BG-с. Руен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Средно общообразователно училище Елин Пелин, ул. Първи май 12, За: Златка Николова, Република България 8540, с. Руен, Тел.: 0884 101099, E-mail: sou.elinpelin.ruen@abv.bg

Място/места за контакт: СОУ Елин Пелин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://ruen.sharepoint.com.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ruen.sharepoint-310/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Текущ ремонт на физкултурен салон, санитарни възли в училищен стол и складово помещение на СОУ „Елин Пелин”, село Руен, община Руен, област Бургас

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45200000, 45210000, 45214000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на учебни сгради и сгради за научни изследвания


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По приложена количествена сметка към документацията

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

70000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

СОУ Елин Пелин, с. Руен

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1. Да са български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техните обединения, които отговарят на условията на ЗОП и обявените условия в документацията за участие. 2. Всеки участник може да представи само по една оферта. 3. Подаването на оферта задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, поставени от Възложителя в Документацията за участие, при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и останалите нормативни актове, свързани с провеждането на процедурата за възлагане на обществената поръчка и изпълнението на предмета на поръчката. 4. Да са изпълнявали дейност от подобен характер през последните три години и да приложат списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 5. Да притежават ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката. 6. Да са се запознали със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 7. Да съблюдават техниката на безопасност и охрана на труда, както и всички изисквания на нормативните актове по безопасност на труда за различните дейности, видове работи и работно оборудване, като Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн., ДВ, бр. 37 от 2004г.); нормативните актове по безопасност на труда за различните дейности, видове работи и работно оборудване; Наредба № 3 за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи (обн., ДВ, бр. 16 от 1987 г., изм., бр. 65 от 1991 г. и бр. 102 от 1994 г., бр. 78 от 2005 г.); Наредба № 5 за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на работниците по срочно трудово правоотношение или временно трудово правоотношение (обн., ДВ, бр. 43 от 2006 г.); Наредба № 3 за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на лични предпазни средства на работното място (обн., ДВ, бр. 46 от 2001 г.) и др. 8. Да осигури контрол на качеството на изпълнението на отделните видове работи съобразно действащите „Правила за извършване и приемане на строителни и монтажни работи“ (ПИПСМР) и Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти (обн., ДВ, бр. 106 от 2006, в сила от 01.01.2007 г.) и др. 9. При извършване на строително-монтажните работи да осигурят мининум следните условия: – наличие на обекта и ползване на ЛПС – каски, колани, ръкавици, предпазни шлемове и др.; – организация на строителната площадка – козирки над входове на сгради, огради, предпазни фасадни мрежи; – начин за укрепване на тръбни фасадни скелета, начин на качване на работници и товари по скелето, работа във вертикала; – състояние на временното ел. захранване на строителната площадка – от гледна точка на безопасна експлоатация. 10. Да отговарят на условията на чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1 и ал. 5 от ЗОП с декларации по приложените към настоящата документация образци. 11. Когато участникът предвижда участието на подизпълнител при изпълнение на поръчката се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнител и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидения подизпълнител. 12. Определеният за изпълнител сключва договор за подизпълнение с подизпълнител, посочен в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. 13. За подизпълнителят се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. При подаване на офертата подизпълнителят удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП с декларация. 14. При участие на подизпълнител се прилага Глава III, Раздел VII от Закона за общаствените поръчки

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика на оценка Оценката се извършва по формулата: КО = П1 + П2 + П3 със следните показатели: - П1– Гаранционен срок – 30 точки; - П2 – Техническо предложение за изпълнение на поръчката – 30 точки ; - П3 – Предложена крайна цена – 40 точки. Всеки един от показателите на оценката се формира както следва: П1– Гаранционен срок Предложен гаранционен срок, чиято стойност е най-близка до средноаритметичната стойност от предложените гаранционни срокове от всички участници – 30 точки Всички останали предложения – 10 точки При определяне на гаранционния срок да се спази Наредбата за минимални гаранционни срокове. П2– Техническо предложение за изпълнение на поръчката П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3, където Показател Точки Условия за получаване П2.1. Срок за изпълнение на поръчката Макс. 10 точки 10 т. Срок за изпълнение от 30 до 35 дни 5 т. Срок за изпълнение от 36 до 45 дни 1 т. Срок за изпълнение над 45 дни П2.2. Ефективност на организацията и управлението на обекта Макс. 10 точки 10 т. Участникът е представил План за технологична последователност на СМР, План за организация и управление на обекта и План за безопасност и здраве при работа, съответстващи на специфичните особености на обекта. Участникът разполага с експертен технически състав за управлението на обекта, доказано с изискуемите документи. 5 т. Участникът е представил част от изискуемите документи - План за технологична последователност на СМР, План за организация и управление на обекта и План за безопасност и здраве при работа, съответстващи на специфичните особености на обекта. Участникът не е доказал експертен технически състав за управлението на обекта с изискуеми документи. П2.3. Линеен календарен план Макс. 10 точки 10 т. Технологичната последователност и сроковете за изпълнение на всички основни строителни дейности са добре описани и представени и покриват всички аспекти на извършваната дейност с отчитане на реалната производителност на работната сила, технологичното оборудване и механизацията 5 т . Предложен е от участника линеен календарен план, но той е представен в окрупнени показатели по обобщени видове работи (например: дренажни, изолационни, бояджийски и т.н.). 0 т. Не е предложен линеен календарен план П3 – Предложена крайна цена П3= (Цmin / Цi) x 40 Където Цi e предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на съответния участник, Цmin e минималната предложена крайна цена съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена В ценовата оферта се посочва цена с ДДС. В цената, посочена в предложението от всеки кандидат трябва да бъдат включени всички разходи за изпълнение на предмета на поръчката и следва да са твърдо фиксирани за цялостното изпълнение на поръчката. В цената посочена в предложението могат да се предвидят до 3% допълнително възникнали разходи. Цената в офертата да се формира на база крайните стойности с ДДС в четирите приложени към нея количествено-стойностни сметки. В количествено-стойностните сметки единичните цени и стойности в таблиците се посочват без ДДС. На първо място ще бъде класиран участникът получил най-висока стойност на КО, като максималната стойност на оценката е 100 точки. Участник, който не отговаря на някое от горните изискванията или не представи някой от документите, посочени от възложителя, ще бъде отстранен от участие. Комисията класира на първо място и предлага за Изпълнител на обществената поръчка участникът, който е получил най-много точки (т.е. най-висока Комплексна оценка). В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. Участник, който не отговаря на някое от горните изискванията или не представи някой от документите, посочени от възложителя, ще бъде отстра

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/04/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана и документацията във връзка с процедурата са публикувани на интернет адреса http://sop.bg/ruen.sharepoint-310/ на Профила на купувача.Образците посочени в документациятаза участие са задължителни и не могат да бъдат променяни от участниците. Крайният срок за подаване на офертите е до 16.00 часа на 11.04.2016 г. вкл., на адреса на училището Възложителя – с. Руен, ул. „Първи май“ № 12. Всеки участник следва да осигури своевременното получаване на офертата от възложителя в посочения краен срок. Възложителят не носи отговорност за получаване на оферти в случай, че се използва друг начин за представяне. Офертите ще бъдат отворени публично в 13.00 часа на 12.04.2016 г., в сградата на СОУ „Елин Пелин“, с. Руен (кабинет на ПД по АСД).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/04/2016