ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Плевен, ул.”Княз Александър Батенберг I” №7, За: Мартин Тодоров Митев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 882511, E-mail: pleven@nhiv.bg, Факс: 064 803599
Място/места за контакт: РЗОК-Плевен
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/556.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК – Плевен, по заявка на Възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31300000, 31680000, 39715300, 44110000
Описание:
Изолирани жици и кабели
Електрически принадлежности и аксесоари
Водопроводно оборудване
Строителни материали
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозна стойност на доставките, предмет на настоящата поръчка е в размер до 2 000 (две хиляди ) лева с ДДС. Посочената прогнозна стойност, представлява и максималния финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка. Заявките за доставка ще се извършват според потребностите на Възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в Технически изисквания и указания за офериране.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Мястото на изпълнение на доставките е сградата на РЗОК Плевен, на адрес гр. Плевен, ул.”Княз Александър Батенберг I” №7
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставките следва да се извършват по подадена от възложителя писмена /факс или ел.поща/заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Доставката следва да се извърши от доставчика /изпълнителя/ до 3 /три / работни дни, след получаването на заявката от възложителя. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки, представители на възложителя и на доставчика/изпълнителя/, следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска. Максимален срок за отстраняване на нередовността е до 5 /пет/ работни дни от датата на констативния протокол. Електроматериалите и резервните части да имат сертификат за произход и качество, декларация за съответствие и указания за прилагане изготвени на български език. Възложителят ще заплаща на доставчика /изпълнителя след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол в срок до 5/пет/ работни дни от доставката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офератата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощено от него лице и се представя лично или по поща с препоръчано писмо с обратна разписка. Предложения се приемат всеки работен ден от 8:00ч. до 16:30ч., от служителите в деловодството на РЗОК-Плевен, на адрес гр.Плевен, ул.”Княз Александър Батенберг I” №7 с краен срок 05.06.2015г. Важи датата на пощенското клеймо. Изискванията и указанията за офериране са публикувани на адреса на профила на купувача:www.nhif.bg.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: