BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул."Германея" №1, За: инж. Васил Маргин, България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Консултантската услуга включва ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОЕКТНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ „ПОДОБРЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА ПИТЕЙНИ И ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В ГР. САПАРЕВА БАНЯ“, СЪГЛАСНО ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ФИНАНСИРАНЕ ПО ОП „ОКОЛНА СРЕДА“, ПО ПРИОРИТЕТНА ОС 1, ПРОЦЕДУРА BG161PO005/11/1.12/02/25 “ПОДОБРЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В АГЛОМЕРАЦИИ МЕЖДУ 2 000 И 10 000 Е.Ж.”, в това число 1 Подготовка на формуляр за кандидатстване (Приложение А) към поканата за кандидатстване (поканата) по ОП „Околна среда“, по приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/11/1.12/02/25 “Подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни води в агломерации между 2 000 и 10 000 е.ж.”. 2. Подготовка на декларация, че проектът и конкретните дейности, включени в него не са предмет на финансиране от друг проект, програма или схема финансирана от публични средства, средства от националния бюджет и/или бюджета на ЕО (Приложение Б към поканата) 3. Подготовка на Информация за основните данни за проекта (Приложение В към поканата) 4. Подготовка на Бюджет на проекта (Приложение Г към поканата), вкл. на електронен носител във формат Excel 5. Декларация от асоцииран партньор (Приложение Д към покана) 6. Подготовка на финансов анализ с анализ на чувствителността/анализ разходи-ползи, съобразен с насоките на ЕК за изготвяне на анализ разходи-ползи (Ръководство на ЕК за анализ на инвестиционни проекти по разходи-ползи 2008г. (http://www.eufunds.bg), както и Указания на ЕК към методиката за изготвяне на анализ разходи-ползи, Работен документ 4, 2007 г. и Националната методология за изготвяне на анализ разходи-ползи (http://ope.moew.government.bg/bg/references). 7. Подготовка на Проект на решение на общински съвет, съгласно изискванията на ОП „Околна среда“, по приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/11/1.12/02/25 “Подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни води в агломерации между 2 000 и 10 000 е.ж.”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71241000, 71621000

Описание:

Проучване за осъществимост, консултантски услуги, анализ
Услуги по технически анализ и консултантски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Консултантът следва да предостави пълен комплект документи за проектно предложение „ПОДОБРЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА ЗА ПИТЕЙНИ И ОТПАДЪЧНИ ВОДИ В ГР. САПАРЕВА БАНЯ - ПСОВ, ВОДОПРОВОД И КАНАЛИЗАЦИЯ“ в два оригинала (във формат А4, с изключение на технически чертежи, карти и планове) и едно копие, както и на 9 броя електронен носител на български език. Електронният носител трябва да съдържа цялата документация на проектното предложение - формуляр, декларации по образец, проекти, сканирани разрешителни и др.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България, Община Сапарева баня, както и офисите на изпълнителя

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените към поканата образци. Офертата задължително съдържа: 1. Данни за лицето, което прави предложението – Административни и юридически сведения - образец №1; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или Удостоверение за актуално състояние; 3. Техническа оферта и срок на нейната валидност – Образец № 2; Оферти на участници, които не отговарят на посочените изисквания, и не отразяват изцяло нормативната и изискванията на ОП „ОС“ ще бъдат отстранявани от по-нататъшно участие. 4. Ценова оферта - Образец №3, поставена в отделен, запечатан непрозрачен плик, който от своя страна се поставя в общия плик за представяне на офертата; 5. Справка – Образец № 4 за нетните приходи от услуги и нетните приходи от консултантски услуги за предходните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.) и отчет за приходите и разходите и Баланс за предходните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.) и/или декларация, че същите са публикувани в Търговския регистър при Агенцията по вписванията; Участникът трябва да е реализирал нетни приходи от услуги за последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), не по-малко от 130 000 (сто и тридесет хиляди) лева без ДДС и нетни приходи от консултантски услуги не по-малко от 65 000 (шестдесет и пет хиляди) лева без ДДС. 6 Списък - Образец № 5 с изпълнени от Участника договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (изготвяне на проектни предложения по програми финансирани от ЕС и др. източници на финансиране) за последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.), приключили към датата на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение с посочена начална и крайна дата, възложител и данни за контакт с възложителя, стойност и източник на финансиране и/или договор и приемно-предавателен протокол; Участникът трябва да е изпълнил за предходните 3 (три) години (2009г., 2010 г. и 2011 г.) договори със сходен предмет (изготвяне на проектни предложения по програми финансирани от ЕС и др. източници на финансиране) на стойност поне 32 500 (тридесет и две хиляди и петстотин) лева без ДДС. 7. Автобиографии на ключовите експерти, предложени от участника - Образец №6;Участникът трябва да предложи минимум: 1 ключов експерт „Финансист“, притежаващ магистърска степен в областта на финанси, счетоводство, икономика, публична администрация, управление на европейски проекти или еквивалентна специалност; Общ професионален опит: Минимум 8 години професионален опит, от които минимум 5 години опит в областта на изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; Специфичен професионален опит: Минимум 2 години опит във финансово управление и отчитане на инвестиционни проекти и опит в подготовка на Анализ разходи и ползи (АРП) с анализ на чувствителността и риска; 1 ключов експерт „Подготовка и управление на проекти“ със завършена минимална образователна степен „бакалавър” по „Икономика, управление, финанси и др. подходящо“ с общ професионален опит - 6 години и специфичен професионален опит като ръководител/координатор на проекти, финансирани от ЕС – 5 години и 1 ключов експерт „Строителство“ със завършена минимална образователна степен „магистър” строителен инженер или др. подходящо“ с общ професионален опит - 6 години.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) на офертата на кандидата се изчислява по формулата: КО = ТО + ЦО, където ТО е Техническата оценка и ЦО е Ценова оферта. Относителни тегла на показателите е (ТО) = 45 точки, максимална стойност и (ЦО) = 15 точки, максимална стойност. Точките по показател ТО се разпределят както следва: (ТО) = Т1 + Т2 + Т3, където Т1 е Предложена организация на работата на участника и мерки за взаимодействие с Възложителя, в хода на изпълнение на услугата с максимум до 15 т., Т2 е съответствие на офертата на изпълнителя с изискванията за подготовка на проектни предложения по приоритетна ос 1 на ОПОС за селищна агломерация между 2 000 и 10 000 е.ж. с максимум до 15 т. и Т3 е Последователност и взаимообвързаност на предвидените дейности за изпълнение на договора и мерки за минимизиране на рисковете при изпълнение на услугата с максимум до 15 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/07/2012 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.saparevabanya.bg Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва от длъжностни лица, определени от възложителя, които ще съставят протокол за резултатите от работата си. Протоколът се представя на възложителя за утвърждаване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/07/2012