BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Емил Колев- инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053068, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на ремонтни ленти, съгласно техническата спецификация- Приложение №1. Предметът на поръчката съдържа две обособени позиции, както следва: - Обособена позиция №1- Ремонтна лента 150х10000; - Обособена позиция №2- Ремонтна лента 220х10000. Всеки участник може да подава оферта за една или две от обособените позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

19510000

Описание:

Каучукови продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са съгласно Техническата спецификация/ Приложение№ 1/

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

57500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация за двете обособени позиции, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на съхранение на изделията в заводската опаковка не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка. Срок за явяване при рекламация - до 3 дни след предявяването. При рекламации, Изпълнителят заменя всички некачествени изделия и доставя липсващите изделия, изцяло за своя сметка, в това число поема и транспортните разходи за подмяната в срок от 30 /тридесет/ дни след датата на подписването на протокола за рекламацията. 3. Документи, които изпълнителят следва да представи при доставка - сертификат за качество. 4. Срок за изпълнение на поръчката – до два месеца след подписване на договора. 5. Условия на плащане: плащането се извършвапо банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/05/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 11.05.2015 г. от 14:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/05/2015