ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Мирослав Гочев - инженер телекомуникации, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053131, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЕСР МИ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката e доставка на комуникационна апаратура.
Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
32500000
Описание:
Телекомуникационно оборудване и принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на доставяните изделия не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка в склад на възложителя. Срокът за явяване при рекламация е до 3 дни след уведомлението на възложителя, а срокът за подмяна при рекламации е до 30 дни след датата на подписване на протокола за рекламация. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: приемо-предавателен протокол; сертификат за качество на доставените изделия; фактура - оригинал.
2. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е три години след подписване на договора за доставка или до достигане на общата му стойност, което от двете обстоятелства настъпи първо.
3. Изпълнението на договора е по заявка на Възложителя от отдел "Логистика и контрол", съгласувана с отдел ЕСР "Марица-изток". Срокът за изпълнение на всяка заявка е 30 дни от датата на изпращане на заявката.
4. При предложен еквивалент за отделна позиция от техническото предложение, участниците представят разпечатки от интернет от публично оповестени технически спецификации и характеристики на предложените еквивалентни изделия. В случай, че участникът предлага еквивалент на изделията, за всяко от тях прилага документ/и, доказващи съответствието им.
5. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 25.08.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: