ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Замяна (доставка, монтаж, технологичен проект с вид и обем СМР и проект за времена организация на движението (ВОД) на аварирала дилатационна фуга М180 за обект: "Път I-5":гр.Русе-гр.В.Търново-Маказа", гредови мост при км.2+680. Съществуващата фуга М180 е между отвори 6 и 7. Фугата тип "Мостстрой", с ножици е с дилатация 3х60 мм., опитен образец и е изпълнена през 1980г. Новата преходна конструкция да е "открит тип", с гумен компенсатор, метална защита и осигуряваща дилатация 180мм., в условията на много тежко и интензивно движение. Модела фуга да позволява замяна при работа на "половин платно", при максимално използване "леглото" на съществуващата фуга М180
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45220000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Да се замени(доставка,монтаж и технологичен проект) амортизираната фуга М180 между отвори 6 и 7 , с нова преходна конструкция гаранитираща необходимата дилатация от 180 мм., водоплътност и осигуряваща комфортно и безопасно преминаване на тежкия и интензивен трафик.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към предмета на поръчката:
1. Икономическо и финансово състояние
1.1. Общият оборот за последните пет финансови години (2007,2008, 2009, 2010, 2011 г.) от строителство и ремонт на мостове, виадукти и други пътни съоръжения - минимум 300 000 лева без ДДС.
2. Технически възможности и квалификация.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация:
2.1. да осигури машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка:
- фреза – 1 брой;
- къртачно оборудване - 1 брой;
- автокран – 10 т. - 1 брой;
- електрожен - 1 брой;
2.2. да разполага с инженерно-технически персонал за ръководство при изпълнение на поръчката, включително за осигуряване на контрола на качеството, както и с минимален брой други работници и машинисти, които притежават квалификация и професионален опит, свързани с предмета на обществената поръчка;
- технически ръководител с опит мин.5 г. и магистърска степен;
- работници и машинисти – мин.5 броя;
Срок на изпълнение - 90 календарни дни
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Други изисквания:
1. Кандидатът да отговаря на изискванията на чл. 46, чл. 47 и чл. 48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3);
2. Срок на валидност на офертите – 90 (деветдесет) дни от датата на подаването им;
3. Срок за изпълнение на поръчката – 90 календарни дни
3.1. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата, на подписване на двустранен протокол за начало на строителство от страна на Възложителя и Изпълнителя;
4. Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя;
5. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира;
6. Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
• документи по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;
• оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, Гаранцията се представя в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 12 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
VІ. Офертата трябва да съдържа:
1. Заверено копие на документ за регистрация кандидата, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;
2. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;
3. Оферта, съгласно Приложение № 4;
4. Техническа оферта, съгласно образец Приложение № 5;
5. Ценово предложение, съгласно Приложение № 6;
6.Списък на изпълнени поръчки по изграждане и ремонт на пътни съоръжения, които да бъдат доказани чрез възлагателни писма, договори или референции на Възложителя, съгласно Приложение № 7;
7. Декларации по Закона за защита на личните данни – Приложение № 9;
8. Трудово-биографични справки – Приложение № 10;
9. Документ за гаранция за участие в оригинал. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 11 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD
10. Проект на договор, подпечатан и подписан от участника на всяка страница;
11. Участникът може да добави друга допълнителна информация, която счита за важна и полезна в подкрепа на неговото предложение
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: