ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на изпълнител на дейностите по осигуряване на мерките за информация и публичност на проект: „Оптимизиране на Агенция „Пътна инфраструктура” за управление на програми и проекти, финансирани с Европейски средства” финансиран по Приоритетна ос 5 на ОП „Регионално Развитие 2007 – 2013” (ОПРР), в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) № BG161РО001/5-01/2008/059”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79952000, 22000000
Описание:
Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
С поръчката да бъдат изпълнени задълженията предвидени в дейност 8 на проект: „Оптимизиране на Агенция „Пътна инфраструктура” за управление на програми и проекти, финансирани с Европейски средства”, която се отнася до популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл. 8 от Регламент 1828/2006 на Комисията и приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките по информация и публичност от бенефициентите по ОПРР 2007-2013г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за изпълнение на поръчката:
1. Основни задачи
1.1. Организиране и провеждане на пресконференции:
Изпълнителят трябва да организира минимум 2 пресконференции в рамките на проекта, на всяка от които да присъстват минимум по четирима представители на средствата за масово осведомяване;
Мястото и датата на провеждане на всяка пресконференция трябва да бъдат съгласувани предварително с Възложителя;
1.2. Изработване на рекламни материали, включително дизайн, предпечат и доставка на същите в обема предвиден в т.4.2. от Техническата спецификация /Приложение № 10/;
1.3. Публикации/излъчвания в печатните медии
Публикуване/излъчване на минимум 4 материала в печатни (регионални и/или национални) медии с цел популяризиране на приноса на ЕС чрез ОПРР за подобряване на пътната инфраструктура в съответния регион.
1.4. Инсталиране, поддръжка и монтиране на постоянна обяснителна табела
Необходимо е инсталирането на постоянна обяснителна табела за периода на реализация на проекта. След завършване на всички дейности по съответния проект /включително и извършен одит на проекта/. Препоръчителният минимален размер на табелата е 2 м. х 1 м.
1.5. Ролбанери:
Изработка и доставка на 2 бр. ролбанери с отпечатана визия върху винил. Ролбанерът трябва да е изработен от олекотена алуминиева конструкция и да бъде окомплектован с калъф/сак, който позволява лесното му транспортиране и предпазва от нараняване. Цветността на печата върху виниловото пано е 4+0. Минимални размери: 1,2 х 2 метра.
1.6. Публикуване на информация в интернет:
Необходимо е публикуването на 5 бр. текстови съобщения - информация в интернет страниците на АПИ и на Областните пътни управления. Изпълнителят следва да подготви текстова информация придружена със снимков материал, когато е приложимо за хода на изпълнение на отделните дейности в рамките на проекта.
2. Отговорности на консултанта, свързани с организацията на работата
• Отговаря за изпълнение на поставените задачи;
• Носи отговорност за:
- качествено и в срок изпълнение на поставените задачи;
- даване на мнения, становища и консултации в областта на компетенциите на длъжността;
- при разработка на комплексни задачи участва в рамките на дадените му компетенции;
- опазване в тайна поверителните и за служебно ползване сведения, които са му станали известни във връзка с упражняване на дейността, както и да не използва тези сведения за свой или чужд личен интерес;
3. Изисквания за доказване на техническите възможности
3.1 Да има минимум три години опит в организиране и провеждане на медийни кампании;
3.2 През последните три години /2009, 2010, 2011 г./ да е изпълнил успешно минимум два договора, с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка.
Под предмет сходен с предмета на настоящата дейност се разбира: Организиране и провеждане на пресконференции, подготовка и публикуване на съобщения в медиите и в интернет, включително изработване на информационни и рекламни материали, изработка и монтаж на постоянни обяснителни табели.
Забележка: Договори в процес на изпълнение няма да бъдат приемани.
Посочените обстоятелства следва да бъдат доказани чрез представяне на следните документи:
- Кратка анотация/ представяне на досегашната дейност на участника
- Списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата дейност, включително стойностите, сроковете на изпълнение и получатели, придружен с референции за добро изпълнение за всеки един от договорите.
Забележка: Договори, за които не са приложени копия на референции за добро изпълнение няма да бъдат разглеждани.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията ще се отнасят за обединението като цяло.
Периодът за изпълнение на услугата е в рамките на 24 месеца и е пряко свързан с периода за изпълнение на ДБФП № BG161РО001/5-01/2008/059 по проект: „Оптимизиране на Агенция „Пътна инфраструктура” за управление на програми и проекти, финансирани с Европейски средства”.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Други изисквания:
1. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 46, чл. 47 и чл. 48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата (по образец на Приложения № № 1, 2 и 3);
3. Срок на валидност на офертите – 90 (деветдесет) дни от датата на подаването им;
4. Офертата трябва да бъде изготвена съгласно приложените образци на документи и да отговаря на условията на Възложителя;
5. Участник, който не отговаря на изискванията на възложителя не се класира;
6. Участникът избран за изпълнител, при подписване на договора следва да представи:
• документи по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;
• оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката, Гаранцията се представя в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 9 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD;
Периодът за изпълнение на услугата е в рамките на 24 месеца и е пряко свързан с периода за изпълнение на ДБФП № BG161РО001/5-01/2008/059 по проект: „Оптимизиране на Агенция „Пътна инфраструктура” за управление на програми и проекти, финансирани с Европейски средства”. Началният срок и продължителността за изпълнение на основните задачи на изпълнителя по т.3 започва да тече от съответното уведомление от страна на възложителя.
ОФЕРТАТА ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА:
1. Заверено копие на документ за регистрация участника, който не е посочил Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;
2. Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № № 1, 2 и 3, попълнени от лицата съгласно ЗОП;
3. Оферта, съгласно Приложение № 4;
4. Техническа оферта, съгласно образец Приложение № 5;
5. Ценово предложение, съгласно Приложение № 6;
6. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните три години, съгласно Приложение № 7;
11. Документ за гаранция за участие в оригинал в размер на 200 лв. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми:
- банкова гаранцията по образец съгласно Приложение № 8 или парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):
Банка: Българска народна банка - централно управление
IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03
BIC: BNBGBGSD
12. Проект на договор, подпечатан и подписан от участника на всяка страница – Приложение № 11;
13. Участникът може да добави друга допълнителна информация, която счита за важна и полезна в подкрепа на неговото предложение;
Предаване на офертата:
1.Офертата и всички останали документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с леплива лента, като участникът следва да постави печат върху лентата и/или да се подпише.
2.Ценово предложение, съгласно Приложение № 6 се представя в отделен запечатан плик.
3.Върху плика трябва да бъде отбелязана следната информация:
- адрес на възложителя: Агенция „Пътна инфраструктура”, гр.София, бул. „Македония” № 3;
- наименование, адрес, телефон, факс и електронен адрес на участника и предмета на поръчката за която се представя офертата.
Офертите следва да бъдат представени в Деловодството на Агенция "Пътна Инфраструктура" до 17.00ч, на датата посочена в Раздел III.
АПИ предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата на интернет адреса на Възложителя: http://api.government.bg/publichni_pokani.php , Раздел "Публични покани", до изтичането на срока на валидност посочен в раздел ІV от настоящата покана.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: