BG-Брегово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Брегово, пл. Централен №1, За: Росица Костадинова, Р България 3790, Брегово, Тел.: 0886 617489, E-mail: ob_bregovo@b-trust.org

Място/места за контакт: Община Брегово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bregovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.bregovo.nit.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на настоящата поръчка е предоставяне на услуга по зимно поддържане, снегопочистване, опесъчаване на заледени участъци,осигуряване на проходимост при зимни условия на общинска пътна мрежа на територията на Община Брегово през 2016 / 2017 г. Дължината на четвъртокласната пътна мрежа в община Брегово, определена за зимно поддържане – снегопочистване е, както следва, както следва: 1.Път VID1030 / II-12, Иново-Брегово/ - Тияновци – Делейна – Ракитница - / II – 12/ - 26,700 км. 2.Път VID1031 / II – 12, Иново – Брегово / - Гъмзово - / II – 12/ - 2,700 км. 3.Път VID1032 / II – 12 / Брегово - Ракитница - / VID1030 / - 3,000 км. 4.Път VID1033 / III – 122, Куделин – Ново село / - Дом за лица с УУИ - 1,100 км. 5.Път VID2151 / III – 122 / Ново село – Граница общ. /Ново село – Брегово/ - Гъмзово / VID1031 / - 3,100 км. 6.Път VID3034 / III – 122, Куделин – Ново село / - Грн.застава - 1,000 км.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

63712200, 90620000, 90630000

Описание:

Услуги, свързани с експлоатация на пътната мрежа
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на поръчката включва снегопочистване и опесъчаване на общинска пътна мрежа на територията на община Брегово - 37,600 км.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участъци от четвъртокласната пътна мрежа на община Брегово.

NUTS:

BG311

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да представи към офертата най-малко следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. При участие на обединение списъкът трябва да е подписан от представляващия обединението – по образец на участика. 2. Пълномощно в свободен текст с нотариално удостоверяване на подписа на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника. 3. Данни за лицето, което прави предложението – по образец Приложение №1. 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 5. Декларация в свободен текст за определяне на срок на валидност на офертата не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за приемане на офертата. Участникът може да предложи и по-дълъг срок на валидност на офертата. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение № 2, за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП – по образец. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – по образец - Приложение № 3; 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – по образец - Приложение № 4; 9. Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите – по образец - Приложение № 5. Списъкът трябва да бъде придружен от документите, посочени в чл. 51, ал. 4 от ЗОП, а именно: а) доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или б) доказателство за извършените доставки чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите. 10. Декларация за техническото оборудване – собствено и/или наето, или ползвано на друго основание оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнението на поръчката, в зависимост от предприетия подход и предложената от участника схема/график (посочват се по вид и характеристики, съобразно предвидените дейности) - Приложение № 6; 11. Декларация от подизпълнител - Приложение № 7, представляваща съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът редвижда използването на подизпълнители при изпълнение на поръчката, в декларацията се посочват видовете работи, които подизпълнителят/ите ще извършват, съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката и предвидените подизпълнители. – по образец. 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец - Приложение № 8, придружено от Схема (график) за осъществяване на услугата – представя се график за осъществяване на отделните видове работи; Техническо предложение за изпълнение на поръчката – следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация – оригинал при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. Кандидатите за участие в обществената поръчка следва да удостоверят собствеността на техниката, предвидена за изпълнението на видовете работи, по следния начин: ако е наета – да се приложат копия на сключените договори за осъществяване на този вид дейност, а ако е собствена-кандидатите представят копия от талони на техниката. 13. Ценово предложение – по образец - Приложение № 9.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/12/2015