ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Росица Димитрова – експерт Търговия /инж.Николай Петков - инженер - механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3068/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механооборудване”
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е извършването на ремонт на части от двигатели с вътрешно горене. Предметът на поръчката е разделен на три обособени позиции:
обособена позиция №1: Шлайфане на колянови валове
обособена позиция №2: Ремонт на колянови валове
обособена позиция №3: Ремонт на цилиндрова глава
Изискванията на Възложителя относно изпълнението на всяка от обособените позиции на поръчката са описани в Техническите спецификации - 3 броя, публикувани в профила на купувача и настоящата покана.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50100000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Рремонтите ще се извършват при възникване на необходимост. За всяка от обособените позиции Възложителят ще сключи договори с обща стойност на ремонтите, които ще се възлагат по тях - до 20 000.00 лв без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP територия на Изпълнителя съгласно Инкотермс 2010
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Транспортирането на изделията за ремонт от поделенията на Възложителя до ремонтната база на Изпълнителя и обратно, ще се осъществява от Възложителя. За изпълнението на поръчката всеки участник трябва да разполага с ремонтна база - собствена или наета, която да се намира на не повече от 70 км от управлението на „Мини Марица Изток“ЕАД в гр.Раднево.
2. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническите спецификации, публикувани в профила на купувача.
3. Срок и начин за изпълнение: до 18 месеца, считано от датата на подписване на договори или до достигане на обща стойност до 20 000.00 лв без ДДС на изпълнените ремонти / за всяка позиция/ в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано.
Ремонтите се извършват при необходимост, на базата на поръчки от съответните поделения на Възложителя. Срок за изпълнение на всяка отделна поръчка – до 1 (един) месец от получаването й от Изпълнителя.
4. Начин на фактуриране и плащане: по банков път, до 30 календарни дни след изпълнение на дейностите, след представяне на цялата документация, съпровождаща изпълнението на поръчката.
5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Финансирането е със собствени средства.
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 28.08.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: