ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
  
  
  
МБАЛ д-р Никола Василиев АД, пл. 17-ти Януари № 1, За: Бойко Георгиев - гл. счетоводител; отг. ЗОП, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550253, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231
Място/места за контакт:  счетоводство - Бойко Георгиев
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbalkn.com.
Адрес на профила на купувача: www.mbalkn.com.
   
 
 
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
     
		
		
		Доставка на канцеларски материали и медицински формуляри съсгласно Приложение 4 към документацията
		
		 
		
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
     
		
		
			22000000, 30199600
Описание:
		
Печатни материали и свързани с тях продукти
Канцеларски разделители
 
			
			 
		
		
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
     
		
		
		Количествата са посочени в Приложение № 4 към документацията и са ориeнтировъчни
		
		 
		
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
     
		
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
NUTS:
     
		
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
     
		
		
		Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние,издадено от компетентен орган в страната на участника или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице–документ за самоличност; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, и ал.5 от ЗОП; Декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз;Задължително условие за допустимост на ценовото предложение по определена обособена позиция е оферирането на всички артикули от съответната позиция; Декларация, за осигуряване на необходимите канцеларски материали за целия срок на договора
		
		 
		
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
     
		
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
     
		
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
     
		
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
     
		
		
		Разглеждането и оценяването на получените предложеняе ще се извърши на 18.06.2015 г от 08.00 часа в заседателната зала към кабинета на изпълнителния директор. Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите - Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел;
При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за: удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1; т.1  декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5; както и гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора.
		
		 
		
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: