентични характеристики извън България, включващи проекти за големи съоръжения (ново строителство, реконструкция и основен ремонт) да бъде не по-малко от 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС.
2. Технически възможности и квалификация.
2.1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация:
2.1.1. общо за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да е изпълнил проектиране (ново строителство, реконструкция и рехабилитация) на най-малко 7 (седем) броя големи съоръжения.
Информацията по тази т. 2.1.1 се представя във формата на попълнено Приложение …... Изпълнението на посочените в Приложение …... договори се доказва с: копие от договор, платежни документи - сертификати, от които е видна окончателната стойност на договора (сертификат за окончателно плащане или еквивалентен документ, Протокол за окончателно предаване и приемане на проекта, или фактура за окончателно плащане), референции;
2.1.2. Да има възможност да осигури техническото оборудване и софтуер (приложен и специализиран) за изпълнение на обществената поръчка, както следва:
2.1.2.1. Техническо оборудване – минимален набор:
а) тотална станция - за всеки обект по 1 бр. - общо 2 броя;
б) нивелир - за всеки обект по 1 бр. - общо 2 броя;
в) компютри - 4 броя;
г) транспортни средства - за всеки обект по 1 бр. - общо 2 броя;
2.1.2.2. Софтуер (приложен и специализиран) - минимален набор:
а) геодезически;
б) статически програми;
в) за автоматизирано изготвяне на чертежи (автоматизирано проектиране);
г) за оформяне на проектната документация – текстообработващи програми, електронни таблици и др.
Информацията по тази точка се представя във формата на попълнено Приложение …... Списък на техническото оборудване и софтуер (приложен и специализиран) за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа наименование на софтуера (приложен и специализиран), области на приложението му при изпълнението на проектно – проучвателните работи и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника).
2.1.3. Да разполага с екип, който ще отговаря за изпълнение на обществената поръчка включващ:
2.1.3.1 Ръководни служители за съответната специалност със следните квалификация и професионален опит:
а) Ръководител на екипа – 1 човек:
б) Водещ проектант по част “Конструктивна” – 1 човек:
в) Инженер геодезист – 1 човек:
2.1.3.2. Минимален брой служители (специалисти) с пълна проектантска правоспособност за съответната специалност и професионален опит поне 3 (три) години в извършването на дейности, идентични с дейностите по изпълнение на обекта, предмет на настоящата обществена поръчка, в следния състав:
а) за част “Пътна” – минимум 1 човек;
б) за част “Конструктивна” – минимум 2 души;
в) за част “Геодезия” – минимум 1 човек;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира.
Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им.
Срокът за изпълнение на ППР по договора да не надвишава 70(седемдесет) календарни дни.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител.
2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.
3. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП, ако са приложими.
4. Оферта, съгласно Приложение № 4.
5. Техническа оферта – Приложение № 5
6. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6.
7. Декларация,че учасникът е запознат с договора(Приложение-16) - Приложение № 15;
8. Списък на основни договори за проектиране на обекти, сходни с поръчката, през последните три години (2009, 2010, 2011) - Приложение № 7;
9. Списък на участниците в екипа за изпълнение на поръчката - Приложение № 8
10. Банкова гаранция за участие по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
11. Декларация по ЗЗЛД - Приложение № 10;
12. Трудово-биографична справка - Приложение № 11;
13. Декларация за оглед на обекта - Приложение № 14;
14. Технически данни по предмета на поръчката - Приложение "А"
15. Оборот за последните три години (2009г/2010г/2011г.) и доказателства за изпълнение на обекти свързани с обществената поръчка- Приложение № 9
16.Списък на техническото оборудване и софтуер за изпълнение на обществената поръчка – Приложение №17.
17. Участникът може да добави друга допълнителна информация, включително свидетелства, дипломи, сертификати, брошури, които да удостоверяват, че участникът отговаря на условията на възложителя.
18. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел IV.
Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
•документи по чл. 48 от ЗОП;
•оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, Гаранцията се представя в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 13 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
•копие от валидна застрахователна полица, обезпечаваща професионалната отговорност на проектанта по чл. 171, ал.1 от ЗУТ и документи за плащането на премиите по тях.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: