BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев - експерт търговия; Николай Петков - инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3067/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставка на технически лепила и химикали, съгласно Технически спецификации публикувани в профила на купувача. Предмета е разделен на две обособени позиции както следва: позиция № 1 - Доставка на технически лепила и химикали от I-ви вид; позиция № 2 - Доставка на технически лепила и химикали от II-ри вид. Доставката е необходима за осигуряване на качествени материали за уплътняване, лепене и ремонт на части от механооборудването.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

24910000, 24590000, 39813000

Описание:

Лепила
Силикони в първични форми
Пасти и прахове за чистене и лъскане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Технически спецификации - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

14400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево, съгласно Инкотермс 2010.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически спецификации публикувани в профила на купувача. 2. Срок и начин на изпълнение: 18 месеца от сключване на договор или до достигане на максималната му стойност. Договор се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано. Доставки по договор се извършват след заявка от Възложителя (отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево). Заявяването ще се извършва на партиди месечно с обобщени заявки от отдел "Логистика и контрол" по искания на поделенията. Заявките (поръчките) се изпращат по факс или с писмо с обратна разписка. Срок за изпълнение на всяка заявка: до 10 дни от подаване на заявката, като стойността и ще бъде над 100 лв. Когато опаковката не е точно кратна на заявеното количество, броя на опаковките ще се закръгляват към по-голямата стойност. 3.Участниците да декларират, че притежават на склад предлаганите от тях изделия (материали) - доказва се с декларация от участника свободен текст. 4. Начин на фактуриране и плащане: по банков път до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при доставка на изделията. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. Забележка: В изпълнение на разпоредбата на чл. 30 и чл. 32 от ЗОП да се счита добавено "или еквивалент" навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарти, технически одобрения или спецификации или други технически еталони по чл. 30, ал.1, т. 1 и 2 от ЗОП, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство. Изключение са случаите, когато чрез модел, марка, тип или по друг начин Възложителя индивидуализира собственото му съоръжение, за което са предназначени доставките или услугите, предмет на поръчката. Еквивалентността се доказва по реда на чл. 33, ал. 3 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

класирането се извършва по позиции

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/07/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Посочената прогнозна стойност е за цялата поръчка, разпределена по позиции e както следва: позиция № 1 - 6 900 лв.; позиция № 2 - 7 500 лв. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 22.07.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/07/2015