ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Динко Динев - инженер звено Автоматизация, отдел Електрооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053275, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Електрооборудване
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката e доставка на материали и модули, необходими за измерване на температурите на лагерите в участък РТНК-2 на рудник „Трояново-3“, съгласно Техническа спецификация на възложителя, посочена в профила на купувача.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на материалите и модулите е съгласно техническата спецификация- Приложение №1.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача.
Гаранционният срок на изделията не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка. Срокът за подмяна при рекламация е до 21 календарни дни, след датата на подписване на протокола за рекламация. Срок за явяване при рекламация - 3 /три/ работни дни от получаване на възражение от Възложителя, срок за отстраняване на повреда при рекламация - до 21 календарни дни след датата на подписване на протокола за рекламация. По-дълъг срок се съгласува допълнително между страните. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: Гаранционни карти за всички електронни модули и компоненти с включени гаранционни условия; Сертификат за качество, издаден от завода, производител на изделията; Фактура- оригинал.
3. Срок за изпълнение на поръчката – до 60 дни след сключване на договора, еднократна доставка.
4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката.
6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 27.05.2015 г. от 14:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: