ИЗИСКВАНИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Участниците могат да бъдат български или чуждестранни физически и/или юридически лица, които са извършвали подобен вид поръчки и разполагат с необходимия опит за извършване на строителството.
2. Участниците да представят удостоверения за актуално състояние или ЕИК, за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице документ за самоличност.
3. Минимални изисквания:
• Участникът да е реализирал приходи от договори сходни с предмета на поръчката на стойност 200 000 лв. с ДДС за последните 3 години (прилагат се ОПР и Баланс на участника);
• Участникът да е изпълнил поне 2 обекта сходни с предмета на поръчката (прилагат се с референции);
• Ръководителя, определен за строителството на обекта, да е с образователна степен „магистър” строителна специалност или еквивалентна с професионален опит над 5 години;
• За изпълнението на поръчката са необходими:
- водачи на пътни машини – 5бр.
- пътни работници – 4бр;
• Сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008;
• Участниците следва да разполагат със собствена акредитирана лаборатория или да имат сключен договор за ползването на такава, поради необходимостта от доказване на качеството;
4. Списък на необходимите машини:
• Самосвал – 1 брой.
• Валяк 8т. - 1 бр.
• Асфалтополагач - 1 бр.;
• Пътна фреза - 1 бр.
• Комбиниран багер - 1 бр.
5. Срок за изпълнение на поръчката:
Срокът за изпълнение на строителните дейности 60 /шестдесет/ работни дни след подписване на договор с Възложителя.
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител.
2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.
3. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП, ако са приложими.
4. Оферта, съгласно Приложение № 4.
5. Техническа оферта – Приложение № 5
6. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6 и КСС - Приложение към Протокол от 18.4.2012г.
7. Декларация,че участникът е запознат с проекта за договор (Приложение-16) - Приложение № 15;
8. Списък на основни договори за проектиране на обекти, сходни с поръчката, през последните три години (2009, 2010, 2011) - Приложение № 7;
9. Списък на участниците в екипа за изпълнение на поръчката - Приложение № 8
10. Банкова гаранция за участие по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
11. Банкова гаранция за изпълнение на договора– Приложение № 13. Банковата гаранция се представя преди сключване на договор с избрания изпълнител;
12. Декларация по ЗЗЛД - Приложение № 10;
13. Трудово-биографична справка - Приложение № 11;
14. Декларация за оглед на обекта - Приложение № 14;
15. Оборот за последните три години (2009г/2010г/2011г.) и доказателства за изпълнение на обекти свързани с обществената поръчка- Приложение № 9;
16. Списък на строителните машини и техническо оборудване - Приложение № 17;
16. Участникът може да добави друга допълнителна информация, включително свидетелства, дипломи, сертификати, брошури, които да удостоверяват, че участникът отговаря на условията на възложителя.
17. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
18. ОПР и Баланс на участника за 2009, 2010 и 2011г.
19. Референции за изпълнени минимум 2 обекта , сходни с предмета на поръчката.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 и КСС - Приложение "А" се представя в отделен запечатан непрозрачен плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.