ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Росен Георгиев - ръководител звено Свръзки, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053666, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЕСР МИ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката e доставка на радиостанции по обособени позиции за нуждите на „Мини Марица-изток“ ЕАД.
Обособена позиция 1 - „Доставка на носими радиостанции за нуждите на „Мини Марица-изток“ ЕАД”;
Обособена позиция 2 - „Доставка на возими радиостанции за нуждите на „Мини Марица-изток“ ЕАД”.
Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническите спецификации за всяка обособена позиция, които могат да бъдат намерени в профила на купувача, посочен по-горе.
Участниците могат да участват за една или за всички обособени позиции.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
32344230
Описание:
Радиостанции
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническите спецификации за всяка обособена позиция, които могат да бъдат намерени в профила на купувача, посочен по-горе.
Прогнозната стойност за всяка от позициите е както следва:
Обособена позиция 1 - 17 500 лв. без ДДС;
Обособена позиция 2 - 10 227 лв. без ДДС;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на доставяните изделия не може да бъде по-малък от 24 месеца след датата на доставка в склад на възложителя. Срокът за явяване при рекламация е до 3 дни след предявяването на рекламацията, а срокът за отстраняване на недостатъци е до 10 дни след предявяване на рекламацията. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: приемо-предавателен протокол; гаранционни карти с упоменати номера, идентифициращи доставените изделия; фактура - оригинал.
2. Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е 12 месеца след подписване на договор.
3. Изпълнението на договора е по заявка на Възложителя. Срокът за изпълнение на всяка заявка е 60 дни от датата на изпращане на заявката.
4. Участниците да са оторизирани от производителя на предлаганите изделия за представителство (дистрибуция) за Република България, в случай, че съответния участник не е производител на изделията. Доказва се с копие на договор или друг оторизиращ документ, придружен с превод на български език.
5. Участниците да са оторизирани от производителя на предлаганите изделия да поемат всички гаранционни задължения по извършването на сервизна дейност на предлаганата техника, в случай, че съответния участник не е производител на изделията. Доказва се с копие на договор или друг оторизиращ документ, придружен с превод на български език.
6.Участниците трябва да разполагат с оторизиран сервиз за поддръжка и ремонт на радиостанции - доказва се с декларация за техническо оборудване, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП, по образец на възложителя.
7. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 04.08.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: