ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
 
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
     
		
		
		„Услуги по ремонт и подържане на персонални компютри и периферни компютърни устройства на ТП „ ДГС Нови пазар” за 2015 год.“
		
		 
		
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
     
		
		
			50320000, 72500000, 50323000, 50324000
Описание:
		
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги, свързани с използване на компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри
 
			
			 
		
		
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
     
		
		
		Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 900,00 лв. без ДДС. Финансирането е със средства от стопанската дейност на ТП "ДГС Нови пазар".  Подробна информация за количество и обем на поръчката - описана в Техническата спецификация, достъпна в Профил на купувача, посочен в настояшата покана.
		
		 
		
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
     
		
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		гр. Нови пазар, ул. "Цар Освободител" № 44
		
		 
		
NUTS:
     
		
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		По техническата спецификация към пубичната покана.
1. Административни сведения за участника – образец-приложение №3;
2.Декларации
• за приемане условията на проекта на  договора – образец-приложение №5;
• за регистрация по закона за търговския регистър - образец-приложение №6;
• за запознаване с условията на публичната покана- образец-приложение №7;
3.Техническо предложение- образец-приложение №8; 
4.Ценово предложение – образец-приложение №9;
		
		 
		
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
     
		
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
     
		
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
     
		
		
		Офертата по чл. 101 а, ал. 2 трябва да съдържа всички документи по чл. 101 в от ЗОП:
Данни за лицето, което прави предложението, както и следните писмени доказателства:
1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с образец, приложен към документите за участие и публикуван на посочения в тази покана Профил на купувача;
2.Ценово предложение   в съответствие с образец, приложен към документите за участие.Същото не може да надхвърля пределната прогнозна стойност, посочена от Възложителя в настоящата покана;
3.Декларации и други документи, приложени към документацията за участие, публикувани в сайта.
 Съдържанието на офертата се поставя в непрозрачен запечатан плик, който е надписан от участника и съдържа наименование на участника, адрес, телефон и имейл за връзка, предмет на процедурата.
Оферти след изтичане на обявеният срок – 16:00 часа на 12.08.2015 г., не се приемат.  Не се приема и оферта в незапечатан, прозрачен или с нарушена цялост плик. 
Такава оферта незабавно се връща на кандидата (без да се отваря) и това се отбелязва във входящия регистър.
Приемането на офертите се извършва на адреса на възложителя: гр. Нови пазар, обл. Шумен, ул. "Цар Освободител" № 44, деловодство.
Разглеждането на офертите от комисията ще се извърши на 13.08.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на административната сграда на стопанството - гр. Нови пазар, ул. "Цар Освободител" № 44.
		
		 
		
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: