ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Определяне на изпълнител на проучвателно-проектантски работи и строителство за обект: Път I-4 о.п.Севлиево-Велико Търново, участък от км 108+100 до км 109+400 - възстановяване на компрометирано земно легло и конструкция ”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ И ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ И ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
1. Участниците могат да бъдат български или чуждестранни физически и/или юридически лица, които са извършвали подобен вид поръчки и разполагат с необходимия опит за извършване на строителството.
2. Участниците да представят удостоверения за актуално състояние или ЕИК, за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице документ за самоличност.
Участникът да е реализирал приходи от договори сходни с предмета на поръчката на стойност 690 000 лв. с ДДС за последните 3 години (прилагат се ОПР и Баланс на участника);
Участникът да е изпълнил поне 5 обекта сходни с предмета на поръчката (прилагат се с референции);
Инженерно техническия състав, определен за изготвянето на проекта да включва – пътен инженер – 1 специалист, инженер геолог – 1 специалист и геодезист – 1 специалист. Всички специалисти, изпълняващи проекта да имат пълна проектантска правоспособност.
Инженерно техническия състав, определен за строителството на обекта, да е от минимум 3 специалиста, с образователна степен „магистър” и/или бакалавър с професионален опит над 5 години, който включва:
Техническият ръководител на обекта да е с образователна степен ‘магистър”/ бакалавър/ по специалност „пътно строителство”, с професионален опит не по-малко от 5 години, или строителен техник с професионален опит 10 години в областта на пътното строителство.
В инженерно технологическия състав по изпълнението на обекта да има отговорник по контрола на качеството със стаж по специалността минимум 3 години;
В инженерно технологическия състав по изпълнението на обекта да има координатор по безопасност и здраве, притежаващ съответното удостоверение със стаж по специалността минимум 3 години;
Сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008;
Участниците следва да разполагат със собствена акредитирана лаборатория или да имат сключен договор за ползването на такава, поради необходимостта от доказване на качеството;
3. Списък на необходимите машини:
• Багер – 1 броя;
• Самосвали – 3 броя.
• Валяци, в т.ч бандажен - 3 бр.
• Асфалтополагач с електронно устройство - 1 бр.;
• Автогрейдер - 1 бр.
• Челен товарач – фадрома - 1 бр.
• Машина за емулсия - 1 бр.
• Цистерна за вода - 1 бр.
• Компресор - 1 бр.
• Пневматичен чук – 1бр.
• Фреза за асфалтобетон -1бр.
Срок за изпълнение на поръчката:
Срокът за изпълнение на проектните дейности е 1 /един/ месец, считано от датата на предоставяне на изходните данни за проектиране от Възложителя.
Срокът за изпълнение на строителните дейности 40 /четиридесет/ работни дни след приемането без забележки съгласуван технически проект от ЕТИС на АПИ.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов представител.
2. Заверено копие от документа за регистрация на участника или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице – копие от документа за самоличност. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.
3. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП, ако са приложими.
4. Оферта, съгласно Приложение № 4.
5. Техническа оферта – Приложение № 5
6. Ценова оферта, съгласно Приложение № 6 и КСС - Приложение "А".
7. Декларация,че участникът е запознат с проекта за договор (Приложение-16) - Приложение № 15;
8. Списък на основни договори за проектиране на обекти, сходни с поръчката, през последните три години (2009, 2010, 2011) - Приложение № 7;
9. Списък на участниците в екипа за изпълнение на поръчката - Приложение № 8
10. Банкова гаранция за участие по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
11. Банкова гаранция за изпълнение на договора– Приложение № 13. Банковата гаранция се представя преди сключване на договор с избрания изпълнител;
12. Декларация по ЗЗЛД - Приложение № 10;
13. Трудово-биографична справка - Приложение № 11;
14. Декларация за оглед на обекта - Приложение № 14;
15. Оборот за последните три години (2009г/2010г/2011г.) и доказателства за изпълнение на обекти свързани с обществената поръчка- Приложение № 9;
16. Списък на строителните машини и техническо оборудване - Приложение № 17;
16. Участникът може да добави друга допълнителна информация, включително свидетелства, дипломи, сертификати, брошури, които да удостоверяват, че участникът отговаря на условията на възложителя.
17. Нотариално заверено пълномощно, когато офертата е подписана от представител на участника.
18. ОПР и Баланс на участника за 2009, 2010 и 2011г.
19. Референции за изпълнени минимум 5 обекта , сходни с предмета на поръчката.
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 и КСС - Приложение "А" се представя в отделен запечатан непрозрачен плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
Срок на валидност на офертите – 90 дни от датата на подаването им.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: